7maxx Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 Witam, Pacjent: A4 B6 AVF 1,9TDI 2003r Avant od jakiegoś czasu audi wchodzi w tryb awaryjny przy mocniejszym przygazowaniu. Dodatkowo, ale nie zawsze, pojawia się kontrolka Check Engine. Przy trybie awaryjnym standardowo wchodzi błąd: 17965 - Charge Pressure Control P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent Czyli raczej częsty błąd przy tego typu dolegliwościach. Dzisiaj w końcu udało mi się zrobić logi. Są to moje pierwsze logi więc proszę o wyrozumiałość i ewentualne rady na przyszłość. Pierwsze próby wykonania logów zawsze kończyły się trybem awaryjnym. Dopiero po kilku takich próbach - przeciągnięciach - mogłem wykonać logi bez trybu awaryjnego. Logi dynamiczne: Log (0 - 004) Log (1 - 010) Log (2 - 011) Log (3 - 008) Log (4 - 001) Log (5 - 003) Log (6 - 000) Logi statyczne: BS: Log (0 - 000) Log (1 - 011) Log (2 - 003) MB: Log (0 - 013) Log (1 - 000) Log (2 - 023) Log (3 - 003) Log (4 - 011) Log (5 - 004) Log (6 - 001) Log (7 - 007) Pytanie od czego mam zacząć szukanie problemu? Z czym jest problem? I co mogę z tym zrobić? z góry dziękuję za analizę.
przemik Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 Wyczyść sprezarke. Reszta jest dobrze. Ile fura ma realnego przelotu ?
7maxx Opublikowano 11 Lutego 2014 Autor Opublikowano 11 Lutego 2014 na liczniku mam 235k - czy prawdziwe? nie wiem; ksiązka wyglada jakby ostatnie wpisy byly robione nie w serwisie tylko na kolanie wiec cos mogło być kręcone.. zastanawia mnie kwestia kąta synchnronizacji i ten rozjazd w pewnym momencie; generalnie będę chyba zmieniać ustawienia bo po zmianie rozrządu trochę więcej pali i zapach spalin jest też taki bardziej gryzący, od dołu też jakby się trochę wolno zbiera
przemik Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 Jak bedziesz czyscil sprezarke... wywal tez katalizator.... fura odetchnie.
7maxx Opublikowano 12 Lutego 2014 Autor Opublikowano 12 Lutego 2014 dzięki za odpowiedzi a możesz mi powiedzieć czy ten kąt synchronizacji jest ok czy rzeczywiście do przestawienia (regulacji)? dawka paliwa też jest zmienna 0,6-0,8
spanky Opublikowano 12 Lutego 2014 Opublikowano 12 Lutego 2014 dzięki za odpowiedzia możesz mi powiedzieć czy ten kąt synchronizacji jest ok czy rzeczywiście do przestawienia (regulacji)? dawka paliwa też jest zmienna 0,6-0,8 kąt jest ok
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się