pontonix Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 Witam. Mam a4 b6 2.5 tdi 163 km z maja 2003. Opisze swoj problem: Kilka dni temu wymienialem termostat, czujnik temperatury silnika oraz olej wspomagania (na koloru zielonego). Przy okazji wyszlo ze rozrzad w aucie jest w stanie agonalnym. Dzisiaj po zatankowaniu i przejechaniu ok 2 km cos mi strzelilo w silniku. Zaparkowalem auto powoli, zgasilem, po chwili normalnie odpalam, kierownica chodzi ciezko przy skrecaniu w miejscu w lewo i prawo dziwne dzwieki jakby wiercenia z silnika sie wydobywaja, slychac swist turbiny, samochod po wkreceniu na obroty kopci na czarno. Mialem rowniez wrazenie ze opadl z mocy. Czy ktos moze wie co moglo sie stac? Obecnie auto stoi na drugim koncu warszawy i nie wiem jak mam sie do tego zabrac czy holowac czy dojechac do jakiegos najblizszego mechanika ---------- Post dopisany 13-02-2014 at 20:11 ---------- Poprzedni post napisany 09-02-2014 at 18:36 ---------- Ok, dowiedziałem się od mechanika, że mądry specjalista z innego warsztatu, po wymianie termostatu nie dokręcił turbiny i spadła. To było przyczyną. Przy okazji wymienam kompletny rozrząd.
Bieniek Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 Raczej to nie jest przyczyna. Termostat masz z przodu silnika,a turbine z tylu. Tak samo wspomaganie nie ma zwiazku z turbina... Bez rzucenia okiem pod maske nikt nie oceni co sie moglo stac.
lukone Opublikowano 21 Marca 2014 Opublikowano 21 Marca 2014 a czy pali się kontrola od akumulatora również? u mnie jak spadł pasek od wspomagania oraz alternatora to miałem taki objaw jak opisujesz..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się