Skocz do zawartości
IGNOROWANY

ABS załącza się przy niskiej prędkości


midoz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Od jakiegoś czasu zauważyłem, że podczas hamowania na suchej nawierzchni czuję pulsowanie (nie na pedale). Przypomina to załączanie się ABSu

Wydaje się jakby krzywe były tarcze, nie przypominam sobie, żebym wjechał w jakąś dziurę...;/

Da się to odczuć nie tylko przy nagłym hamowaniu, ale rónież jak dojeżdzam do świateł i spokojnie hamuje.

Jeżeli zwalniam z 100 do 60 przed zabudowanym nie da się tego odczuć.

-Tarcze i klocki z tyłu wymieniałem 20 tyś temu (ATE, 2012r), na przodzie jest jeszcze ok.

-Płyn hamulcowy wymieniony 12000km temu (kwiecień 2013), brak wycieków

-W listopadzie kupiłem nowe oponki zimowe Fulda Montero 3.

-Nie zapala mi się żadna kontrolka

-Pedał nie twardnieje

-Nie zauważyłem spadku siły hamowania

-Nie ściąga podczas hamowania

-Nic nie piszczy

Macie jakieś pomysły?

Jest ktoś może z Radomia z VAGiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zle ustawione czujniki wzgledem koronek

Co grzebales przy zawieszeniu ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy zmianie rozrządu, opuścili mi jeszcze zawieszenie, żeby dostać się do miski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz to samo co ja czyli któryś czujnik ABS Ci wariuje. Podłącz Vag i Ci pokaże który.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli kolega Dev mógłby powiedzieć co może być przyczyną takiego zachowania to by było świetnie. U mnie był gwint wkładany i własnie coś takiego sie dzieje, ze hamuje normalnie a potem sie kopie w pedał przed samym zatrzymaniem w szybkim tempie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz odległosć czujników od koronek

innej przyczyny nie bedzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz odległosć czujników od koronek

innej przyczyny nie bedzie

Też mi się wydaje, że któryś czujnik. Niekoniecznie źle ustawiony, wystarczy zabrudzona koronka lub czujnik smarem i ABS już wariuje :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie. Jestem po wymianie przegubu akurat w kole gdzie wariował ABS. Jak wymontowałem przegub to pełno bylo syfu na czujniku i juz na oko bylo widać ze byl za daleko koronki. Oczyściłem, wbiłem głębiej delikatnie i problem zniknął.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę się podczepię pod temat. Mam ten sam problem w lewym tylnym kole. Macie Jakiś sprawdzony sposób na to? Koronkę oczyściłem a z czujnikiem to co chwila go przesuwam to głębiej to płycej ale nie potrafię tego ustawić optymalnie :/

Dodam że ośka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...