piotrek9055 1 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Witam Kupiłem od kolegi vauxhall95 turbo z 2.0 tdi 170 km o numerze 03L 145 702M miało pasować do mnie bo dodał do zestawu jeszcze adaptery, ale okazuje się że flansza od strony gorącej( przykręcana do kolektora wydechowego) jest pod innym kątem względem turbo niż w orginalnym turbo co za tym idzie po włożeniu tej turbiny, turbina nie leży poziomo tylko jest mocno przekrzywiona, macie pomysł co z tym zrobić ? Myślałem nad adapterem który pierw prykręce do kolektora wydechowego a następnie w drugą parę otworów przykręcę turbo tak żeby było w poziomie. Przerabiał już ktoś ten temat?? Turbo takie jak to: AUDI A4 A5 A6 C6 Q5 EXEO TURBOSPRĘŻARKA 03L145702M (4010190606) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Mój silnik to AJM kolektor ten sam co afn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cordii 1 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Będzie przekrzywiona, najlepiej zespawać turbine z kolektorem ja u siebie mam takie rozwiązanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek9055 1 Opublikowano 11 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 masz taką samą turbinę? ---------- Post dopisany at 07:26 ---------- Poprzedni post napisany at 07:01 ---------- obspawałeś w koło czy tylko punktowo?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby_p 3 Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 raczej obstawaj tak żęby połączenie było szczelne wiec punktowo odpada..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 bedzie po katem lekkim ,w niczym to nie przeszkadza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek9055 1 Opublikowano 11 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 pod lekkim będZie na normalnych szpilkach?? u mnie jest mocno przekrzywiona;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 U mnie jest pod katem, ale o podłożnice nie haczy.Jezdze tak od 3lat i jest wszytsko ok,jedynie trzeba bylo weza od puszki pow do turba przerobic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek9055 1 Opublikowano 11 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 haczyć nie haczy, jutro przespawam flansze od rury wydechowej tak żeby dolegały do siebie bo przy takim naprężeniu złacze elastyczne dlugo nie wytrzyma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1606 1 Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 WitamKupiłem od kolegi vauxhall95 turbo z 2.0 tdi 170 km o numerze 03L 145 702M miało pasować do mnie bo dodał do zestawu jeszcze adaptery, ale okazuje się że flansza od strony gorącej( przykręcana do kolektora wydechowego) jest pod innym kątem względem turbo niż w orginalnym turbo co za tym idzie po włożeniu tej turbiny, turbina nie leży poziomo tylko jest mocno przekrzywiona, macie pomysł co z tym zrobić ? Myślałem nad adapterem który pierw prykręce do kolektora wydechowego a następnie w drugą parę otworów przykręcę turbo tak żeby było w poziomie. Przerabiał już ktoś ten temat?? Turbo takie jak to: AUDI A4 A5 A6 C6 Q5 EXEO TURBOSPRĘŻARKA 03L145702M (4010190606) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Mój silnik to AJM kolektor ten sam co afn roboty przy montazu mnustwo a wydajnosc niewiele wieksza niz turbo z awx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek9055 1 Opublikowano 12 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 kupiłem za dobre pieniądze dlatego ją mam;P ale zawsze trochę więcej;D ---------- Post dopisany at 22:10 ---------- Poprzedni post napisany at 22:09 ---------- U mnie jest pod katem, ale o podłożnice nie haczy.Jezdze tak od 3lat i jest wszytsko ok,jedynie trzeba bylo weza od puszki pow do turba przerobic. Kupiłeś redukcje do wężyków podciśnienia czy sam coś rzeźbiłeś? ---------- Post dopisany 12-03-2014 at 17:50 ---------- Poprzedni post napisany 11-03-2014 at 22:10 ---------- jeszcze co z rurką olejową tą od powrotu do silnika??;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się