43browarek 0 Opublikowano 8 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 Mam problem tego typu, że jakiś rok temu zaślepiłem zawór EGR ze względu popsutego zaworu ciśnienia( 8E0 906 628). W dniu dzisiejszym zamontowałem już działający zawór ciśnienia i zauważyłem kopcenie na wolnych obrotach. Jaka może być przyczyna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bajowsado 0 Opublikowano 8 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 EGR nie używany rok czasu, spaliny ciągle w niego pewnie biły, pełno nagaru osadziło się na prowadnicach zaworka, a on nie pracował. Teraz odślepiłeś, tylko co z tego skoro egr na 100% stoi, wymontuj i sprawdź, ale stawiam na to że się przytarł w pozycji otwartej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
43browarek 0 Opublikowano 8 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 ok, dzięki. Pewnie masz racje. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się