grusznik86 0 Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 Prosze o analizę logów, najbardziej mnie nie pokoi coś tam z termostatem o co może chodzić, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobikos 78 Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 skasuj wszystkie i wypisz te które powracają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 Dokładnie skasuj i zobacz które powracają pierwsze to błędy zamka w dziwach miałem podobne u mnie siadła elektronika w samym zamku. Kolejny to odłączony głosik a błędy z sondą i wypadaniem zapłonów oraz z katalizatorem wyglądają jak by był źle wyregulowany gaz. Oczywiście jeśli posiadasz gaz jeśli nie to możesz się martwić o katalizator. jeśli chodzi o błędy związane z dziwami to równie dobrze może być brak komunikacji z modułem znajdującym się w dziwach najczęściej przecierają się przewody które idą z drzwi do wewnątrz samochodu - jeden taki przetarty przewodzik potrafi generować kupę błędów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario 6 Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 17700 - przerwa w obwodzie (niebieska kostka) zabudowana na termostacie (standard) 16687 - wypadanie zapłonów, cewka na 3 cylindrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomal-84 3 Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 Jakiś rok temu opisałem proces naprawy termostatu. Nie jest to trudne wystarczy zdjąć gniazdo i polutowac dwa kabelki i potem ponownie poskładać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grusznik86 0 Opublikowano 11 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Ale czy jezdzac bez naprawy nic sie nie dzieje, to tylko elektronika ? duzy obieg otwiera, prosiłbym o info co konkretnie zrobić z termostatem co polutować która kostka jakie kolory przewodu, no i gdzie szukać termostat bo od góry o nie widze Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobikos 78 Opublikowano 12 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Zdarza się że jak masz uszkodzony ten element na termostacie to automatycznie załącza się wentylator na chłodnicy. Sprawdź czy nie masz tak u siebie. Miałeś wykasować błędy i powiedzieć które powracają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grusznik86 0 Opublikowano 12 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Błedy były kasowane tak jak prosiłeś , wszystkie sie powtórzyły oprucz wypadania zapłonów na cylindrze 3 Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się