emge Opublikowano 7 Marca 2014 Opublikowano 7 Marca 2014 Witajcie. Auto po dość długich poszukiwaniach kupiłem na wiosnę zeszłego roku od handlarza który dzień wcześniej przyjechał nim od wroga na kołach. Rok 98 pierwszy lift, kolor LZ6L czyli jakiś tam szmaragd (trzecie Audi z rzędu zielone). Silnik 1.8t AEB 150KM Wyposażenie: - zawias 1BA - Kubełki (szmaciane) z grzaniem - Tempomat - 2x el szyby - 4x PP - klima - ABS wiadomo - Oświetlenie kabiny i drzwi - kluczyki w "scyzoryku" - ori alarm z domykaniem szyb itp. - 4x4 - uchwyty na kubki (w tunelu) - dzielona tylna kanapa i podłokietniki Na pierwszy ogień poszedł pakiet start czyli rozrząd + oleje, napinacz, filtry, świece itp- wiadomo. Potem z powodu dymienia na wolnych obrotach (i zamulania) zabrałem się za wymianę uszczelniaczy zaworowych (dymił dalej, ale i tak gumki po 15 latach były na śmietnik), potem odma (dalej), wreszcie gruszka sterująca zaworem WesteGate i dymienie zniknęło, a moc powróciła. Następnie wymiana zawiasu przedniego bo lekko ciągnął na jedną stronę (na wybojach była cisza). Kupiłem zestawik jakiś niemiecki za 600 zyla z hurtowni (zobaczymy ile pociągnie). Wymieniłem wszystko poza dolnymi przednimi i łącznikami stabilizatora (bo kobyłki znikły z garażu i nie bardzo miałem jak zrobić ) i jeździ prosto. Następnie na pokład wpadła instalacja LPG BRC. Tu już z LPG na pokładzie W międzyczasie wymieniłem też radyjko na takie które jakoś współgra z wnętrzem.
Gość Opublikowano 7 Marca 2014 Opublikowano 7 Marca 2014 Bardzo ładna niuńka porządek i czysto pod maską powodzenia w modzeniu i bezawaryjności
marek33 Opublikowano 7 Marca 2014 Opublikowano 7 Marca 2014 no no rewelacja lakier zadbany wszędzie czysto i ładnie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się