afro89 Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 Cześć. Nadszedł czas na pokazanie się. Moją A4 jeżdżę od Grudnia 2013r i do dziś odkrywam w niej coś nowego Może tak krótko z wypasu. Silnik 3.0 tdi ASB (232KM) Skromny pakiet Sline Szyberdach szklany Bixenon skrętny RNS-e tempomat skrzynia manual .... i nie wiem co by więcej napisać Co do robót to najpierw wymieniłem napinacze łańcuchów z głowic. Wpadł też gwint z Weitec-a, być może w przyszłym miesiącu pojadę na jakiś programik. Co do planowanych robót to będzie trzeba wyciągać silnik, bo w dalszym ciągu słychać charakterystyczny dla tego silnika grzechot podczas odpalania. Poniżej kilka zdjęć nie za ciekawych bo fotograf ze mnie żaden Wszystkie uwagi mile widziane.
antonio Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 ładna ale do szczęścia brak tiptronica i czujnika zmierzchu, deszczu i fotochromów.. ...grzechot podczas odpalania?? po raz kolejny została obalona teza, że moor ASB ma poprawiony rozrząd:whistling:
afro89 Opublikowano 3 Marca 2014 Autor Opublikowano 3 Marca 2014 antonio specjalnie szukałem manuala, jak by to powiedzieć jeszcze jestem za młody na automata
akjam Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 Fajna sztuka. Powodzenia w rezaniu! Poza ogarnięciem motorowni i później wirusa jakieś plany?
antonio Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 jaki przebieg ma sprzęcicho, że rozrząd do roboty masz?
Turboziomal Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 Pięknie, niebawem i swoje cudo zaprezentuję ładna ale do szczęścia brak tiptronica Wrzuciłem tipa i bardzo tego żałuję. Zmieniam na manual, ale wcześniej odpowiednio ją przygotuję
Turboziomal Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 Zdecydowanie wolę wajhować. Tip muli i maxymalnie wytrzymuje 290ps do tego wszystkiego spalanie sporo wyższe i nie ma opcji żeby się pobawić. Zanim zrzuci bieg mija jakieś 2-2,5s Wysłane z mojego LT30p przy użyciu Tapatalka
afro89 Opublikowano 4 Marca 2014 Autor Opublikowano 4 Marca 2014 Nie będę się wypowiadał na temat automatu, bo nie mam zbyt dużego doświadczenia z takimi skrzyniami, ale szukałem od samego początku manuala. Przebieg ok 250tyś Jakieś plany hm... wszystko wyjdzie w praniu. Na chwilę obecną jest inny poważny projekt w budowie, który pochłania mój czas.
bosniak_sg Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 Zdecydowanie wolę wajhować. Tip muli i maxymalnie wytrzymuje 290ps do tego wszystkiego spalanie sporo wyższe i nie ma opcji żeby się pobawić. Zanim zrzuci bieg mija jakieś 2-2,5s To chyba nie tiptronic tylko mulitronic, albo slowtronic afro89 gratki autka, ja w sobote odstawiam na pełna wymiane rozrzadu, poprzednik wymienił tylko górne napinacze i dalej bida. Człowiek od którego teraz kupowałem kompletny rozrzad powiedział, że przy grzechotce wymiana górnych napinaczy to jak dla umarłego kadzidło, łańcuchy sa juz ponaciagane i same napinacze wystarcza na bardzo krótko, zreszta na forum A6 pisali to samo. Rozrzad podobno, ale to podobno poprawili po 2008 roku i w silnikach z oznaczeniem 4 literowym. Udanej eksploatacji. Zapraszam do oceny mojego wozidła.
Turboziomal Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 Nie przypominam sobie, żeby w 3.0 był multitronic... hmmm....... pewnie dlatego, że go nie było! tiptronic ssie. Przyśpieszenie 1,5s gorsze niż w manualu. Budowa tej skrzyni niewiele różni się od automatów z początku lat '90. Jeśli automat to s-tronic. Wrzuciłem tipa i MEGA MEGA tego żałuję. Szkoda, że s-tronic nie podejdzie do asb
bosniak_sg Opublikowano 6 Marca 2014 Opublikowano 6 Marca 2014 Tip muli i maxymalnie wytrzymuje 290ps Czymże podparta twa teoria, bo na naszym forum jest kilka, a na A6 nawet chyba nascie ponad 300 i jeżdżą, że az miło. Bardziej popatrzyłbym na moment, bo tu natomiast opinie sa rozbieżne jedni że do 600 nM inni, że 700 nM. Poza tym myslisz że manual seria zniesie te 600 czy 700, lub wg twojej teorii 290 KM bez wymiany na mocniejsze sprzęgło i dwumas?
Turboziomal Opublikowano 6 Marca 2014 Opublikowano 6 Marca 2014 Nie teoria tylko fakty paru osobom na tym forum zmielilo już skrzynki. Poszukaj poczytaj a pewnie znajdziesz. Zadzwoń do Olka z azserwisu to dokładnie Ci wytłumaczy że te skrzynie nie znoszą za dużo. Sprzęgło to nie skrzynia biegów więc nie zmieniaj tematu. Nie nM, a Nm. Faktem jest, że nie chodzi o moc a o moment, ale przy 290 ps najczęściej jest w okolicy 600Nm i te 600 to jest graniczna wartość dla tej skzYni. Olek ma 316ps i trzecią skrzynię więc nie kłóć sie bo i tak nie wygrasz. Wysłane z mojego LT30p przy użyciu Tapatalka
bosniak_sg Opublikowano 6 Marca 2014 Opublikowano 6 Marca 2014 Skrzynki miela się i bez dodatkowych KM i Nm, taki już urok skrzyń biegów wiec czym więcej KM i Nm tym większe prawdopodobieństwo. Jeśli chodzi o sprzęgło masz racje, tylko ze w automacie to integralna cześć skrzyni, wiec mieli jako całość.
Turboziomal Opublikowano 6 Marca 2014 Opublikowano 6 Marca 2014 Skrzynki bez dodatkowych KM i Nm raczej się nie mielą- wałki nie pękają. Przynajmniej ja nie słyszałem o żadnym przypadku, a mam zarówno z takimi autami jak i środowiskiem w którym występują bardzo częsty kontakt. O Tipach zmielonych po dodatkowych niutkach słyszałem sporo, natomiast o manualach nic, a nic. Jeśli już to dwumasa się rozpada albo docisk jest za słaby, ale zarówno docisk jak i dwumasę można odpowiednio przystosować nawet do 800Nm i 400PS za śmieszne pieniądze, ale to opiszę w niedalekiej przyszłości.
afro89 Opublikowano 17 Marca 2014 Autor Opublikowano 17 Marca 2014 No to nadszedł czas na zrobienie rozrządu. Poniżej kilka fotek z efektu dzisiejszych prac. Sorki za jakość zdjęć ale cykane z telefonu. Części już zamówione i jutro z samego rana kierunek ASO.
afro89 Opublikowano 16 Października 2014 Autor Opublikowano 16 Października 2014 Czołem koledzy. Dawno nic się nie działo. Autko było na programie. Poniżej kilka fotek. Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się