Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Co się bardziej opłaca? Malowanie punktowe czy malowanie całego elementu?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Przez noc stałem pod blokiem i ktoś musiał przejechać gwoździem po drzwiach. Nikomu nie blokowałem wjazdu, przejazdu, przejścia itp. itd.

Oto zdjęcia:

DSC_0354_zps97ea7907.jpg

DSC_0353_zps2cc4c375.jpg

Co się bardziej opłaca? Malowanie całego elementu czy malowanie punktowe?

Opublikowano

podjedz do lakiernika, może da rade zapolerowac

Opublikowano

Podałeś linka do ogólnej strony i musiałem trochę pogrzebać by się dostać do potrzebnych informacji.

Powiem tak.

Jeśli rysa nie jest głęboka,tzn nie uszkodziła farby bazowej to można ją usunąć poprzez polerkę lub miejscowe lakierowanie samej rysy i polerowanie.

Jeśli uszkodzona jest baza to bez malowania całości się nie obędzie.

Opublikowano

Widać tą białą farbę. To chyba jest lakier bazowy... lub podkład...

Byłem dzisiaj u lakiernika i policzył sobie 300 zł za element... :facepalm:

Korzystał ktoś z Was z usługi Smart Repair?

Opublikowano

A ja patrząc na zdjęcie przypuszczam że rysa nie jest głęboka.

Podjedź do gości od polerki karoserii niech ocenią.

Może lakiernik chce cię naciągnąć na kasę.

Policzy lakierowanie a wypoleruje tylko.

Opublikowano
A ja patrząc na zdjęcie przypuszczam że rysa nie jest głęboka.

Podjedź do gości od polerki karoserii niech ocenią.

Może lakiernik chce cię naciągnąć na kasę.

Policzy lakierowanie a wypoleruje tylko.

nie chce się wywyższać, ale głupoty pleciesz ... "zapolerujcie " się razem

Opublikowano

1.Sam się "zapoleruj"

2.Ty nic do tematu nie wnosisz więc się nie odzywaj.

3.Nie cytuje się całych postów na które się bezpośrednio pod nim wypowiada.

Opublikowano

Spoleruj ile sie da i olej malowanie, ja pomalowalem cały bok przez taka ryse, renomowany warsztat zj***l mi robotę, jeździłem kilka razy na poprawki, ale idealnie nie było, potem przy sprzedaży cyrki bo każdy z czujnikiem przyleciał i mówi ze cały bok walony... Masakra

Opublikowano

miałem to samo w b5... tylko, że mi 12 elementów porysowano...... żadna polerka nic nie da.. tylko lakierowanie pozostaje

Opublikowano
A ja patrząc na zdjęcie przypuszczam że rysa nie jest głęboka.

Podjedź do gości od polerki karoserii niech ocenią.

Może lakiernik chce cię naciągnąć na kasę.

Policzy lakierowanie a wypoleruje tylko.

nie chce się wywyższać, ale głupoty pleciesz ... "zapolerujcie " się razem

+1:polew:

malowanie Ci zostaje, nie wierz w te splusy i inne głupoty, chcesz by wygladało musisz malowac, jak mozna cos zapolerować, jak polerowanie to jest zmniejszanie grubości lakieru, a w rysie nie ma juz koloru:facepalm: co opiłkami zatrzecie taka ryse:grin: otarcie to może i tak ale nie ryse do podkładu

---------- Post dopisany at 19:15 ---------- Poprzedni post napisany at 19:14 ----------

Spoleruj ile sie da i olej malowanie, ja pomalowalem cały bok przez taka ryse, renomowany warsztat zj***l mi robotę, jeździłem kilka razy na poprawki, ale idealnie nie było, potem przy sprzedaży cyrki bo każdy z czujnikiem przyleciał i mówi ze cały bok walony... Masakra

jednego elementu idealnie nie pomalujesz by sie nie rzucało w oczy pod jakimś kątem:whistling: nie ma cudów, chcesz dobrze to malujesz element uszkodzony i sąsiednie cieniujesz :whistling:

---------- Post dopisany at 19:17 ---------- Poprzedni post napisany at 19:15 ----------

miałem to samo w b5... tylko, że mi 12 elementów porysowano...... żadna polerka nic nie da.. tylko lakierowanie pozostaje

+1

polerować to mozna brzydki lakier gdzie widac rysy pod światło, a nie lakier porysowany gdzie rysy widac nawet w nocy:grin:

grunt że masz ciemny kolor, bo jasny byłby fatalny do odratowania i skończyło by sie malowaniem całego boku

Wypełnianie rysy lakierem zaprawkowym tez nie pomoże bo bedzie zaglębienie, polerowanie takiej zaprawki skończy sie tym że zatrze sie krawędzie ori lakieru do podkładu, a zagłebiona rysa dalej zostanie, żeby było dobrze trzeba by wygładzić i dopiero prysnąć lakierem, spolerować i podziwiac plame na drzwiach innego odcieniu lakieru:grin:

Opublikowano

Kowi, piszesz bo praktykujesz czy tak teoretycznie ?

Polakieruj sobie element,zrób rysę gwoździem ale tak by tylko była do połowy grubości lakieru.

Weź potem papier ścierny i trzyj aż rysa zniknie.

Potem polerka na błysk.

I co, nie da się ???

Da się bo tak robiłem więc nie wiem z czego śmiech.

O wypełnieniu rysy lakierem się nie wypowiadam.

Inną bajką jest głęboka rysa sięgająca bazy, ale to napisałem już w poście #5

Opublikowano

zobacz na mój projekt, zrozumiesz dlaczego pisze tak a nie inaczej, ryske to sobie mozesz spolerowac jak to zwykłe przetarcie które prawie ginie z widoku jak jest swiezo po umyciu, takiej rysy jak kolega pokazał to chocbyś tarł tą polerka to przepalisz lakier zanim to wygładzisz, i póxniej bedzie trzeba malowac nie ryske 1mm tylko plame na 5cm, efekt końcowy bedzie taki ze bedziesz miał plame innego odcieniu i wyraxnie inną strukture lakieru pod słońce

polerowac to mozna takie rysy

img_9429800.jpg

wtedy taka usługa splus sie sprawdzi:whistling:

Opublikowano

dokładnie jak Kowi pisze ... jak masz uszkodzony klar i ew delikatnie baze jakim jest kolor to polerka coś da.... a w przypadku autora tematu jest uszkodzony lakier do podkładu....

---------- Post dopisany at 20:26 ---------- Poprzedni post napisany at 20:18 ----------

ps. malowanie punktowe może masz na myśli zaprawienie jakiegoś elementu... ja teraz w vectrze mam tak pomalowany zderzak i kawałek błotnika... a dlatego lakiernik tak to zrobi ponieważ jest załamanie blachy która zgubi ten odcinek który był powtórnie lakierowany ;)

Opublikowano

no jak jest listwa czy cokolwiek innego co gubi płaską płaszczyzne to mozna sie tak bawic w malowanie punktowe(drzwi tak malowałem, jak usuwałem listwy). Ale jak cieniujesz np drzwi sąsiednie gdzie jest kawałek tylko malowany to lakiernik i tak musi przejechac cały element bezbarwnym

Opublikowano

Nie znamy głębokości rysy z pierwszego postu.

Te które Ty pokazałeś na błotniku wyglądają identycznie.

Więc twoje da się usunąć i wypolerować a tą pierwsza nie ???

Może poczekajmy na autora tematu,zobaczmy co z tego wyjdzie.

Mam nadzieję że nie zapomni o tym wątku i się pochwali jakim sposobem usuną tą rysę.

Opublikowano

Bez oceny na żywo można tylko gdybać.

Nie wiadomo jak głęboka jest ta rysa.

Można też uzupełnić rysę i wtedy spolerować.

Efekt średni ale na czarnym nie będzie tragedii. No dużo taniej wyjdzie.

Opublikowano
Nie znamy głębokości rysy z pierwszego postu.

Te które Ty pokazałeś na błotniku wyglądają identycznie.

Więc twoje da się usunąć i wypolerować a tą pierwsza nie ???

Może poczekajmy na autora tematu,zobaczmy co z tego wyjdzie.

Mam nadzieję że nie zapomni o tym wątku i się pochwali jakim sposobem usuną tą rysę.

przecież ewidentnie widać różnice w rysach autora tematu i tego co wrzucił Kowi.... po 1 drzwi są czarne a rysa BIAŁA wskazuje to ewidentnie na zjechany element do podkładu....

u Kowiego widać ewidentnie zacierke klara.... daltonistą nie jestem i widze zasadniczą różnice :grin::grin::grin:

Opublikowano

Na czarnym aucie, po otarciu bezbarwnego też robi się biało :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...