Awra 28 Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 No tak to słuszne co piszecie, że rozkład siły hamowania że silnik z przodu itd. ale wydaje mi się że torsen jest tak skonstruowany że jest to wzięte pod uwagę, jak nie zapomnę to zadzwonię jutro do serwisu i się zapytam jaka może być różnica, myślę że powinni powiedzieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 tolerancja na pewno jest troszke wieksza jak powszechnie sie uwaza, jakby tak nie bylo, to duze luki autostradowe momentalnie pozajezdzaly by polowe napedow, to samo sie tyczy aut ktore sa wykorzystywane do np. rajdow samochodowych szczegolnie amatorskich gdzie wiekszosc podstawowe elementy aut nie odbiegaja zbytnio od seryjnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joseph65 0 Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Ja mam z przodu 225x40x18 a z tyłu 235x40x18 oczywiście quattro i nic się nie dzieje torsen daje radę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Ja mam z przodu 225x40x18 a z tyłu 235x40x18 oczywiście quattro i nic się nie dzieje torsen daje radę. jakie felgi? długo tak jeździsz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joseph65 0 Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Samochód sprowadzony z niemiec , na takich felgach z przodu 8,5 tył 10" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Samochód sprowadzony z niemiec , na takich felgach z przodu 8,5 tył 10" no to średnica koła zachowana:whistling: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?ukaszP 0 Opublikowano 12 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 Hay a ja mam w swoim q na obu osiach 195/65/15 tyle ze z przodu raczej na umarciu opony a z tyłu nowe (po jednej zimie) i z tego co zauważyłem to czasem wyłączy sie abs przy prędkości około 10 km na godzinę na podjeździe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Awra 28 Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 To wyższy bieżnik na przód mam dawać czy na tył? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1380 0 Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 nie zapominajcie o dwoch najwazniejszych sprawachprzod jest ciezszy zawsze, i zawsze wiecej opony przednie sie uginaja i wtedy tez maja mniejsza srednice jak tyl - jakos nic sie nie dzieje z tego powodu co do zuzycia opon to tez normalne, przod skreca, to i opony sie zdzieraja, to samo przy hamowaniu, przednie kola sa dociskane do podloza mocniej to i opona sie bardziej zdziera - tego nie nie przeskoczy Dlatego właśnie przód producent każe dopompowywać wyższym ciśnieniem.I średnice powinny byc podobne. Wcale nie zauważam przy moim Torsenie ( rozkład 60 tył 40 przód) aby przód się bardziej zdzierał. Obstawiłbym chyba nawet że ciut minimalnie więcej ubyło tyłu.W końcu na tył bardziej przekazywany jest napęd. Co do skrętu przednich kół,hamowania i z tego tytułu większego zuzycia to się zgadza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się