Michałzxc Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 Witam mam problem z audica 1.8t 150km silnik AEB a mianowicie dławi się jak jest zimna i na lpg i na pb po podłączeniu do vaga wyskoczyły 2 błędy 18010 P1602 Terminal 30 źródła zasilania (B+) – niskie napięcie i 0561 Dopasowanie składu mieszanki po usunieciu bledow samochod zrobil sie zrywniejszy jednak po chwili nadal zamula i nadal te błędy co możne być przyczyna?
Łukasz13 Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 Ten bład 18010 tez od razu wyskakuje? alternator daje dobre napięcie łądowania? najlepiej gdybys zrobił logi dynamiczne po kasowaniu błedów na pb 002 007 013 025, zamula na benzynie i na lpg?
Michałzxc Opublikowano 4 Lutego 2014 Autor Opublikowano 4 Lutego 2014 alternator niby ląduje okey napięcie na akumulatorze 14,2v zamula tylko przy dodaniu gazu np pracuje na 900 i tak do 1500obr trochę dławi i na pb i na lpg a później już okey co do tego 18010 to nie tak od razu po jakimś czasie.. logi ewnetualnie wstawie jutro
Łukasz13 Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 No może poprostu masz słąby akumulator i jest spadek napięcia przy odpalaniu po postoju.
Michałzxc Opublikowano 4 Lutego 2014 Autor Opublikowano 4 Lutego 2014 Mówiąc szczerze to kiedyś nie miałem tego błędu jak mi lpg zakładali ale to było jeszcze ciepło a teraz temp na - i ostatnio przy odpalaniu mialem problem rozrusznik przekręcił ze 2 razy i po akumulatorze tak mi się robi ostatnio wlasnie
Łukasz13 Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 No to masz odpowiedz, co do drugiego błedu jesli masz lpg to może być przez słabo wyregulowana lub za mało wydajna instalacje.
Michałzxc Opublikowano 6 Lutego 2014 Autor Opublikowano 6 Lutego 2014 Jutro sprawdzę na innym akumulatorku i skocze do gazowni jakby cos napisze tutaj co i jak narazie dziękuje za info ;d ---------- Post dopisany 06-02-2014 at 16:11 ---------- Poprzedni post napisany 04-02-2014 at 19:12 ---------- oto logi na benzie VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Łukasz13 Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 Przepływka padła, plus dla pewności sprawdzenie szczelności dolotu najlepiej kompresorem.
Michałzxc Opublikowano 6 Lutego 2014 Autor Opublikowano 6 Lutego 2014 Okey mam przeplywke o nr 280 217 117 ale ona chyba nie org jaka powinna byc w silniku 1.8T AEB?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się