Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Duże spalanie paliwa 20l/100km


zybi67

Rekomendowane odpowiedzi

Witam problem jak w temacie chochluje paliwo jak czołg co można sprawdzić od czego zacząć diagnozę

pyzatym ze dużo pali nie zauważam żadnych skutków ubocznych pracuje równo nie szarpie nie ma wzrostu ani spadku mocy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak

18010/P1602-35-10

00561/15-10

00561/12-10

17978/P1570-35-10

ale myślę ze nie maja związku z nadmiernym zużyciem PB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz błąd adaptacji mieszanki - więc skąd pomysl że nie ma nic wspólnego ze spalaniem ?? Pozostałe faktycznie możesz olać bo to słaby akumulator i immobiliser, co pewnie jest wynikiem słabego aku.

Wracając do błędów adaptacji masz pole do popisu czyli sprawdzenia

Sonda

przepływka

lejace wtryskiwacze

zapieczone wtryskiwacze

nieprawidłowe ciśnienie paliwa

uszkodzony przekaźnik pompy paliwa

nieszczelność dolotu

niesczelność wydechu w okolicach sondy

Z tymi błędami spalanie możesz miec naprawde duże :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dodał bym jeszcze czujnik tem.

nieszczelność za turbo raczej nie bo ja mam niezłe pękniecie na turbo a spalanie ok ;)

stawiał bym wtryski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik jak najbardziej ale stawiam, że kolega sprawdził jaka ma temp na zegarach/klimie i na vagu nie wywaliło błędu. Ale sprawdzić nie zaszkodzi.

Co do nieszczelności wydechu w okolicy sondy to nie to samo co peknięcie strony gorącej na turbinie :wink: Przy rozwalonym wydechu sonda może miec dziwne odczyty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz błąd adaptacji mieszanki - więc skąd pomysl że nie ma nic wspólnego ze spalaniem ?? Pozostałe faktycznie możesz olać bo to słaby akumulator i immobiliser, co pewnie jest wynikiem słabego aku

Koledzy nie dopisałem ze ten błąd adaptacji mieszanki wywaliło na gazie obecnie jeżdżę na pb i nie pojawił się po 80km czujnik tem. sprawdzony vag i klima wskazuje taka sama temperatura 87 po wymianie termostatu nie mam 90 ale 87

resztę muszę sprawdzić ostatnio zmieniałem zawór dvd bo turbo przeładowywało ale duże spalanie pozostało czy z tych logów można coś powiedzieć o sondzie i przeplywce VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

dodam ze te logi były robione przed wymiana dvd obecnie nie mam warunków by zrobić logi dynamiczne

---------- Post dopisany at 08:23 ---------- Poprzedni post napisany at 08:13 ----------

Koledzy jaki sposób jest najlepszy do sprawdzenia dolotu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto jest po programie ? Przepływka ci duzo pokazuje bo 150g/s to jakby jakis chip był

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nie wiem sondze ze nie czy można to sprawdzić w prosty sposób

---------- Post dopisany at 09:40 ---------- Poprzedni post napisany at 09:33 ----------

czy wskazania przeplywki możne być spowodowane dziurawą membraną dvd tak jak pisałem logi są na zepsutym zaworze obecnie mam wstawiony nowy ale nie robiłem jeszcze logów a spalanie jest wysokie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma program na 180km

---------- Post dopisany at 09:52 ---------- Poprzedni post napisany at 09:51 ----------

Skad czujnik i termostat ?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek tez tak myślałem po logu z przepływki, że chips siedzi :thumbup1:

Termostat dobry, czujnik podmień na ori/moze być używka byle sprawna i wtedy sprawdzić. Poza tym log statyczny sondy z korektami by sie przydał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz popatrzec na VAGu który to bloki są ale chyba 7,8,9 w sekcji engine oczywiście

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grupa 7, log statyczny czyli na jalowym ma napiecie sie wahac od 0.1-0.9V, pod obciazeniem ma byc stale wynoszace prawie 0.9V

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam nagralem filmik z statecznych

---------- Post dopisany at 17:48 ---------- Poprzedni post napisany at 17:43 ----------

a to z vag-com

---------- Post dopisany at 17:54 ---------- Poprzedni post napisany at 17:48 ----------

po podpiecu vag błędów niema ponieważ nie jeżdżę na gazie ale pb na 15l robię około 70km to masakra co dalej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to, że sonda działa prawidłowo. Czeka cie trudniejsze zadanie bo dwie rzeczy odpowiedzialne za spalanie masz wykluczone: sonda i przepływka. Trzeba szukać po kolei. Albo masz dziure gdzieś i paliwo ucieka :kwasny: A jak było na LPG ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącz VAGa i przejedz sie autem. Caly czas prędkość 120 i obserwuj temperature wody na VAGu, nie na blacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na lpg jest jeszcze gorzej pali więcej około 25l/100 także dziurawy zbiornik odpada co jeszcze zostało, różnica w temperaturze miedzy klimą a blatem jest 3st klima pokazuje 90 zegar 87 vag pokazuje 87 to czujnik chyba tez odpada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...