Łukasz13 216 Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 No raczej z wpiętym, bo z wypiętym łąpie bład i nic nie zobaczymy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz90r 0 Opublikowano 18 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 Podmieniłem króciec od muszli turbo na ten z mojej starej turbiny- tamtego za cholere nie umiałem przedmuchać i problem zniknął autko jeździ dokładnie tak jak powinno Dzięki za pomocne i szybkie rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 18 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 Kompa i tak wysłałem, zamontuj sobie, opisz wrażenia i będziemy negocjować ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tarq 1 Opublikowano 18 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 napisz dokładnie w czym był problem ew daj foto tego elementu przyda sie dla potomnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 18 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 Chodziło o krociec który jest worecany w zimna muszle srubka przelewowa, z oczkiem, w momencie zapchania blokowane jest ciśnienie które powinno otwierać klapke wg, dlatego klapka sie nie otwierała i było przeladowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się