Gutterman Opublikowano 14 Marca 2014 Opublikowano 14 Marca 2014 Praktycznie od 1.5 roku zastanawia mnie dlaczego mój kolektor ssacy tak klekocze. Po odłączeniu gruszki sterującej klekot ustaje. Wymienił bym go ale koszt nowego kolektora to o ile pamietam ponad 3tys . Czy ktoś wie jak on w środku wygląda i co to może tak klekotać ?? Prosze o pomoc PS. Czy tu powinno być tyle oleju ?? - c9241419de05a.jpg - 9580f6dbaae34.jpg
neni Opublikowano 18 Marca 2014 Opublikowano 18 Marca 2014 u mnie go słychać jak schodzi z obrotów, nie radze rozbierać bo już to przerobiłem i miałem problem kawałek pierścienia uszczelniającego poszedł do cylindra całe szczęście ze to plastikowy pierścień i go przemielił. za gruszką sterującą jest taki walec z okienkami między okienkami są pierścienie uszczelniające z tworzywa a ten klekot jak określiłeś to tak jak bym słyszał zawory przez kolektor i to chyba tak musi być
Labiel Opublikowano 20 Marca 2014 Opublikowano 20 Marca 2014 Chyba chodzi wam o coś podobnego co jest w niektórych 1,8. Nie miałem z tym do czynienia ale zasada działania tego jest taka że w dolocie macie klapki które skracają bądź wydłużają dolot. Dłuższy dolot = mocniejszy dół, skrócenie dolotu = lepsze wkręcanie się na obroty wyżej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się