Skocz do zawartości
IGNOROWANY

EGR-wyłączenie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

gdzies na forum wyczytałem,że w silniku jaki posiadam czyli BRD można wyłączyć EGRa za pomocą vaga albo przy okazji wgrywania programu u tunera.Mam pytanko: co przez to mozna osiągnąc?czy jest to bezpieczne dla silnika i czy nic sie nie stanie jezeli mam juz wczesniej wycietego DPFa?

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

A czemu chcesz wyłączać?

Opublikowano

w twoim przypadku wylaczenie egru tylko za pomoca tunera. wady zalety opimie szukaj w innych watkach gdzie jest tego mnustwo.

Opublikowano

własnie nie wiem czy chce wylaczac poprostu chce sie dowiedziec czy jest sens to robic jak juz nie ma dpf

Opublikowano

wiele ludzi tak robi ze skoro wywalaja dpf to odrazu usypiaja egr. ten kto ma na pokladzie dpf niestety nie poniewaz dpf sie stopi z winy zbyt czestego wypalania. ja napewo tez egr uspie gdy wywale dpf bo juz wkuza mnie zamulacz

Opublikowano

Jak EGR działa to nie ma żadnych wskazań do jego eliminacji.

Jak uszkodzony można się zastanowić na jego usunięciem.

Opublikowano

Jak jest wszystko dobrze to zostaw jak jest.

Opublikowano

Ile można zyskać na mocy usuwając DPF i EGR w np. BRD?

---------- Post dopisany at 14:26 ---------- Poprzedni post napisany at 14:22 ----------

Taki filtr na allegro kosztuje około 1000 zł?:facepalm: boże po co ludzie zakładają ponownie jak im się zepsuje to?

Opublikowano

DPF za 1000,00 zł ?

Nie ma takiej możliwości technicznej, fizycznej i chemicznej by wyprodukować w pełni funkcjonujący DPF za taką kasę.

To jest DPF pewnie z betonu imitujący oryginał.

Zamienniki dobrych firm koszt około 4k zł. Oryginał szkoda pisać.

Usunięcie DPF + program + 12 mies gwarancji = 900,00 zł - i po problemie na zawsze.

Opublikowano

napiszcie w koncu o usunieciu egr ,a nie o dpf

Opublikowano
napiszcie w koncu o usunieciu egr ,a nie o dpf

dostałeś już odpowiedź szukaj w innych wątkach jest tego masa.

Opublikowano

To Ci odpowiem tak, jak masz usuniętego DPF-a to możesz usunąć EGR bez problemu.

Pytanie - po co?

Akurat w tym samochodzie EGR jest udaną konstrukcją i przy 100% jego sprawności nie wpływa na dynamikę jazdy.

Napęd EGR-a jest dobrze przemyślany i bardzo szybko reaguje.

Sterownik silnika ma pełną i nader dobrze zrobioną kontrolę nad tą bestią.

Opublikowano

Vagiem nie wyłączysz egr ale możesz ograniczyć jego działanie. Łączysz sie z silnikiem logujesz pinem 12233 później adaptacja i kanał 3. Ustawiasz max wartość i zapisujesz. Tak się robiło w AVF/AWX. Nie wiem czy w BRD to zadziała. Dla przykładu u siebie w avf zaślepiłem EGR i po przejechaniu ok 10km zapaliło check. Zrobiłem co napisałem wyżej i błędu nie ma.

Opublikowano

no właśnie w 2.0 już tego nie zrobisz z tego co wiem.

Opublikowano

Bede mial jakies brd na warsztacie to sprawdze. Jak nie to tylko ingerencja w mape.

Opublikowano

nareszcie konkretne odpowiedzi-dziekuje

Opublikowano
Własnie nie wiem czy chce wylaczac poprostu chce sie dowiedziec czy jest sens to robic jak juz nie ma dpf

Dostałeś odpowiedź ale widzę że szukasz takiej która będzie bardziej adekwatna do Twoich oczekiwań.

nareszcie konkretne odpowiedzi-dziekuje

Konkretnie to powinieneś zadać pytanie jak programowo usunąć EGR - programowo w sterowniku przez tunera czy przez VAG-a. ( bo bez tunera = taniej).

Opublikowano

mnie nie obchodzi jak wylaczyc/usunac egr tylko co takie wylaczenie daje?czy warto to zrobic po usunieciu dpf?i takie własnie pytanie zadalem

Opublikowano

poprawi się znacznie dynamika auta.

Opublikowano

dzieki

  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...