Skocz do zawartości
IGNOROWANY

szarpie przy normalnej jeździe


mateusz3421

Rekomendowane odpowiedzi

witam audi szarpie w czasie jazdy tak jakby gubiła sie iskra albo nie dostawał paliwa odkreciłem świece ale świece są dobre i suche to wiec iskra jest wygląda na paliwo ale nie jestem pewien na wolnych obrotach tez tak sie dzieje na biegu jałowym nierówno chodzi na vagu nie ma błedów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz vaga to logi zrób jakies statycznie 002+033 i dynamcznie 002+033 020+115

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz vaga to logi zrób jakies statycznie 002+033 i dynamcznie 002+033 020+115

log_002_033.jpg

log_020_115.jpg

Podaje logi dynamiczne bo nie wiem jak sie robi statyczne(czy w tym samym miejscu co dynamiczne). Co z nich wynika bo naprawde nie wiem o co w nich chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi dynamiczne są ok następnym razem wrzucaj na VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM będzie łątwiej i dynamiczne rób do odcinki, podczas logowania szarpał?

Troche turbina słąbo wstaje możliwe że masz gdzies nieszczelność w dolocie trzeba sprawdzic dolot pod cisnieniem, statyczne robisz tak samo jak dynamiczne tylko że na postoju na wolnych obrotach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w jakim zakresie obrotów szarpie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dodam jeszcze że wczoraj wyciołem kata ale chodził normalnie dzis jak pojechałem do kolegi chodził normalnie dopiero jak odjeżdżallem od niego to tak mi zaczeło szarpać a wczoraj jeździłem prawie pół nocy i nic sie niedziało dopiero dzis

---------- Post dopisany at 18:40 ---------- Poprzedni post napisany at 18:37 ----------

dwumas by szarpał na tym odcinku niechce mi sie troche wieżyć na wolnych obrotach też tak dziwnie chodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dwumas odzywa sie przy max momencie obrotowym czyli u Ciebie to pasuje

b=na wolnych obrotach powoduje nie wielkie drgania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób tego statycznego 002+033 zobaczymy jak sonda pracuje i zobacz jakie wartości sa na kanale 032.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dwumas odpada bo mojemu koledze jak pad dwumas to było całkiem inaczej niz u mnie. A u mnie to jest tak na wolnych obrotach chodzi równo i za jakis czas szarpie silnikiem

---------- Post dopisany at 18:53 ---------- Poprzedni post napisany at 18:50 ----------

Zrób tego statycznego 002+033 zobaczymy jak sonda pracuje i zobacz jakie wartości sa na kanale 032.

a te wartości 032 jak mam sprawdzić w co mam wejść? I te logi statyczne to mam włączyć log start i poczekać chwile czy dać mu gazu przez jakiś czas jak możesz to opisz mi to

---------- Post dopisany at 19:09 ---------- Poprzedni post napisany at 18:53 ----------

ide zrobie logi statyczne i sprawdze te wartosci zaraz wstawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalnie wchodzisz tam gdzie robisz logi wybierasz kanał 032 sa dwa okienka zobacz jakie są zapisane wartosci i tyle, statycznie to normalnie na wolnych obrotach wybierz 002 i 033 i log nagraj kilkadziesiat sekund jak pracuje na wolnych bez przygazówek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grupy: 032,002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 002,033 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 002,033 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

wartości w grupie 032 pokazywało na 0. weszedłem jeszcze w silnik i wyskoczyły 4 błedy

Bez_tytu_u1.jpg

---------- Post dopisany at 19:35 ---------- Poprzedni post napisany at 19:35 ----------

co to znaczy

---------- Post dopisany at 19:38 ---------- Poprzedni post napisany at 19:35 ----------

usunołem te błedey ale nic sie nie polepszyło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błędy od czujnika temp. i od przepustnicy, spróbuj zrobic adaptacje przepustnicy na kanale 060, sprawdz jaka temp. pokazuje czujnik na kanale 001 i czy jest prawidłowa, przy demontazu kata było cos odłaczane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błędy od czujnika temp. i od przepustnicy, spróbuj zrobic adaptacje przepustnicy na kanale 060, sprawdz jaka temp. pokazuje czujnik na kanale 001 i czy jest prawidłowa, przy demontazu kata było cos odłaczane?

Temperatura jest prawidłowa zrobiłem adaptacje tej przepustnicy ale na początku wyskakiwało error i sie nie dało rozgrzałem troche silnik i dopiero zrobiła sie ta adaptacja ale mimo tego ze pisało adaptacja ok dalej szarpie i zrobiłem loga statycznego tej przepustnicy

Grupy: 060,001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...