wojtek13001 Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 Witam. W jaki sposób rozpoznać czy alternator ma sprzęgiełko czy nie? Mam silnik AHU z 98r. altek Bosch 120A
fragless1 Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 Ja mam taki sam alternator, chociaż silnik to 1z z 1995r. i mam sprzęgiełko. Zresztą ktoś tu na forum pisał, że nawet, jak rolka alternatora jest bez sprzęgiełka, to można sobie założyć taką ze sprzęgłem. Tylko trzeba odpowiednio rozmiary dobrać po numerze alternatora. U mnie poprzedni właściciel założył zwykłą rolkę i po niedługim czasie zdechł mi nowy napinacz paska. I miałem podwójne koszty.
KALAMAT Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 Potwierdzam, mój AFN z tym samym alternatorem ma sprzęgielko.
wojtek13001 Opublikowano 25 Lutego 2014 Autor Opublikowano 25 Lutego 2014 Rozumiem tylko chodzi mi o to czy można rozpoznać wzrokowo czy rolka ze sprzęgiełkiem jakoś inaczej wygląda jak bez sprzęgiełka?
GOLI Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 Można rozpoznac. Jeżeli w środku rolki widzisz nakrętkę to znaczy że nie masz sprzęgiełka, a jeżeli masz czarną,płaska zaślepkę to znaczy, że siedzi tam sprzęgiełko. A 120A w twoim roczniku na bank już ma sprzęgiełko
wojtek13001 Opublikowano 25 Lutego 2014 Autor Opublikowano 25 Lutego 2014 Można rozpoznac. Jeżeli w środku rolki widzisz nakrętkę to znaczy że nie masz sprzęgiełka, a jeżeli masz czarną,płaska zaślepkę to znaczy, że siedzi tam sprzęgiełko. A 120A w twoim roczniku na bank już ma sprzęgiełko Faktycznie jest czarna zaślepka czyli sprzęgiełko mam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się