siwusek Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 Witam. Auto wpada mi w tryb awaryjny80- 120 różnie zależy jak mu depnę no więc miałem chwile wyczysciłem turbine rozkreciłem n75 wymyłem złozyłem spowrotem co jeszcze moge sprawdzić aaa odpinałem przepływkę efekt ten sam Auto jak na 110 koni nie ciagnie jak powinno Jutro będe miał vaga co dokładnie sprawdzić pozdrawiam
Pablosek Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 Sprawdz wężyki od podciśnienia. Dobrze wyczyściłeś geometrie turbiny? W jakim była stanie? Zobacz sobie mój temat http://a4-klub.pl/1-9-191/spadek-mocy-okolo-100kmh-315572/
siwusek Opublikowano 13 Lutego 2014 Autor Opublikowano 13 Lutego 2014 tak dobrze wyczyszczone nie były jakoś zarabane ale wiertarka ze szczotka druciną i jazda po złozeniu sprawdzałem czy kierowniczki sie ruszaja na zlozonej turbinie wszytsko chodzi lekko potem test z grycha i sprzykawka grucha ładnie ciagnie Wężyki ok od n75 czuć jak ssa wężyk
Pablosek Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 A zwróciłeś uwagę na te 'dźwigienki' zmiennej geometrii czy nie były wyrobione na końcach? Jutro wrzucę zdjęcie jak geometria wyglądała u mnie.
siwusek Opublikowano 13 Lutego 2014 Autor Opublikowano 13 Lutego 2014 niestety nie jutro dopiero bedzie vag itd prosze mi tylko powiedziec czego logi zrobic itd
siwusek Opublikowano 13 Lutego 2014 Autor Opublikowano 13 Lutego 2014 jedno mnie martwi auto jest mulowate nie ma ostrego kona jak na 110 nawet jak turbina działa przyjechałem sie z kolega audi 2.5 115 konnym targa ładnie w fotel a to stara a6 jutro zrobie logi dynamiczne 011 czyli jechać 30 dajemy 3 bieg tak zeby bylo 1500 obrotów i gaz do konca do 4500 i stop
zib0l Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 Tak, do 4200 obrotow starczy... Zrob dodatkowo komplet Logow: bs: Grupy: 000,003,004,011 statyczne: Grupy: 000,001,003,004,007,013 dynamiczne: Grupy: 001,003,004,008,010,011
siwusek Opublikowano 15 Lutego 2014 Autor Opublikowano 15 Lutego 2014 ok jutro kombinuje i wrzucę tu sprawdze kat wtrysków bo czytałem ze to tez moze byc wina zamulenia auta ---------- Post dopisany 15-02-2014 at 17:48 ---------- Poprzedni post napisany 13-02-2014 at 23:04 ---------- ok mam logi Log (0 - 007,007) Log (1 - 001,001) Log (2 - 004,004,004) Log (3 - 013,013) Log (4 - 011,011) Log (5 - 003,003,003) Log (6 - 000) Log (0 - 008) Log (1 - 003) Log (2 - 011) Log (3 - 001) Log (4 - 010) Log (5 - 004)
Bartollo Opublikowano 15 Lutego 2014 Opublikowano 15 Lutego 2014 Po logu 011 widać ze masz nieszczelność w dolocie. A przy się BS 011 sztanga sie podnosi ? I jak przyspieszasz nie slychac szumu powietrza cos jak odrzutowiec ? Wysłane z telefonu stacjonarnego.
siwusek Opublikowano 15 Lutego 2014 Autor Opublikowano 15 Lutego 2014 nie ma szumów itd nieszczelność Hmm tylko gdzie moze nowe uszczelki kupic pod turbo bo użyłem starych + silikon na wysokie temp przy bs 011 nie patrzyłem na sztange własnie 1 raz logi robie ale wyciagałem wezyk od gruchy i wpinałem isztanga sie podnosi
Bartollo Opublikowano 15 Lutego 2014 Opublikowano 15 Lutego 2014 Na dobry poczatek sprawdź gumowe łączniki pomiędzy tą plastikową rurą a kolektorem. Chodzi Ci o uszczelkę pod sciek olejowy z turbo ?? jesli tam to ona nie ma nic do tego.
siwusek Opublikowano 15 Lutego 2014 Autor Opublikowano 15 Lutego 2014 gdzie indziej napisali mi ze przepływka tutaj co innego :D nie mowie o tej uszczelce tylko o tej co jest na kolektorze
goldi Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 Podmień przepływkę z innego afn i zobacz co sie będzie działo.Normalnie zaczyna sie od doprowadzenia dołądowania do porządku ale po zmianie przepływki będzie wiadomo gdzie szukać dalej przyczyny
siwusek Opublikowano 16 Lutego 2014 Autor Opublikowano 16 Lutego 2014 Nowa przeplywka i nowe logi z 011?
goldi Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 Jeżeli to są te logi w drugiej kolumnie to szukaj nieszczelności
siwusek Opublikowano 17 Lutego 2014 Autor Opublikowano 17 Lutego 2014 w 2 dynamiczne ---------- Post dopisany 17-02-2014 at 19:16 ---------- Poprzedni post napisany 16-02-2014 at 21:16 ---------- wymieniłem uszczelki na nowe czyli uszczelki turbiny i kolektora ssącego podokrecałem cybanty bardziej Hmm zdaje mi sie ze jest lepiej ale i tak brak mocy
Bartollo Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 To zrób znów 011 dynamiczne i będzie wiadomo Wysłane z telefonu stacjonarnego.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się