zaba84 Opublikowano 22 Marca 2014 Autor Opublikowano 22 Marca 2014 Nie no na pewno kupie nowa, Tylko musze podjechac do ASO. Chwilowo to mam zaslepiony wezyk od podcisnienia do gruchy aby podcisnienie nie uciekalo.
SotoM Opublikowano 22 Marca 2014 Opublikowano 22 Marca 2014 a moce wrócily? jak klapki wyrwales to szkoda kasy na ten regulator. wlóż jakas kulke lub obciety kawałek czegos w wezyk aby byl zaslepiony i zaloz go na ten uszkodzony regulator co by tylko chigienicznie to wygladalo... zaslepiles egr?
zaba84 Opublikowano 22 Marca 2014 Autor Opublikowano 22 Marca 2014 klapek nie wyrwalem jeszcze. auto nawet juz ciagnie ale mam wrazenie ze jeszcze chyba cos nie halo jest. Egr-a nie zaslepiałem. To ten na chodniczce spalin, taka mala metalowa gruszka?
SotoM Opublikowano 22 Marca 2014 Opublikowano 22 Marca 2014 tomuś jeśli pawel ma na pokładzie dpf to moze zapomniec o wyzuceniu egru... pawel zaslep egr -znajduje sie on po str kierowcy przy kolektorze ssacym. tylko nie mozesz go zaslepic calkowicie bo bedzie cie razila kont.silnika. trzeba w zaslepce na srodku rozwiercic otwor najlepiej odrazu wiertlem 8mm i wloz ją pod rure doprowadzenia spalin z chlodniczki spalin do zaworu egr i tam zaslep przy zaworze... to jest raczej nie zaslepka a bardziej ogranicznik spalin.
zaba84 Opublikowano 22 Marca 2014 Autor Opublikowano 22 Marca 2014 Aha czyli na tej zasadzie go zaslepic, mozna powiedziec ze zamiast tej metalowej uszczelki dac blaszke z otworkiem fi 8 ? Myslelem ze trzeba odpiac jakies podcisnienie. Dpf-a nie mam, nie wiem czy mialem czy nie ale na chwile obecna nie mam, widac ze zaraz za tuurbina na wydechu jest wspawana rurka i alko byl tam katalizator albo dpf. ale na kompie nic nie pokazuje zwiazanego z dpf-em i nie widac zadnych luznych przewodow, wiec pewnie byl tam fabrycznie katalizator i ktos go wyciął dla zysku albo byl zapchany.
SotoM Opublikowano 22 Marca 2014 Opublikowano 22 Marca 2014 jesli nie masz dpfu juz to mysle ze tuner mógł go odrazu wyłączyć choć nie koniecznie... w takim bądźrazie zaslepke zaslepke można umiescic przy kol.wydechowym tam gdzie jest ta blaszana uszczelka. zrob zaslepke,wlóż i pojezdzij jesli nie wyżuci kont.chack w niskim zakresle rpm bądź wysokim to ok... jesli chack ci zapali to trzeba egr u tunera wyłączyc lub zrobic otworek jak wyzej pisamłem. ale wtedy zacząć od wiertła fi 4mm.
zaba84 Opublikowano 22 Marca 2014 Autor Opublikowano 22 Marca 2014 Mówisz o tej rurce co wychodzi z chlodniczki spalin i jest przykrecona do kolektora wylotowego, w jej polowie jest jakby mini plecionka?
SotoM Opublikowano 22 Marca 2014 Opublikowano 22 Marca 2014 tak tam wlasnie umiesć zaslepke. podejzewam u ciebie 2 problemy. 1. uszkodzony regulator podciśnieniowy klap 2. awaria zaworu egr. -ciekaw jestem czy tu po czyszczeniu egru mozna zrobic adaptacje/nauczanle jak w benzyniakach adaptacja przepustnicy nauczanie nastawów zamknij,uchyl otwórz...
zaba84 Opublikowano 22 Marca 2014 Autor Opublikowano 22 Marca 2014 Mi na komie jak bylem pokazalo takie bledy.... seroki ze to rzut ekranu ale koles mi tak przeslal bo w plikach nie mialem tego jak otworzyc. Do tego pokazało na kompie jakies "polozeniem walka rozrzadu" -2.45 i wedlug kumpla co mnie podpinal bylo to dziwne wskazanie ale nie wiedzial do konca o co chodzi.
SotoM Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 synchronizacja rozrządu.jest na granicy jest opóźniony... tak mi to wyglada. z vagiem bylo by łatwiej w bloku 004 okienko 4.
zaba84 Opublikowano 23 Marca 2014 Autor Opublikowano 23 Marca 2014 opózniony tzn? Co jest nie tak? Zle ustawiony rozrzad?
SotoM Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 tak zla synchro.miedzy walem korbowym a wałkiem rozrzadu ssącym.
zaba84 Opublikowano 23 Marca 2014 Autor Opublikowano 23 Marca 2014 czyli cos nie tak z rozrzadem .... Ale dziś zauważyłem coś niepokojącego, dzis podczas jazdy jak stalem na swiatlach to auto strasznie kopcilo, jakby ktos za mna ognisko rozpalil wiatr zawiewal do przodu wszystko, masa dymu ze chocho, wczesniej nieraz tez tak mialem ze jak odpalilem to auto tak dymilo ze masakra ale po przejechaniu kilku metrow bylo ok a dzis ciagle dymilo i to ostro, spaliny smierdzialy tak jak ze starego autobusu. O co chodzi?
SotoM Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 ogolnie teoretycznie jest w zakresie tolerancji która wynosi +/-3,30 u ciebie jest -2,45 wiec na granicy.praktycznei takie kopcenia wystepuja jak rozrząd jest ponad +3,0... wiec ja bym taraz tym się zajał - ustawić jak należy synchronizacje rozrządu... pojedz do jakiegoś warsztatu który ci to ogarnie...
zaba84 Opublikowano 23 Marca 2014 Autor Opublikowano 23 Marca 2014 Ale auto wczesniej od czasu do czasu tak zakopcilo a dzis to masakra... zauwazylem tez ze stojac np na wsiatlach silnik nieraz zabuja na jalowym.
SotoM Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 http://a4-klub.pl/2-0-197/dziwne-zachowanie-zmianie-rozrzadu-317292/ ---------- Post dopisany at 21:11 ---------- Poprzedni post napisany at 21:10 ---------- http://a4-klub.pl/2-0-197/problem-auto-trzesie-kopci-filrt-dpf-niby-291027/
Pawelkiwi Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 Temat wielokrotnie poruszany. SotoM podał Ci linki. = synchronizacja wałków.
zaba84 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2014 A tak na szybkiego. Powie mi ktoś gdzie dokładnie wejsc w VCDS zeby zobaczyc polozenia walka?
SotoM Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 jesli chodzi ci o walek wydechowy to nie ma on czujnika polozenia wiec go nie sprawdzisz. czuj.poloz jest tylko na walku ssacym i wale korbowym. z nich widac synchronizacje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się