Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Pacjent: A4 B6 AVF 1,9TDI 2003r Avant

od jakiegoś czasu audi wchodzi w tryb awaryjny przy mocniejszym przygazowaniu. Dodatkowo, ale nie zawsze, pojawia się kontrolka Check Engine. Przy trybie awaryjnym standardowo wchodzi błąd:

17965 - Charge Pressure Control

P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent

Czyli raczej częsty błąd przy tego typu dolegliwościach.

Dzisiaj w końcu udało mi się zrobić logi. Są to moje pierwsze logi więc proszę o wyrozumiałość i ewentualne rady na przyszłość. Pierwsze próby wykonania logów zawsze kończyły się trybem awaryjnym. Dopiero po kilku takich próbach - przeciągnięciach - mogłem wykonać logi bez trybu awaryjnego.

Logi dynamiczne:

Log (0 - 004)

Log (1 - 010)

Log (2 - 011)

Log (3 - 008)

Log (4 - 001)

Log (5 - 003)

Log (6 - 000)

Logi statyczne:

BS:

Log (0 - 000)

Log (1 - 011)

Log (2 - 003)

MB:

Log (0 - 013)

Log (1 - 000)

Log (2 - 023)

Log (3 - 003)

Log (4 - 011)

Log (5 - 004)

Log (6 - 001)

Log (7 - 007)

Pytanie od czego mam zacząć szukanie problemu? Z czym jest problem? I co mogę z tym zrobić?

z góry dziękuję za analizę.

Opublikowano

Wyczyść sprezarke.

Reszta jest dobrze.

Ile fura ma realnego przelotu ?

Opublikowano

na liczniku mam 235k - czy prawdziwe? nie wiem; ksiązka wyglada jakby ostatnie wpisy byly robione nie w serwisie tylko na kolanie wiec cos mogło być kręcone..

zastanawia mnie kwestia kąta synchnronizacji i ten rozjazd w pewnym momencie; generalnie będę chyba zmieniać ustawienia bo po zmianie rozrządu trochę więcej pali i zapach spalin jest też taki bardziej gryzący, od dołu też jakby się trochę wolno zbiera

Opublikowano

Jak bedziesz czyscil sprezarke... wywal tez katalizator.... fura odetchnie.

Opublikowano

dzięki za odpowiedzi

a możesz mi powiedzieć czy ten kąt synchronizacji jest ok czy rzeczywiście do przestawienia (regulacji)? dawka paliwa też jest zmienna 0,6-0,8

Opublikowano
dzięki za odpowiedzi

a możesz mi powiedzieć czy ten kąt synchronizacji jest ok czy rzeczywiście do przestawienia (regulacji)? dawka paliwa też jest zmienna 0,6-0,8

kąt jest ok

Opublikowano

ok

dzięki wielkie za pomoc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...