Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AJM+ turbo AWX ok 380Nm, jakie sprzęgło?


Rafimi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

zamierzam wrzucić turbo z awx, celuje w ok 160-170KM i ok 380Nm. Wypadało by wymienić sprzęgło, czy takie będzię pasować p&p czy trzeba będzie coś przerabiać? Widziałem post kolegi Kowi87 i ma takie same w swoim AJM, będę wdzięczny jeśli może coś podpowiedzieć :thumbup1:SPRZĘGŁO LUK AUDI A4 A6 SUPERB PASSAT B6 1.9 TDI (3964295698) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Czy dwumas również wymieniać czy można zostawić jak jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znam AJM 400 Nm+ który jezdzi na seryjnym sprzegle od 4 lat:wink:

Wiec nie powinno byc problemu , chyba ze Tuner dowali koxu z dołu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój błąd, faktycznie to nie AJM:wink: No właśnie Tuner stwierdził, że przy 380Nm sprzęgło może być już mocno wysilone, sam nie wiem czy jest od nowości czy już było wymieniane. Tunera zmieniać nie chcę bo już modził moje padło i jestem zadowolony. Zamieszczam wykres po programie jeśli to może jakoś pomóc w dywagacjach:wink:

raf_sza.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rafimi ja u siebie mam AWX, tunera mamy tego samego (pozdro dla Grzesia) czekam na korekte teraz i licze na 160-165 hp i 360-370 nm. Ale to wrozenie z fusow

Ty masz zamiar wymieniac cos wiecej poza turbina?

Sent from my LG-P700 using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rafimi ja u siebie mam AWX, tunera mamy tego samego (pozdro dla Grzesia) czekam na korekte teraz i licze na 160-165 hp i 360-370 nm. Ale to wrozenie z fusow

Ty masz zamiar wymieniac cos wiecej poza turbina?

Sent from my LG-P700 using Tapatalk

Myślałem żeby zmienić jeszcze pompki, ale Grzesiu stwierdził, że do 400Nm spokojnie wystarczą. Zastanawiam się nad fmic, ale to zależy od mocy jaką by wykrzesał, nie wiem czy obecny ic nie będzie puchnąć przy wysokich temperaturach. Kiedy się wybierasz na korekte? Jak zrobisz to się pochwal jak wyszło:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

400Nm na seryjnych pompkach z AJM i turbo AWX?

Pisał ogólnie, że pompki AJM wystarczą do 400Nm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 170 KM i 400 NM w AJM turbo AWX pompki raczej seria musze pokrywe zaworow zdjac i zobaczyc. Sprzeglo seria i nie mam problemow zadnych. Wazne zeby moment od dolu nie byl bo dwumas moze byc biedny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 170 KM i 400 NM w AJM turbo AWX pompki raczej seria musze pokrywe zaworow zdjac i zobaczyc. Sprzeglo seria i nie mam problemow zadnych. Wazne zeby moment od dolu nie byl bo dwumas moze byc biedny.

A skrzynie masz 5 czy 6 biegowa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 170 KM i 400 NM w AJM turbo AWX pompki raczej seria musze pokrywe zaworow zdjac i zobaczyc. Sprzeglo seria i nie mam problemow zadnych. Wazne zeby moment od dolu nie byl bo dwumas moze byc biedny.

z tym turbo jak masz 380nm to świat i ludzie:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skrzynia 5

---------- Post dopisany at 20:56 ---------- Poprzedni post napisany at 17:07 ----------

8agumaru.jpg

Edytowane przez pjurzak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile juz na tym setupie jezdzisz? :wink: ladny wynik

Sent from my LG-P700 using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczesniej mialem cos ok 140 KM i 300 NM i 3 lata smigalem ale turbo szlak trafil bo o nie nie dbalem od tego setupu dopiero miesiac. Nowy wykres wrzuce za jakis tydzien bo bedzie jeszcze korekta robiona :)

Edytowane przez pjurzak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moment masz sporo zawyżony do wyniku, wystarczy przejrzeć takie sety w innych projektach róznych tunerów:wink: Z BRD i AL łapie sie 400nm:wink:

Moc od momentu jest zalezna:wink: a 150km i 400nm jest tymbardziej nie realne:wink: Podelcisz na normalną hamownie ide o zakład że wypluje okolice 380nm:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podjade na czasie i zobacze wczesniejszy wykres mialem gdzies na papierku z niemczech jak kupowalem auto. Jak znajde to zamieszcze a na inna hamownie podjade na czasie dla porownania i tez dodam :)

---------- Post dopisany at 00:26 ---------- Poprzedni post napisany at 00:17 ----------

Wczesniej bylo tak 6upy2uba.jpg

---------- Post dopisany at 00:27 ---------- Poprzedni post napisany at 00:26 ----------


Po wylaczeniu przeplywki programowo

e6uramun.jpg

I juz nic nie kombinowane jest tak jak wyzej i tak zostalo bez modzenia wiecej :)

Edytowane przez pjurzak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn czy że hamownia ma spore przekłamania tam gdzie robiłes softa, auto zapewnie sprawnie sie odpycha ale wynik jest inny, zobacz mocnejsze B6 na tym samym turbo nie mogą przebić 170km i 380nm, a tu AJM z wiadomo słabszym ukąłdem paliwowym i takim samym turbo łapie 400nm:wink:

---------- Post dopisany at 00:41 ---------- Poprzedni post napisany at 00:40 ----------

no ten soft juz bardziej realny:wink: tzn wynik powtarzalny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bedzie widac pojade na inna rolkownie i wrzuce wykres. Zobaczymy co pokaze :)

---------- Post dopisany at 00:59 ---------- Poprzedni post napisany at 00:52 ----------

http://www.dynoproject.pl/en,products,dynamometer_dp4l.php taka ma hamownie nie wieM czy one dobre sa czy nie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...