dani270 Opublikowano 21 Marca 2014 Opublikowano 21 Marca 2014 Witam czy jest mozliwe zmiana pompy wtryskowej na pompe o innych numerach? Moja nie jest w najlepszym stanie a mam mozliwosc podmienic sobie pompe u kuzyna na nowa ale numery raczej beda sie nie zgadzac
trepek Opublikowano 21 Marca 2014 Opublikowano 21 Marca 2014 Podaj numery nowej pompy to powiem Ci z jakiego silnika. I nie ma przeciwwskazan do podmiany pompy ale samochod moze miec rozna moc.
dani270 Opublikowano 21 Marca 2014 Autor Opublikowano 21 Marca 2014 kolego moja pompa ma num 028 130 115 A, a ta ktora chce zalozyc ma num 038 130 107 J Wiem ze pompa jest z pasata bodajze 2000r AFN tylko nie wiem jak to bedzie bo gdzies czytalem ze numery musza byc te same Jeszcze jedno pytanie jak poznac ze pompa byla regenerowana? bo ta ktora moge miec wyglada jak nowa Jesli u mnie pompa podejdzie bez problemu to czy w pasku moja tez bedzie bezproblemowo pracowac? Linki do fotek pomp Pompy DSC01046.jpg | dani270 | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl Pompy DSC01042.jpg | dani270 | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl
trepek Opublikowano 21 Marca 2014 Opublikowano 21 Marca 2014 Chłopie bier tą pompę póki jest! Rób program, lepsze wtryski i ciesz się mocą 150-160KM Bo ta pompa co ma Twój kuzyn ma pewną miłą niespodziankę w środku, dzięki której można mieć nieziemska moc w klekocie. Jeśli nie weźmiesz tej pompy to myślę, że jest wiele osób na forum, które z chęcią wymienią się na pompę Twojego kuzyna i dadzą Ci taką, jak potrzebujesz oraz dopłacą z parę stówek. Żeby zobrazować- pompa taką jak masz w silniku kosztuje ~400zł, pompa którą chcesz założyć ok 1000zł.
dani270 Opublikowano 21 Marca 2014 Autor Opublikowano 21 Marca 2014 A moja pompa zagra w jego samochodzie? Pasek jest trzepniety z produ i po zrobieniu idzie do zyda
radioo11 Opublikowano 21 Marca 2014 Opublikowano 21 Marca 2014 Chłopie bier tą pompę póki jest! Rób program, lepsze wtryski i ciesz się mocą 150-160KM Bo ta pompa co ma Twój kuzyn ma pewną miłą niespodziankę w środku, dzięki której można mieć nieziemska moc w klekocie.Jeśli nie weźmiesz tej pompy to myślę, że jest wiele osób na forum, które z chęcią wymienią się na pompę Twojego kuzyna i dadzą Ci taką, jak potrzebujesz oraz dopłacą z parę stówek. Żeby zobrazować- pompa taką jak masz w silniku kosztuje ~400zł, pompa którą chcesz założyć ok 1000zł. na moje amatorskie oko to pewnie 11-stka?
trepek Opublikowano 21 Marca 2014 Opublikowano 21 Marca 2014 Chłopie bier tą pompę póki jest! Rób program, lepsze wtryski i ciesz się mocą 150-160KM Bo ta pompa co ma Twój kuzyn ma pewną miłą niespodziankę w środku, dzięki której można mieć nieziemska moc w klekocie.Jeśli nie weźmiesz tej pompy to myślę, że jest wiele osób na forum, które z chęcią wymienią się na pompę Twojego kuzyna i dadzą Ci taką, jak potrzebujesz oraz dopłacą z parę stówek. Żeby zobrazować- pompa taką jak masz w silniku kosztuje ~400zł, pompa którą chcesz założyć ok 1000zł. na moje amatorskie oko to pewnie 11-stka? Dokładnie, ori 11'tka VW.
Bartollo Opublikowano 21 Marca 2014 Opublikowano 21 Marca 2014 Kolego zamienie się na tą pompe 107 J w zamian dam Ci pompe z mojego AFN'a P:P
trepek Opublikowano 22 Marca 2014 Opublikowano 22 Marca 2014 A nie mówiłem, że będą osoby, które będą chciały się zamienić Bartollo Jedź z flaszeczką i się wymieniajcie :-)
Bartollo Opublikowano 22 Marca 2014 Opublikowano 22 Marca 2014 Jak sie zgodzi na wymiane to nawet 2 flaszeczki postawie Wysłane z telefonu stacjonarnego.
dani270 Opublikowano 23 Marca 2014 Autor Opublikowano 23 Marca 2014 Chlopaki zadnej wymiany nie ma bo to jest pompa nowka:D N108 przelozylem z mojej pompy zeby nie przerabiac wtyczki a z duzej wtyczki wyjelem piny i przelozylem do drugiej zgodnie z numerami pinow i numerach na kabelkach a nie jak inni opisuja kolorami bo mi te kolory sie nie zgadzaly no i numeracja chyba dla kazdego by bylo latwiej:D Wtryski 216 i taka zdrowa pompa robi robote bo 180 na liczniku to jest moment ---------- Post dopisany 23-03-2014 at 15:30 ---------- Poprzedni post napisany 22-03-2014 at 20:27 ---------- Witam dzis zauwazylem pierwsze nieprawidlowosci podczas pracy silnika w czasie jazdy na 2 i 3 biegu jak sie doda troche gazu a pozniej odpusci i dodaje delikatnie go to samochodem szarpie dosyc mocno dopuki nie dodam wiecej gazu. Czy jest ktos w stanie opisac mi jak przerobic N108 od pompy by stary zalozylem a on chyb nie dziala w pelni. Interesuje mnie ktory pin w ktore miejsce we wtyczce wpiac ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się