Łukasz13 216 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Chłodniejsze i bardziej wilgotne powietrze jest bogatsze w tlen dlatego proces spalania jest bardziej efektywny i mniej podatny na spalanie stukowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejko111 1 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 tylko poprzednie gorsze logi nie były robione przy zupełnie innej pogodzie, w piątek też było chłodno i wilgotno, no chyba, że malutka różnica pogody robi dużą różnicę w pracy silnika, ale wątpię czy to aż taki ma kolosalny wpływ... Dobra jutro założę dp, zmierzę kompresję jeśli dostanę manometr i zrobię nowe logi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Jak dla mnie to bitwa z wiatrakami ale to już pisałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejko111 1 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Zmierzyłem kompresję i na 3 cylindrach jest praktycznie równo 11 bar, a na jednym ok. 11,25. Czy taki wynik wskazuje, że silnik jeszcze jest w miarę zdrowy czy juz powoli kwalifikuje się do remontu? Założyłem downpipe, logi poźniej zrobię... ---------- Post dopisany at 19:40 ---------- Poprzedni post napisany at 18:38 ---------- VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM logi wg mnie praktycznie ideał mam nadzieję, że już będą tylko takie wychodziły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 12 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Zmierzyłem kompresję i na 3 cylindrach jest praktycznie równo 11 bar, a na jednym ok. 11,25. Czy taki wynik wskazuje, że silnik jeszcze jest w miarę zdrowy czy juz powoli kwalifikuje się do remontu?Założyłem downpipe, logi poźniej zrobię... ---------- Post dopisany at 19:40 ---------- Poprzedni post napisany at 18:38 ---------- VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM logi wg mnie praktycznie ideał mam nadzieję, że już będą tylko takie wychodziły na którym biegu robiony log ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imhotet 9 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Zmierzyłem kompresję i na 3 cylindrach jest praktycznie równo 11 bar, a na jednym ok. 11,25. Czy taki wynik wskazuje, że silnik jeszcze jest w miarę zdrowy czy juz powoli kwalifikuje się do remontu?Założyłem downpipe, logi poźniej zrobię... ---------- Post dopisany at 19:40 ---------- Poprzedni post napisany at 18:38 ---------- VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM logi wg mnie praktycznie ideał mam nadzieję, że już będą tylko takie wychodziły na którym biegu robiony log ? pomiar prawie 15 sekund wiec 3 bieg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejko111 1 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 dokładnie, tylko na 3 biegu od zawsze robię wszelkie logi;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir 62 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 ale tez na dobrze rozgrzany? Zrob mu tak jak kiedyś robiłeś. Rogrzany silnik, a potem loguj 3x pod rząd 3 i 20. Jestem ciekawy czy będzie cofac bardziej z każdym przebiegiem.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 12 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 zrob na 4biegu , jak będą nadal same zera to jest gitara. a 11barów na silniku to mocno sredni wynik - pomiar robiony na ciepłym ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejko111 1 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 silnik rozgrzałem tak, że już na 90st. jeździłem jeszcze z 5 min przed logowaniem. Myślę, że tyle rozgrzewania starczy... VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 3 pomiary pod rząd to 3 bieg, a ten 4ty odddzielny to na 4 biegu, ale nie do odcinki bo już nie miałem możliwości się tyle rozpędzić, wysoki bieg robi swoje:P Co do kompresji to trochę mnie martwi, że to jest średni mocno wynik... Narazie nie chciałbym się ładować w jakieś remonty bo to spora kasa... A co myślicie o tym specyfiku na poprawę kondycji silnika: XADO 1 STAGE MAXIMUM i taki sam max efekt. (4132852373) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 12 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Jest dobrze, zostaw nie kombinuj bo lepiej nie będzie moim zdaniem na tym co masz teraz. PS auto lepiej się zawija teraz na korekcji 0 0 0 0 ? czujesz to ? A co do poprawy kondycji silnika poprzez lanie specyfików , MOIM ZDANIEM NIC to nie da , bo ten środek nie uszczelni Ci przedmuchów na głowicy, luzów na prowadnicach czy zużytych pierścieni.... Jeździj i się narazie nie przejmuj , chyba że bierze olej litrami na 1000km. A że wynik jest jaki jest to już tak jest z BEX-ami . niestety fabryka dała **** w paru kwestiach w A4 BEX , ale to juz nie temat na pogawędki o wadach tych aut w tej wersji wyposażeniowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejko111 1 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Kilka dni temu założyłem gaz, przeczyściłem silnik antykoksem jeszcze raz, no i z ciekawości zrobiłem logi: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM na lpg (pierwszy pomiar) korekty są 0.0, na benzynie (2 kolejne pomiary) minimalnie na 1 cylindrze, myślę, że to wszystko jest już do przyjęcia. PS auto lepiej się zawija teraz na korekcji 0 0 0 0 ? czujesz to ? Auto ogólnie jest bardziej żwawe odkąd założyłem dp, czy dodatkowo przez korekty też to trudno wyczuć, mogą być to za małe różnice aby odczuć za kierownicą... ogólnie po założeniu DP nie wywaliło mi jeszcze żadnego checka na desce, przejechałem już ze 100km, błąd odczytałem tylko przez vaga (16804), ale on pojawił mi się też przed założeniem dp. Drugiej sondy oczywiście jeszcze nie wyłączyłem i jest bez tulei oszukującej... na tego checka muszę dłużej poczekać czy on powinien się pojawić dosłownie przy pierwszej jeździe z dp? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 12 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 jest ok teraz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejko111 1 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 No to dobrze:) Ale chciałbym jeszcze wrócić do pompy paliwa, bo skombinowałem kolejny manometr i wynik się powtórzył: wyraźne 3,85 bara na wolnych, w jeździe niestety nie mam jak zmierzyć no ale raczej wynik może tylko w dół pójść... pompa chyba w takim razie do wymiany, bo też co chwila przy odpalaniu mi warczy głośno:/ ?? o ile dobrze sprawdziłem to fabryka montowała VDO 228-228-008-001Z ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir 62 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Jest zilion tematów o pompie do b6 1.8t w dziale "silnik" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 12 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 we wszystkich sprawnych 4bary mój manometr pokazuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejko111 1 Opublikowano 5 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Zmieniłem pompę, manometr w końcu pokazuje 4,0. Oto logi po zmianie: Grupy: 002,033,115 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003,020,115 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imhotet 9 Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Z ciekawosci ile Cie pompa kosztowała ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Czasy wtrysków za bardzo się jakoś nie zmieniły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejko111 1 Opublikowano 12 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 Pompę kupiłem nową za 90zł w internetowym sklepie z pompami, dobrze, że dało się rozebrać tą jednostkę zasilającą i wyciągnąć ze środka pompę to mniejszy koszt niż cała jednostka za ok. 900-1000:wink: . Nie jest to oryginał od vdo, ale jakaś niemiecka mtm, więc nie powinno być najgorzej... ---------- Post dopisany 12-05-2014 at 17:33 ---------- Poprzedni post napisany 05-05-2014 at 20:04 ---------- Tak dla podsumowania tematu wrzucam pomiar z hamowni, wynik lepszy niż seria, chyba dzięki założeniu DP;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się