Cinio199 Opublikowano 12 Lutego 2014 Opublikowano 12 Lutego 2014 Witam cóż to takiego mi się poci w silniku nie mam pojęcia do czego to służy 1z silnik zdjęcie od strony skrzyni biegów po lewej filtr oleju
kedpol Opublikowano 12 Lutego 2014 Opublikowano 12 Lutego 2014 pompa podciśnieniowa do serwa hamulców
pawelone28 Opublikowano 12 Lutego 2014 Opublikowano 12 Lutego 2014 1.do serwa 2.sterowania turbiną 3 sterowania EGR wyciągnij odkręć 3 śrubki na pokrywie wacum i wymień oring bo to on puszcza Ci olej
Cinio199 Opublikowano 12 Lutego 2014 Autor Opublikowano 12 Lutego 2014 1.do serwa 2.sterowania turbiną 3 sterowania EGR wyciągnij odkręć 3 śrubki na pokrywie wacum i wymień oring bo to on puszcza Ci olej Tak uczynię
Lukasz_N Opublikowano 12 Lutego 2014 Opublikowano 12 Lutego 2014 1.do serwa 2.sterowania turbiną 3 sterowania EGR wyciągnij odkręć 3 śrubki na pokrywie wacum i wymień oring bo to on puszcza Ci olej W 1Z turbo jest sterowane nadcisnieniowo, wiec vacum pompa nie ma tutaj nic do rzeczy
pawelone28 Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 kolego LUKASZ_N zastanów się jeszcze raz jak jest sterowany zawór upustowy w silniku 1z zanim będziesz pouczał
Lukasz_N Opublikowano 15 Lutego 2014 Opublikowano 15 Lutego 2014 Kolego pawelone28 nie musze sie zatanawic, poniewaz wiem bardzo dobrze, w przeciwienstwie do Ciebie Radze sie jeszcze troche douczyc, zanim znow bedziesz takie glupoty wypisiwal Ulatwie Ci troche zadanie: - turbo z zaworem upustowym (1Z, AHU) sa sterowane nadcisnieniem - turbo ze zmienna geometria ( AFN, AVG, AHH, AJM, ATJ ) podcisnieniowo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się