siwusek Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Witam. Auto wpada mi w tryb awaryjny80- 120 różnie zależy jak mu depnę no więc miałem chwile wyczysciłem turbine rozkreciłem n75 wymyłem złozyłem spowrotem co jeszcze moge sprawdzić aaa odpinałem przepływkę efekt ten sam Auto jak na 110 koni nie ciagnie jak powinno Jutro będe miał vaga co dokładnie sprawdzić pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablosek Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Sprawdz wężyki od podciśnienia. Dobrze wyczyściłeś geometrie turbiny? W jakim była stanie? Zobacz sobie mój temat http://a4-klub.pl/1-9-191/spadek-mocy-okolo-100kmh-315572/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwusek Opublikowano 13 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 tak dobrze wyczyszczone nie były jakoś zarabane ale wiertarka ze szczotka druciną i jazda po złozeniu sprawdzałem czy kierowniczki sie ruszaja na zlozonej turbinie wszytsko chodzi lekko potem test z grycha i sprzykawka grucha ładnie ciagnie Wężyki ok od n75 czuć jak ssa wężyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablosek Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 A zwróciłeś uwagę na te 'dźwigienki' zmiennej geometrii czy nie były wyrobione na końcach? Jutro wrzucę zdjęcie jak geometria wyglądała u mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwusek Opublikowano 13 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 wchodziły dość ciasno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 masz log 011 moze ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwusek Opublikowano 13 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 niestety nie jutro dopiero bedzie vag itd prosze mi tylko powiedziec czego logi zrobic itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 011 dynamiczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwusek Opublikowano 13 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 jedno mnie martwi auto jest mulowate nie ma ostrego kona jak na 110 nawet jak turbina działa przyjechałem sie z kolega audi 2.5 115 konnym targa ładnie w fotel a to stara a6 jutro zrobie logi dynamiczne 011 czyli jechać 30 dajemy 3 bieg tak zeby bylo 1500 obrotów i gaz do konca do 4500 i stop Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zib0l Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Tak, do 4200 obrotow starczy... Zrob dodatkowo komplet Logow: bs: Grupy: 000,003,004,011 statyczne: Grupy: 000,001,003,004,007,013 dynamiczne: Grupy: 001,003,004,008,010,011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwusek Opublikowano 15 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 ok jutro kombinuje i wrzucę tu sprawdze kat wtrysków bo czytałem ze to tez moze byc wina zamulenia auta ---------- Post dopisany 15-02-2014 at 17:48 ---------- Poprzedni post napisany 13-02-2014 at 23:04 ---------- ok mam logi Log (0 - 007,007) Log (1 - 001,001) Log (2 - 004,004,004) Log (3 - 013,013) Log (4 - 011,011) Log (5 - 003,003,003) Log (6 - 000) Log (0 - 008) Log (1 - 003) Log (2 - 011) Log (3 - 001) Log (4 - 010) Log (5 - 004) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 Po logu 011 widać ze masz nieszczelność w dolocie. A przy się BS 011 sztanga sie podnosi ? I jak przyspieszasz nie slychac szumu powietrza cos jak odrzutowiec ? Wysłane z telefonu stacjonarnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwusek Opublikowano 15 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 nie ma szumów itd nieszczelność Hmm tylko gdzie moze nowe uszczelki kupic pod turbo bo użyłem starych + silikon na wysokie temp przy bs 011 nie patrzyłem na sztange własnie 1 raz logi robie ale wyciagałem wezyk od gruchy i wpinałem isztanga sie podnosi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 Na dobry poczatek sprawdź gumowe łączniki pomiędzy tą plastikową rurą a kolektorem. Chodzi Ci o uszczelkę pod sciek olejowy z turbo ?? jesli tam to ona nie ma nic do tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwusek Opublikowano 15 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 gdzie indziej napisali mi ze przepływka tutaj co innego :D nie mowie o tej uszczelce tylko o tej co jest na kolektorze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 Podmień przepływkę z innego afn i zobacz co sie będzie działo.Normalnie zaczyna sie od doprowadzenia dołądowania do porządku ale po zmianie przepływki będzie wiadomo gdzie szukać dalej przyczyny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwusek Opublikowano 16 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 Nowa przeplywka i nowe logi z 011? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 Jeżeli to są te logi w drugiej kolumnie to szukaj nieszczelności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwusek Opublikowano 17 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 w 2 dynamiczne ---------- Post dopisany 17-02-2014 at 19:16 ---------- Poprzedni post napisany 16-02-2014 at 21:16 ---------- wymieniłem uszczelki na nowe czyli uszczelki turbiny i kolektora ssącego podokrecałem cybanty bardziej Hmm zdaje mi sie ze jest lepiej ale i tak brak mocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 To zrób znów 011 dynamiczne i będzie wiadomo Wysłane z telefonu stacjonarnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się