Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 TDI PD] Utrata mocy, niedziałające turbo


archie20

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki wielkie za odpowiedź! I to właśnie jest odpowiedź, której oczekiwałem. Konkretna i precyzyjna. Zawór wymieniony na nowy, a czy ten zawór występuje w jednym rodzaju, czy kilku? Jesli w kilku - to czy jest taka opcja, że montaż złego rodzaju zaworu będzie taki błąd powodował?

Wizyta umówiona u mechaniora. Mam nadzieję, że znajdzie i usunie problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IFI :: Free services --> masz tu etke online klikasz CarProg2 i reszta już intuicyjnie :wink: poszukaj sobie tam nr zaworu ori i przyczaj według niego czy masz dobry, według mnie pewnie w określonych autach jest taki sam zawór jeśli ma zgodny numer z Twoim lub dedykowany jest do Twojego typu to musi pasować o ile to nie jakaś tandetna podróba, co do innych rodzajów to w innych autach mogą występować inne nr ale co fabryka pod nimi kryje to tego nie wiem pewnie zasada działania ta sama... zawsze staram się kierować numerem ori i po nim szukać "zamiennika" inaczej nie umiem odpowiedzieć na Twoje pytania odnośnie rodzaju aż tak nie kombinuje i nie siedzę w temacie. masz poczytaj jeszcze to VCDS / VAG-COM: uitleg - tips - trics
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś auto trafiło do mechanika. Posprawdzał wszystko i twierdzi, że jest w porządku. Jego zdaniem winę może ponośić przekaźnik pompy paliw, który wyskakuje w błędzie "17932 Przekaźnik pompy paliwa - przerwa/zwarcie do masy

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem"

Czy to możliwe, żeby ten zawór odłączał turbo??? Zawór jest wg Niego OK!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wywal ten błąd od pompy to auto wpada w tryb awaryjny i sterownik ogranicza moc, czyli turbo zostaje "odłączone"...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymienić mogę tylko się obawiam czy to na 100% to, a nie chcę tak wymieniać na zasadzie - albo się uda, albo się nie uda :( Trudny temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie chcesz kupować to zapytaj na regionalnym czy nie ustawiłby się ktoś z Tobą na podmiane-sprawdzenie przekaźnika, sprawdzisz czy to to:wink:. Tylko weź kogoś z VAGiem coby odrazy błędy sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich i bardzo przepraszam jeśli coś nie tak zrobię na tym forum-jestem nowy uczę się :grin:

Panowie pomóżcie,bo już pomału nie daję rady,a więc mam audi z silniczkiem 1.9 tdi z oznaczeniem AVF od jakiegoś czasu wchodzi mi w tryb serwisowy(zaświeca się ta żółta kontrolka) nie ma mocy.A więc podpinam się do komputera i widzę(błąd przekaźnika pompy paliwa).Po przeczytaniu dość sporo wątków na ten temat zacząłem działać,wymieniłem ten przekaźnik pompy paliwa-która nie pomogła,wymieniłem zawór N75 na nowy oryginał,wyczyściłem EGR, kolektor ssący wymyty,turbina wyczyszczona,zalałem jeszcze ten generator v3 i nic dalej wchodzi w tryb serwisowy.Moja obserwacja jest taka(oczywiście po skasowaniu błędu) ze jak go zapalę i od razu jadę to jest dobrze-błędu nie wywali,ale jeśli postoję chwilę np:aby schłodzić autko klimatyzacją,lub stojąc w korku,ruszając z świateł do świateł to wtedy się to dzieje(żółta kontrolka,brak mocy i po podpięciu komputera komunikat: BŁĄD PRZEKAŹNIKA POMPY PALIWOWEJ. Pomocy bo nie wiem co dalej robić..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

Ja mam dokładnie te same wszystkie objawy co Ty i zrobiłem też większość z Twojej listy i ... ciągle to samo. Jeden z mechaników zasugerował regenerację turbo (???) Powiedział, że czyszczenie nie zawsze przynosi pożądane efekty. Planujesz coś dalej z tym robić ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szukajcie w elektryce.

ostatnio coś było podobnego i woda w kompie stała...

a tutaj przekaźnik pompy jest zasilany z drugiego przekaźnika, a sygnał wraca przez kompa stąd komp wykrywa błąd. Może jest problem na tym wcześniejszym przekaźniku zasilającym ?

dodatkowo są bezpieczniki na tych liniach.

najlepiej sprawdzić wszystko w tej puszcze, a dodatkowo wiązke n75 pod kątem przebić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...