Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Jaki Subwoofer kupić

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Czy potrafił by mi ktoś podrzucić jakiś pomysł jaki subwoofer do mojej A4 kupić i żeby było go słychać w środku? Nie znam się zbytnio na tym ale może ktoś doradzi co najlepiej kupić tak do 400zł. prosze o pomoc

Opublikowano

szczerze??? N I C . . .

wyjaśnie, na dobre okablowanie do wzmaka musisz dać 300zł, a tak wogule masz wzmaka??? jak tak to podaj firme i model...

żeby w A4 uzyskać dobrze słyszalny i mocny bass musisz mieć na głośniku przynajmniej 300RMS... oczywiście zależnie od wielkości głośnika i rodzaju skrzyni...

musisz sprecyzować co oczekujesz, jaki rodzaj muzyki no i jaki już posiadasz sprzęt :gwizdanie:

pozdro

Opublikowano

ogulnie z muzyką to jest różnie słucham prawie że wszystkiego ale najcześciej klubowe kawałki. Radyjko mam Pioneera DEH-6900IB więc żle raczej nie jest. Kompletuje wszystko powoli zacząć chciałem od subwoofera dlatego pytam jaki w tej kwocie lepiej wziąć.

Opublikowano

jeżeli kompletujesz to na początek radze zająć się przodem czyli zestaw odseparowany...

później wzmacniacz z okablowaniem a jak nie będziesz zadowolony z basu to wtedy subwofer

taka jest kolejność, jest to najbardziej optymalne rozwiązanie! :wink4:

te 400 zł wydaj na ciut lepszy przód a nie jakieś JBL, blaupunkt czy też tego typu sprzęty... za tą kase masz np. coś z RAINBOW, PowerBass czy też ostatnio słyszałem że dobre są Vibe -mówie o zestawie odseparowanym

co do ciągłego pytania o suba to

to tak łatwo odpowiedzieć nie można... ale jeżeli nie oczekujesz cudów, i masażu pleców to kup coś na allegro czy też w media markt bo to wszytsko i tak na nic :) skrzynka zamknięta daje czysty bass ale z obudowy bassreflex wyciągniesz głośniejszy bass

Opublikowano