Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Turbina łapie od ok 3tys/obr


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie no na pewno kupie nowa, Tylko musze podjechac do ASO. Chwilowo to mam zaslepiony wezyk od podcisnienia do gruchy aby podcisnienie nie uciekalo.

Opublikowano

a moce wrócily? jak klapki wyrwales to szkoda kasy na ten regulator. wlóż jakas kulke lub obciety kawałek czegos w wezyk aby byl zaslepiony i zaloz go na ten uszkodzony regulator co by tylko chigienicznie to wygladalo...

zaslepiles egr?

Opublikowano

klapek nie wyrwalem jeszcze. auto nawet juz ciagnie ale mam wrazenie ze jeszcze chyba cos nie halo jest.

Egr-a nie zaslepiałem. To ten na chodniczce spalin, taka mala metalowa gruszka?

Opublikowano

Wywal EGR. Popraw Niemców :)

Opublikowano

tomuś jeśli pawel ma na pokładzie dpf to moze zapomniec o wyzuceniu egru... pawel zaslep egr -znajduje sie on po str kierowcy przy kolektorze ssacym. tylko nie mozesz go zaslepic calkowicie bo bedzie cie razila kont.silnika. trzeba w zaslepce na srodku rozwiercic otwor najlepiej odrazu wiertlem 8mm i wloz ją pod rure doprowadzenia spalin z chlodniczki spalin do zaworu egr i tam zaslep przy zaworze... to jest raczej nie zaslepka a bardziej ogranicznik spalin.

Opublikowano

Aha czyli na tej zasadzie go zaslepic, mozna powiedziec ze zamiast tej metalowej uszczelki dac blaszke z otworkiem fi 8 ? Myslelem ze trzeba odpiac jakies podcisnienie.

Dpf-a nie mam, nie wiem czy mialem czy nie ale na chwile obecna nie mam, widac ze zaraz za tuurbina na wydechu jest wspawana rurka i alko byl tam katalizator albo dpf. ale na kompie nic nie pokazuje zwiazanego z dpf-em i nie widac zadnych luznych przewodow, wiec pewnie byl tam fabrycznie katalizator i ktos go wyciął dla zysku albo byl zapchany.

Opublikowano

jesli nie masz dpfu juz to mysle ze tuner mógł go odrazu wyłączyć choć nie koniecznie... w takim bądźrazie zaslepke zaslepke można umiescic przy kol.wydechowym tam gdzie jest ta blaszana uszczelka.

zrob zaslepke,wlóż i pojezdzij jesli nie wyżuci kont.chack w niskim zakresle rpm bądź wysokim to ok... jesli chack ci zapali to trzeba egr u tunera wyłączyc lub zrobic otworek jak wyzej pisamłem. ale wtedy zacząć od wiertła fi 4mm.

Opublikowano

Mówisz o tej rurce co wychodzi z chlodniczki spalin i jest przykrecona do kolektora wylotowego, w jej polowie jest jakby mini plecionka?

Opublikowano

tak tam wlasnie umiesć zaslepke. podejzewam u ciebie 2 problemy.

1. uszkodzony regulator podciśnieniowy klap

2. awaria zaworu egr. -ciekaw jestem czy tu po czyszczeniu egru mozna zrobic adaptacje/nauczanle jak w benzyniakach adaptacja przepustnicy nauczanie nastawów zamknij,uchyl otwórz...

Opublikowano

Mi na komie jak bylem pokazalo takie bledy.... seroki ze to rzut ekranu ale koles mi tak przeslal bo w plikach nie mialem tego jak otworzyc.

627c78fa5741cbb8med.jpg

45a0076dc0d341fcmed.jpg

fc7c3ed45a0ae808med.jpg

60debf135d29845cmed.jpg

Do tego pokazało na kompie jakies "polozeniem walka rozrzadu" -2.45 i wedlug kumpla co mnie podpinal bylo to dziwne wskazanie ale nie wiedzial do konca o co chodzi.

Opublikowano

synchronizacja rozrządu.jest na granicy jest opóźniony... tak mi to wyglada. z vagiem bylo by łatwiej w bloku 004 okienko 4.

Opublikowano

opózniony tzn? Co jest nie tak? Zle ustawiony rozrzad?

Opublikowano

tak zla synchro.miedzy walem korbowym a wałkiem rozrzadu ssącym.

Opublikowano

czyli cos nie tak z rozrzadem ....

Ale dziś zauważyłem coś niepokojącego, dzis podczas jazdy jak stalem na swiatlach to auto strasznie kopcilo, jakby ktos za mna ognisko rozpalil wiatr zawiewal do przodu wszystko, masa dymu ze chocho, wczesniej nieraz tez tak mialem ze jak odpalilem to auto tak dymilo ze masakra ale po przejechaniu kilku metrow bylo ok a dzis ciagle dymilo i to ostro, spaliny smierdzialy tak jak ze starego autobusu. O co chodzi?

Opublikowano

ogolnie teoretycznie jest w zakresie tolerancji która wynosi +/-3,30 u ciebie jest -2,45 wiec na granicy.praktycznei takie kopcenia wystepuja jak rozrząd jest ponad +3,0... wiec ja bym taraz tym się zajał - ustawić jak należy synchronizacje rozrządu...

pojedz do jakiegoś warsztatu który ci to ogarnie...

Opublikowano

Ale auto wczesniej od czasu do czasu tak zakopcilo a dzis to masakra... zauwazylem tez ze stojac np na wsiatlach silnik nieraz zabuja na jalowym.

Opublikowano

Temat wielokrotnie poruszany. SotoM podał Ci linki. = synchronizacja wałków.

Opublikowano

A tak na szybkiego. Powie mi ktoś gdzie dokładnie wejsc w VCDS zeby zobaczyc polozenia walka?

Opublikowano

jesli chodzi ci o walek wydechowy to nie ma on czujnika polozenia wiec go nie sprawdzisz. czuj.poloz jest tylko na walku ssacym i wale korbowym. z nich widac synchronizacje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...