Skocz do zawartości
IGNOROWANY

słaby dół i drgania podczas przyśpieszania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , mam taki problem z a4 b7 2.0 tdi 170 km ma słaby dół, zaczyna ciągnąc od 1900 obrotów a do tego na 4 , 5 , 6 biegu przy pełnym gazie mam drgania . Niewiem czy jedno z drugim ma cos wspólnego ... Wał sprawdzony , tylne zawieszenie też , koło dwumasowe wymienione , półośki z przodu , tylne sprawdzone czy nie maja luzu , poduszki pod silnikiem wymienione , egr wyczyszczony razem z kolektorem ssącym ... Podejrzewam wtryski moze one powodują drgania silnikiem i tez przez wtryski pózniej zaczyna ciągnać.. A na akcje wymiany w aso juz sie pewnie nie załapie bo za pożno... Ma ktoś jeszcze jakis pomysł ? będę wdzięczny za pomoc...

Opublikowano

nie wiem jak w 2.0 tdi ale w v6 przy 1900 to dopiero startuje turbo, drgania? moze krzywka ci pekla w rozrzadzie i dlatego tak telepie, chyba ze jest to monotonne to moze poduszka? jak wymieniles dwumase...

Opublikowano

moze sprzęgło -tarcza sprzęgła sie prześlizguje powodujac efekt drgań. powiedz jeszcze w jakim zakresie rpm te drgania sie pojawiaja i kiedy znikaja...

zrob jeszcze probe z zaslepionym egrem. w zaslepce otwor fi5mm.

Opublikowano

Następny tydzień walki.. egr zaslepiony , to samo tylko jeszcze błąd sie zapalił .Założyłem 6 biegową skrzynie hcf bez wyjscia na wal i wykluczyłem tylne zawieszenie , most , wał i dalej to samo. Drganie wystepuja tylko przy pełnym bucie od 1900 do 3000 obrotów . Wczoraj juz sie wkurzyłem , wymontowałem silnik i rozebralem na czynniki pierwsze. Nic nie znalazłem , wszystko igła . Jedynie co mi nie pasuje to - ktos wymieniał głowice i nie wymienił wałków rozrządu . Po sprawdzeniu numerów wychodzi na to ze moje są z silnika o kodzie bre o numerze 03g109102c a etka podaje ze w silniku brd ma byc wałek o numerze 03g109102f . Wałki kupilem na allegro , we wtorek przyjdą paczką , poskladam i mam nadzieje ze sie wszystko wyjasni , bo juz naprawde mam dość i pomysły się kończą .

Opublikowano

kolego mam podobne problem ze swoim 1.9 tak jak startuje na 4 czy piątym biegu ok 1900 obrotów to gaz do końca na chwile zaczynie drgać ale ciągnie dobrze ja obstawiam na dwumas sprawdzone pompki leją jak powinny zauważyłem że też autem trzęsie więc chyba dwumas. a erg kupiłem nowy bo z mojego się lało wymieniony pozdrawiam napisz jak dojdziesz coi jest przyczyną

Opublikowano
nie wiem jak w 2.0 tdi ale w v6 przy 1900 to dopiero startuje turbo, drgania? moze krzywka ci pekla w rozrzadzie i dlatego tak telepie, chyba ze jest to monotonne to moze poduszka? jak wymieniles dwumase...

Turbo pracuje cały czas! Nie "włącza się" i nie "wyłącza"

Moment obrotowy w BRD osiągany jest już przy 1750 obr/min.

W BKE od 1900 obr/min

Opublikowano

kolego rozwiązałeś problem chce w swoim zacząć grzebać i bym zaczerpnął info co wyszło u Ciebie :) pozdrawiam

Opublikowano

Arek zdaj relację bo twoje zmagania są godne podziwu - to ci trochę siwych włosów auto przysporzyło :wink:

Opublikowano

silnik poskładany i dalej nic sie nie zmieniło... Jezdziłem caly tydzień bardzo agresywnie z nadzieja na to ze cos sie wreszcie rozleci do konca . Drgania sie coraz bardziej powiekszaja a do tego zaczyna coraz mocniej szumiec turbina. Jak turbo dostanie oporu zaczyna szarpac przewodami od intercoolera. Nie wiem czy turbo moze robic takie jaja ale faktycznie zaczyna szarpac silnikiem wtedy jak turbina zaczyna pompowac na maxa. Po wypłacie zamowie inna ,wymienie i zobacze czy cos sie zmieniło...

Opublikowano

przepraszam może nie doczytałem a brałeś pod uwagę dwumas lub sprzęgł? kurcze turbo :facepalm::facepalm: proszę daj znać jak się uporasz

Opublikowano

pierwsze co wymienilem to dwumas razem z tarcza i dociskiem. Pracuje na czescich używanych wiec wszystko co mialem dostępne to powymienialem.. Wiem ze to troche dziwne i glupie z ta teoria o turbosprezarce ale faktyczne ona szarpie przewodami jak sie rozpedzi i zaczyna fuczeć. Turbo juz zakupione, jutro powinna przyjsc paczka , po pracy wymieniam i test.

Opublikowano

trzymam kciuki by był już problem rozwiązany czekam na info :mysli: i wtedy muszę się za auto zabrać :facepalm:

Opublikowano

Kiepsko to widzę z tą turbinką bo co tam może trząść?Nawet jeśli to pewnie już by się turbawka rozpadła.

Opublikowano

Ale co innego może już być przecież aronex wymienił już prawie wszystko co by było przyczyną :facepalm::facepalm::facepalm::facepalm: ale poczekam może faktycznie turbo

Opublikowano

Może wydech przypchany,myślałeś o tym?

Opublikowano

może dpf ma już dość życia...

tandemówke też podkladałeś?

do zbiornika paliwa zagladales ?

Opublikowano

auto kupilem juz bez dpf , ktos go juz wyrzucił.. Pompe tandemowa podmienilem i do zbiornika na samym poczatku zaglądałem. Ja dalej upieram sie przy tym turbo i najpierw musze zlikwidowac ten szum. Dodam ze to nie jest turbo tylko chyba cos ze sterowaniem.. Znalazlem na innym forum taki sam problem tylko nikt go do konca nie rozwiazal. Objawy sa te same co u mnie czyli szumi w dolocie slaby dół i poszarpuje silnikiem..

Audi2.0 TDi 170KM - Dziwny dźwięk przy schodzeniu z obrotów

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...