MlodyElk Opublikowano 6 Listopada 2014 Autor Opublikowano 6 Listopada 2014 Masz mojego ADR idź w tym kierunku Myślałem nad tym aby zrobić klapę w USA i zderzaki od polifta co sadzisz? nawet nie mów że.chcesz "zrobić" klape US bo jeśli masz na mysli samoróbkę jak to bywa w golfach gdzie podstawa jest 6 puszek szpachli to juz więcej nie mam pytań....jesli sie mocno zastanowisz wy***iesz szystko co z bazaru i bedziesz montował tylko oryginalne graty ( a4 lift s4 rs4 ) to zawsze wyjdzie cos ładnego bo pamietaj że wcale nie jest lepiej gdy jest auto zagracone jakimiś pierdołami listwy listewki uchwyty disco polo chromy nakładki dodatki i nic do niczego niepasujące Mam na myśli aby nie kłaść szpachli jak mówisz tylko kupić całą klapę wersji US
enzo83 Opublikowano 6 Listopada 2014 Opublikowano 6 Listopada 2014 SPOJLER LAMPY ŚRODEK WYDECH OD HUNDY Klei zmywasz delikatnie benzyną ekstrakcyjną. Jest cięzko ale da rade. Grill od polifta w czerń. Natomiast przy przedliftowym zderzeku grill polifotwy bedzie to średnio wyglądało decyzja należy do siebie,. Ja mam grill od polifta przy zderzaku przedliftowym i wygląda dużo lepiej niż stary grill.(zwłaszcza gdy masz lampy z polifta)
MlodyElk Opublikowano 9 Listopada 2014 Autor Opublikowano 9 Listopada 2014 (edytowane) Widziałem i dlatego się zastanawiam nad tym Dekory już gotowe i włożone teraz czekam aż przyjdą krateczki podświetlane dziś zniknie jeszcze oznaczenie z tylnej klapy Zastanawiam się co zrobić z ramką ze środkowego tunelu hmm.. na początku chciałem przerobić na klimatronic ale patrząc po tematach za dużo osób samemu tego nie przerabiało więc nie wiem może coś doradzicie Edytowane 9 Listopada 2014 przez MlodyElk
damianw412 Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 (edytowane) Panel środkowy dałbym czarny bądz obkleić carbonem czarnym ,lecz popielniczke na czarno już.Takie moje zdanie bo ten srebrny panel co teraz masz to Chodz dla mnie mogłeś dekory i panel środkowy obkleić np ciemno szarym carbonem albo walnąć hydrografike wtedy to by ci się ładnie komponowało. Co do klimy sam nie mam i jak patrzyłem ile roboty przy tym jest to dałem sobie spokój bo to nie warte zachodu no chyba ,że musisz mieć tą klimę bo inaczej nie przeżyjesz tego Aha i dodaj sobie do modów ori radio bo nie ori to średnio wygląda.Sam miałem jakiegoś pionieera ,zamieniłem na concert I ,elektronik mi dorobił wejscie aux i mordka się cieszy jak wszystko ładnie jest spasowane Co do grilla to kwestia gustu przy czarnym nie rzuca się tak to ,że jest od przed lifta ,a jeśli chcesz go w czerń pomyśl nad folią czarną(coś jak Carbon) mniej roboty jak z malowaniem a nic się nie dzieje potem Edytowane 9 Listopada 2014 przez damianw412
MlodyElk Opublikowano 17 Marca 2015 Autor Opublikowano 17 Marca 2015 Koledzy doradźcie które lepsze. Mam tylne lampy przed liftem lub mogę mieć przedliftem tylko przyciemniane, które z nich na razie włożyć aby tylko tych się pozbyć? Zaczynamy SEZON 2015 Nadchodzące zmiany w tutejszym sezonie - kratki lift - spoiler i grill w carbon - zmiana głośników przód i tył ( 16 ) - gałka zmiany biegów lift - mieszek i dźwignia od ręcznego w skórę obszytą czerwoną nicią - czerwone lampki w drzwi i podświetlane daszki - naprawa podsufiki oraz zmiana tarcz zegarów - springi - 30/ -30 - prawe duże lustro + dwa w srebro - być może ściema szyb - zderzaki lift ( jeśli portfel pozwoli to od s4 ) - reszta wyjdzie w praniu sorki za jakoś zdjęć ale zrobione były pudełkiem
Kasjan Opublikowano 17 Marca 2015 Opublikowano 17 Marca 2015 Co kolwiek zakladaj te robią out a w trakcie kupisz poliftowe tylnie lampy
enzo83 Opublikowano 17 Marca 2015 Opublikowano 17 Marca 2015 Koledzy doradźcie które lepsze. Mam tylne lampy przed liftem lub mogę mieć przedliftem tylko przyciemniane, które z nich na razie włożyć aby tylko tych się pozbyć? Zaczynamy SEZON 2015 Nadchodzące zmiany w tutejszym sezonie - kratki lift - spoiler i grill w carbon - zmiana głośników przód i tył ( 16 ) - gałka zmiany biegów lift - mieszek i dźwignia od ręcznego w skórę obszytą czerwoną nicią - czerwone lampki w drzwi i podświetlane daszki - naprawa podsufiki oraz zmiana tarcz zegarów - springi - 30/ -30 - prawe duże lustro + dwa w srebro - być może ściema szyb - zderzaki lift ( jeśli portfel pozwoli to od s4 ) - reszta wyjdzie w praniu sorki za jakoś zdjęć ale zrobione były pudełkiem No i piknie.Kółka widzę ładnie siadły Cały czas do przodu!A lampy tylne zakładaj choćby zwykłe od przedlifta,byle tych już nie było
MlodyElk Opublikowano 17 Marca 2015 Autor Opublikowano 17 Marca 2015 (edytowane) Wiem wiem tylko wolałabym polift ale może coś wykombinuję z przedliftem choćby ledy włożyć aby ładniej wyglądały Edytowane 18 Marca 2015 przez MlodyElk
Xxwojtus123xX Opublikowano 19 Marca 2015 Opublikowano 19 Marca 2015 choćby ledy włożyć aby ładniej wyglądały Lepiej nie
MlodyElk Opublikowano 19 Marca 2015 Autor Opublikowano 19 Marca 2015 choćby ledy włożyć aby ładniej wyglądały Lepiej nie nie nie czekam od kolegi z forum ma lampy z pierwszego lifta
Arkadiush Opublikowano 19 Marca 2015 Opublikowano 19 Marca 2015 ładnie kolego ale wywal te lampy i ten spoiler też bym zdjął ;]
Tyrath Opublikowano 19 Marca 2015 Opublikowano 19 Marca 2015 Środek już odchamiłeś, teraz tylko jak koledzy mówią, wywal lampy i spojler i będzie malina
MlodyElk Opublikowano 19 Marca 2015 Autor Opublikowano 19 Marca 2015 Lampy wkładam od lifta a spoiler zostaje
Tyrath Opublikowano 19 Marca 2015 Opublikowano 19 Marca 2015 Lampy wkładam od lifta a spoiler zostaje Z dwojga złego faktycznie spojler jest łagodniejszą zbrodnią
MlodyElk Opublikowano 23 Marca 2015 Autor Opublikowano 23 Marca 2015 (edytowane) hehe no właśnie praktycznie to wpadka była z tymi lampami tylnymi ale to już szczegół a ze spoilerem mi się podoba i dlatego zostaje każdy ma swój gust --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- powracając do tematu tylnych lamp to się chyba będę musiał na razie wstrzymać bo mam inny problem dotyczący alufelg trzeba z deka poprawić błotnik bo już Miśki się przyczepiły o wystający alusik co polecacie? Edytowane 23 Marca 2015 przez MlodyElk
rysland Opublikowano 23 Marca 2015 Opublikowano 23 Marca 2015 osobiście uważam że dla takich felg nie ma sensu sie bawić z błotnikami więc polecam wymiane na inne.
MlodyElk Opublikowano 23 Marca 2015 Autor Opublikowano 23 Marca 2015 osobiście uważam że dla takich felg nie ma sensu sie bawić z błotnikami więc polecam wymiane na inne. Problem w tym, że one mi się nawet podobają a po za tym są nikłe szanse aby ktoś chciał zamienić
enzo83 Opublikowano 23 Marca 2015 Opublikowano 23 Marca 2015 osobiście uważam że dla takich felg nie ma sensu sie bawić z błotnikami więc polecam wymiane na inne. Problem w tym, że one mi się nawet podobają a po za tym są nikłe szanse aby ktoś chciał zamienić osobiście uważam że dla takich felg nie ma sensu sie bawić z błotnikami więc polecam wymiane na inne. Problem w tym, że one mi się nawet podobają a po za tym są nikłe szanse aby ktoś chciał zamienić Jak zwykle sprawa dyskusyjna wystaje sam korpus felgi,a nie jak to zwykle bywa rant.Jeżeli felgi zostały dopuszczone do ruchu to w czym problem?Zajeb...y Pan władza wie najlepiej
MlodyElk Opublikowano 24 Marca 2015 Autor Opublikowano 24 Marca 2015 Jak zwykle sprawa dyskusyjna wystaje sam korpus felgi,a nie jak to zwykle bywa rant.Jeżeli felgi zostały dopuszczone do ruchu to w czym problem?Zajeb...y Pan władza wie najlepiej Właśnie jak się usra to dowód poleci
Rekomendowane odpowiedzi