przemek11 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Opublikowano 11 Grudnia 2014 17 trochę przy mała i do mega gleby się nie nadaje rozwiń myśl czemu sie nie nadaje?
Mesiah Opublikowano 11 Grudnia 2014 Opublikowano 11 Grudnia 2014 (edytowane) Bo na 17 darłem sankami o co się dało. Przy wrzuceniu 18 problem znikł na tych samych trasach które de facto znam na pamięć. Taka sama różnica jest między 205/55 r16 i 205/50 r17. Średnica koła zachowana ale ugięcie opony na 16 większe. No ale to i tak nic w porównaniu do tego co miałem na pro kicie -30 i 195/65 r15. Jeździć się nie dało bo darłem o wszystko. Auto stało dość wysoko a jednak była masakra. Edytowane 11 Grudnia 2014 przez Mesiah
przemek11 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Opublikowano 11 Grudnia 2014 pro kicie - masz na mysli same sprezyny? mówisz ze na 17" i auto w dół -35 -40 zawadzałbym?? planowałem obnizyc w przyszłosci własnie na -40, -30 nie wiem dokładnie ile, na kołach takich jak mam 17 i opona 45 myslałem o samych sprezynach, ale ostatnio tak rozkminiałem czy nie wyhaczyłbym jakiegos gwintu uzywki w dobrej cenie a znów gwint mnie marttwi troche bo auto jest uzywane na codzien i bedzie tak uzywane
Mesiah Opublikowano 11 Grudnia 2014 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Nie kolego. Pisząc ze 17 nie nadaje się do dużej gleby miałem na myśli minimum -60 z przodu. -40 to mała gleba i śmiało można na 17 latać.
przemek11 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Opublikowano 11 Grudnia 2014 aha no ja myslałem zeby nadkole było mniej wiecej z opona na równo, nie wiem jakby to wygladało i w ogóle ale takei wizje w głowie jak narazie zastanawiam sie nad tym gwintem ale nie wiem jak ma sie on w praktyce i w ogóle, wtedy na gwincie napewno bym juz doj**ał ją w dół hehe później bym płakał ze urwałem coś lub cos odwalić na spręzynie, ciekawe jaki efekt jst itp
Mesiah Opublikowano 11 Grudnia 2014 Opublikowano 11 Grudnia 2014 (edytowane) Jak chcesz mieć oponę na równo z błotnikiem to na pewno nie będzie to -30 W linku przesyłam Ci fotę mojej B5. Z przodu -40 z tyłu -45 mniej więcej (źle siadło bo springi od cięższego silnika) http://pl.tinypic.com/view.php?pic=nl1vms&s=8#.VInyInv4yvs Tył u mnie zostaje a na przód szukam -60 ale pod mój silnik. Jeśli masz kasę i chcesz gleby nie baw się tylko idź w gwint. Pamiętaj tylko , że MTS , TA , FK itp odpada bo to syf. Najtańszy warty coś gwint (nowy) według mnie to AP (ok 2tyś) a użwyka to polecam KW V2 jak znajdziesz (najlepiej w inoxie bo bez gnije). Zapomniałem dodać. Na tej focie auto stoi na kołach : 225/40 r18 przód oraz 235/40 r18 tył. Opony na przodzie będą jak te z tyłu ale na razie jeżdżę tak. A jak Ty chcesz mocnych gleb to szukaj felg 18-19 cali Edytowane 11 Grudnia 2014 przez Mesiah
przemek11 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Opublikowano 11 Grudnia 2014 19 cali to mi zawias padnie po 2 miesiącach 18 to samo chyba, tym bardziej ze u mnie drogi nie sa gładkie poza tym narazie to tak okazyjnie sie pytam co i jak w przyszłosci to planuje, ale nie najblizszej niestety
Mesiah Opublikowano 11 Grudnia 2014 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Ja polecam dla Ciebie kółko 205-215/50 r17 i do tego -30 maks -40 zawias. Wszystko w temacie. Zawiecha na r18 wcale po dwóch miesiącach nie pada. Ja latam tak od czerwca i zawias jest tak jak był a moje okolice to tragedia.
przemek11 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Opublikowano 12 Grudnia 2014 serio? myslałem ze pada szybciej. bo jak patrzyłem 18" to wszystko na 35 czasem 40 sie gdzies trafiło (profil opony) a co do szerokosci opony to raczej wlałbym 225 tak jak mam teraz, nie węższe. tak myslałem do tych co mam 17" na 225/45 opona, obnizyc o -40. Tylko zastanawiam sie jaki byłby efekt. jak bardzo by to siadło
przemek11 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Opublikowano 12 Grudnia 2014 choc jest gwint uzywany za niecałe 500zł komplet 4 szt
Mesiah Opublikowano 12 Grudnia 2014 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Gwint za 500zł powiadasz? Jakiej firmy?
przemek11 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Opublikowano 12 Grudnia 2014 wiem ze tanio jak na gwint, dodam ze uzywka. jakiej firmy to nie wiem, ale cały żółty
Mesiah Opublikowano 12 Grudnia 2014 Opublikowano 12 Grudnia 2014 To pewnie FK. Daruj sobie. Napisałem Ci jakich firm używać. Dobre gwinty do B5 schodzą w 5 min a te kiepskie wiszą tygodniami. Trzeba szukać.
przemek11 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Opublikowano 12 Grudnia 2014 a czmeu jest z nim kicha? napisz mi na pw zeby juz tutaj nie zaśmiecac innym tematem
Mati2802 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Witam czy podpowie mi ktoś. Czy to normalne ze na oponach 225 ściąga zależnie od pochylenia drogi? I np przy hamowaniu lekko ciągnie w któraś ze stron? Na oponach 195 lub 205 nie ma czegoś takiego. Zbieżność ustawiona
Mesiah Opublikowano 13 Grudnia 2014 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Mam z przodu 225/40 a z tyłu 235/40 i jest to samo więc chyba takie uroki szerokich kapci
luty2502 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Pany pytanko mam posiadam audi b5lift avg podejda do mnie koła 18 sline 225/40 et20 8'5j dodam że z zawiecha nic nie robilem Czy bd walić o nadkola na policjantach?
przemek11 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Opublikowano 23 Grudnia 2014 powinny podjeść, ja mam te same tylko 17" 225/45 chyba 8j albo 7,5j, (et nie wiem bo nie wiem co to jest tak do końca ) i jest sporo luzu przy ori zawiasie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się