Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Po remoncie i znowu kopci na bialo


gacek81

Rekomendowane odpowiedzi

Witam bardzo prosze o pomoc przedstawie sprawe po koleji posiadam audi a4 b5 sedan z silnikiem 1,6 ANA problem wygladal nastepujaca

auto kopcilo na bialo ,termostat siadl i gdy postalem chwile w korku moment palil na 3 gary zalewalo swiece ,bierze olej mechanik stwierdzil ze to uszczelniacze wiec podjalem sie naprawy w aucie zostalo wymienione;

uszczelka pod glowica

uszczelniacze

olej

kable

swiece

termostat

rozrzad

po wymianie wszystkiego silnik chodzi wzorowo ale dalej kopci na bialo bylem na przegladzie spaliny wyszly w normie a dodam jeszcze ze po remoncie wyszlo ze kable maja przebicia zostaly od razu wymienione ale niestety zostala zalana swieca i palil na 3 gary po wymianie wszystkiego juz na nowe tajle gdy odkrecilem korek od oleju smierdzialo benzyna

auto dalej kopci na bialo wiec bardzo prosze kolegow o pomoc co moze byc przyczyna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłbym kompresje. Jak wyjdzie licho to szukałbym innego silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam kolego mam taki sam silnik jak ty i u mnie brał oleju 0,5 litra na 1000km przy spokojnej jeździe a w trasie przy 140km/h nawet i 1 litr ale zrobiłem komplenty remont głowicy wszystkie uszczelki czyszczenie tłoków miski i wymiana na nowe pierścienie tłokowe i po tej operacji na 10 000 km dolewam około 300-500 ml.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kompresja sprawdzana wyszla oki

---------- Post dopisany 06-04-2014 at 11:16 ---------- Poprzedni post napisany 17-03-2014 at 22:17 ----------

odświeżam zapytanie :thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z fusow to my nie wrozymy czy ubywa ci płynu z zbiorniczka, ile tego oleju ubywa, czy nie ma bobelkow w zbiormiczku wyrownawczyn, może to być pękniętą glowica, zapieczone pierścienie olejowe, równie dobrze ujowe paliwo ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli po naprawach dalej zalewa świecę to zapewne pierścienie olejowe zapieczone, pomiar ciśnienia mało pomoże jeśli uszczelniające są dobre to nic nie wykaże a świeca dalej będzie zalewana olejem. Przerabiałem to samo dokładnie rok temu :wink: Czy spód głowicy był szlifowany przed założeniem nowej uszczelki ? Kapaniem z rury to bym się nie sugerował bo z mojej też kapie i nie tylko z mojej patrząc na inne B5 a płyn trzyma poziom cały czas taki sam więc stawiałbym na lipne paliwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...