szymonb Opublikowano 11 Marca 2014 Opublikowano 11 Marca 2014 Panowie w tamtym roku na wiosnę miałem czyszczoną turbinę. Jakiś miesiąc temu auto ponownie wpadło w tryb awaryjny i teraz notorycznie w niego wpada. Zrobiłem loga grupy 011. Za każdym razem robiąc loga turbo zostało odcięte. Proszę o analizę. czy może to być wina N75? Log (0 - 011,011,011)
spanky Opublikowano 11 Marca 2014 Opublikowano 11 Marca 2014 Marne szanse ze to N75 .... Mozesz podmienic na probe
waldi2807 Opublikowano 11 Marca 2014 Opublikowano 11 Marca 2014 Posprawdzaj podciśnienia, wszystkie wężyki.
szymonb Opublikowano 12 Marca 2014 Autor Opublikowano 12 Marca 2014 Dodam że jak robiłem BS grupa 011 to sztanga od turbiny poruszała się na początku dość ospale. Jak ściągnąłem wężyk podciśnienia to sztanga natychmiast opadła na dół. Po ponownym załażeniu wężyka sztanga poszła do góry (miała trochę ciężko).
przemik Opublikowano 12 Marca 2014 Opublikowano 12 Marca 2014 Bez wyjecia i wyczyszczenia sprezarki się nie obejdzie..
szymonb Opublikowano 12 Marca 2014 Autor Opublikowano 12 Marca 2014 Tego się właśnie obawiałem -najgorsza robota z wyciągnięciem tego turbo Dodam jeszcze że auto straciło trochę ducha tj. nie przyspiesza tak jak powinno, mimo tego że podczas przyspieszania nie wpadnie w tryb awaryjny.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się