Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Napęd quattro a szerokość i średnica kół


bako

Rekomendowane odpowiedzi

No tak to słuszne co piszecie, że rozkład siły hamowania że silnik z przodu itd. ale wydaje mi się że torsen jest tak skonstruowany że jest to wzięte pod uwagę, jak nie zapomnę to zadzwonię jutro do serwisu i się zapytam jaka może być różnica, myślę że powinni powiedzieć :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tolerancja na pewno jest troszke wieksza jak powszechnie sie uwaza, jakby tak nie bylo, to duze luki autostradowe momentalnie pozajezdzaly by polowe napedow, to samo sie tyczy aut ktore sa wykorzystywane do np. rajdow samochodowych szczegolnie amatorskich gdzie wiekszosc podstawowe elementy aut nie odbiegaja zbytnio od seryjnych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam z przodu 225x40x18 a z tyłu 235x40x18 oczywiście quattro i nic się nie dzieje torsen daje radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam z przodu 225x40x18 a z tyłu 235x40x18 oczywiście quattro i nic się nie dzieje torsen daje radę.

jakie felgi? długo tak jeździsz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód sprowadzony z niemiec , na takich felgach z przodu 8,5 tył 10"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód sprowadzony z niemiec , na takich felgach z przodu 8,5 tył 10"

no to średnica koła zachowana:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hay a ja mam w swoim q na obu osiach 195/65/15 tyle ze z przodu raczej na umarciu opony a z tyłu nowe (po jednej zimie) i z tego co zauważyłem to czasem wyłączy sie abs przy prędkości około 10 km na godzinę na podjeździe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wyższy bieżnik na przód mam dawać czy na tył?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zapominajcie o dwoch najwazniejszych sprawach

przod jest ciezszy zawsze, i zawsze wiecej opony przednie sie uginaja i wtedy tez maja mniejsza srednice jak tyl - jakos nic sie nie dzieje z tego powodu

co do zuzycia opon to tez normalne, przod skreca, to i opony sie zdzieraja, to samo przy hamowaniu, przednie kola sa dociskane do podloza mocniej to i opona sie bardziej zdziera - tego nie nie przeskoczy :)

Dlatego właśnie przód producent każe dopompowywać wyższym ciśnieniem.I średnice powinny byc podobne.

Wcale nie zauważam przy moim Torsenie ( rozkład 60 tył 40 przód) aby przód się bardziej zdzierał.

Obstawiłbym chyba nawet że ciut minimalnie więcej ubyło tyłu.W końcu na tył bardziej przekazywany jest napęd.

Co do skrętu przednich kół,hamowania i z tego tytułu większego zuzycia to się zgadza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...