adi8282 0 Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Witam Od początku marca jestem szczęśliwym posiadaczem A4 B5, wcześniej użytkowałem MAtiza (tak wiem, że to nie auto) A4 kupiłem niestety od handlarza, ale jestem jego pierwszym właścicielem w PL. przebieg 214 kkm kierownisa s-line silnik 1.8 125 km 2x el.szyby 4x air bag ABS wspomaganie kierownicy radio JVC cd/jack klimatronik Z rzeczy które wymieniłem to radio, a zaplanowane zmiany w najbliższych kilku dniach to instalacja LPG stag 4 i zmiana filtru powietrza na pipercross (wkład). Jestem świeżakiem wiec z góry przepraszam za jakiekolwiek błędy. Mile widziane podpowiedzi dotyczące modyfikacji choć nie ukrywam, że podoba mi sie taki jaki jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkadiush 1 Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Ładne autko.. wywal może te naklejki z klapy tylnej poliftowe lampy na przód grill oraz obniż i będzie git wyglądało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniu. 0 Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Zdrowa gablota, jest co modzić. Tak jak kolega wyżej podpowiada, naklejki i oznaczenia z klapy (a4,1.8) out, przednie lampy z polifta, dać autko niżej i będzie lalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy30 1 Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 spójrz sobie na moją Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek33 0 Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 ogarnij wszystko oleje filtry zamontuj ori radiio plus adapter i czytaj foruma dbaj o lakier komorę silnika no i o mechanikę pamietaj brudny czołg hanba dla całego batalionu ps ładna fela Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi8282 0 Opublikowano 26 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 Zostanie jednak przy radiu JVC, dziś zmieniłem filtr powietrza na PIPERCROSS (wkład), ściągnąłem oznaczenia a4 1.8 oraz nalkejki z tylnej klapy. Wczoraj została zainstalowana instalacja LPG ( nawet nie czuje spadku mocy). Pytanie: czym zamaskować ślady po oznaczeniach a4 1.8? Klej zmyłem rozpuszczalnikiem, a ślady próbowałem usunąć pastą lekkościerną SONAX (tylko taką posiadam), ale nie dało to rezultatu, ma ktoś jakieś sprawdzone pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek33 0 Opublikowano 26 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 papierek wodny 2500 lekko zmatowac i polerka z fereclą g3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianw412 0 Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Cześć kolego! Ja Ci polecam paste K2 Ultra Wax.Na 100% poradzi sobie z tym ,sam takiej użyłem po ściągnięciu emblematów.Lekko ścierna ci tutaj nie pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniu. 0 Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 K2, serio? Odpuść i kup g3, u mnie pomogło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianw412 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Czemu nie? u mnie po K2 tak to wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniu. 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Wszystko zależy od tego, jak mocne są ślady po oznaczeniach...u siebie użyłem papierka 2000 na mokro i dopiero puściło, a używając "kosmetyków" z K2 tego nie wypolerujesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi8282 0 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Tych sladow pozbede sie za kilka dni, jak narazie to zła pogoda lub brak czasu, a zdecyduje sie na zakup g3. Wczoraj mnie spotkała mała przykrość, po wyjściu z pracy zauważyłem brak zaślepek na śruby na felgach... okazało sie, że do wymiany bedzie pompa wody (hałasuje) ale wymienie przy okazji z rozrządem za około miesiąc. Orientuje się może ktoś ile może kosztować całość ( robocizna + dobre części ) ? A i jeszcze brak grzania, czy to może być jakiś związek z pompa wody? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniu. 0 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Za rozrząd bez napinacza hydraulicznego płaciłem razem z przesyłką niecałe 400zł + 250zł robocizna, a zamawiałem u kolegi z forum, tu masz link do tematu -> http://a4-klub.pl/sprzedam-ogloszenia-komercyjne-firm-157/czesci-super-cenach-hurtowni-duze-upusty-klubu-promocje-20286/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi8282 0 Opublikowano 16 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 Eh.. moja ślicznotka umarła mam nadzieje, że za jakieś 3 tyg odżyje z nowym sercem, chłodnicą i nagrzewnicą.. przepraszam wszystkich za zaniedbanie i niedopilnowanie ale wypadki się zdarzają. U mechanika u którego byłem chciałem zrobić rozrząd i wymianę wszystkich płynów i olejów. Obejrzał ślicznotkę, osłuchał silnik, zaglądnął tu i ów gdzie powiedział, że super sprzęt. Po kilku dniach skoczyła temperatura max, zatrzymałem się otworzyłem maskę, odkręciłem korek od zbiorniczka płynu wyrównawczego a tam sruuuu...... olej ! Ja pierd...! Scholowałem autko do znajomego mechanika. Okazało się, że serduszko do wymiany, chłodnica i nagrzewnica i czyszczenie wszystkich przewodów od chłodzenia czy coś w teń deseń : ( zobaczymy pożyjemy... Mam jedno pytanie może i głupie bo mnie gryzie strasznie, jak naprawie to czy zostawić audiczke czy raczej sprzedać za 10 tyś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sliwka 0 Opublikowano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 za 10 tysi to ciezko bedziesz mial sprzedac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michcio88 0 Opublikowano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 Przykra sprawa ale ja bym naprawił silnik i jeździł audiczka dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Revor 0 Opublikowano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 Jak już zrobisz i będziesz wiedział co masz to nie ma sensu komuś oddawać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoLo# 0 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Wkładaj 1.8T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi8282 0 Opublikowano 17 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 Autko prawie skończone. Audi dostało silnik 1.8 125 km z pewnego źródła, wszystkie płyny, filtry, rozrzad, jakieś tam nowe uszczelki, sprzegło, simering wału, termostat, chłodnice. Koszt czesci i silnik to 2250.. zostaje jeszcze wizyta u gazownika (czyszczenie parownika) i wymiana gumy od przegubu : ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się