Bajbus98812 0 Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Witam od ilu wam wstaje turbo bo umnie jest do 1800 nic a potem rakieta macie tak samo bo brakuje mi tego by ciaglo chociaz troszke od dolu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszaGSXR 1 Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Mi wstaje od ok 1500 obr. - turbo jest po regeneracji. Przed regeneracją nie pamiętam, ale napewno wstawało szybciej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajbus98812 0 Opublikowano 23 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 nom to i tak ciut lepiej kurde diesel po to ma zmienna geometrie by ciagna od 1300 tak mialem w afn a nie 1800 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi55 0 Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 koledzy przy turbie jest taka srubka co sie reguluje tym ze zalancza sie szybciej lub pozniej,pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 koledzy przy turbie jest taka srubka co sie reguluje tym ze zalancza sie szybciej lub pozniej,pozdro Najpierw niech sprawdzi przewody podcisnieniowe, szczelnosc ukladu dolotowego a nie krecenie srubka w turbinie. po to jest zaklejona zeby jej nie ruszac. Podpiac vaga zrobic logi i dopiero dumac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi55 0 Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 ale jak jest po regenreacji to napewo sie ta srubka bawili Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banan291 0 Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Najpierw niech sprawdzi przewody podcisnieniowe, szczelnosc ukladu dolotowego a nie krecenie srubka w turbinie. po to jest zaklejona zeby jej nie ruszac. Podpiac vaga zrobic logi i dopiero dumac dokładnie tak, zrób co kolega pisze, a reszta niech przestanie pisać kiedy komu turbo wstaje w oparciu o własne odczucia bo to przecież nie ma sensu. Co do loga to polecam zrobić na 4 biegu żeby lepiej było widać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Wystarczy ze przeplywka moze d*py dawac i juz sprezarka bedzie inaczej wstawac bo paliwa nie bedzie. Jest wiele warunkow ktore pewne rzeczy musza byc spelnione zeby wszystko gralo jak nalezy. Sorry za PL znaki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajbus98812 0 Opublikowano 26 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 przewody podcisnienia sprawdzone wszystko jest ok turbo niby bylo regenerowane a co do przeplywki jest ok a z ta srubka od regulacji moze ktos cos naswietlic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 Zrob najpierw logi dopiero pogadamy. Sprawdziles na pewno czy N75 trzyma cisnienie, jakie masz podcisnienie w ukladzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajbus98812 0 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 po chipie problem znikł pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się