cabanmat Opublikowano 24 Marca 2014 Opublikowano 24 Marca 2014 Witam Co tracę jeżdżąc na takim kącie ? Auto ma mniejszą moc, poddymia, gorzej pali ? Jeżeli chodzi o rozruch to pali od strzała.
adadur Opublikowano 26 Marca 2014 Opublikowano 26 Marca 2014 Przede wszystkim z powodu zbyt wczesnego zapłonu mieszanki temperatura w obrębie cylindra wzrośnie (uszkadzać może termicznie inne elementy) zwiększy się dynamika ciśnienia w cylindrze co objawi się twardszą pracą, spowoduje też większe zużycie paliwa, moc optymalna a przede wszystkim moment też nie będzie osiągana, Zbyt niski kąt powoduje większy wzrost zużycia paliwa niż zbyt późny. Zatem drgania silnik i podwyższona temp. z czasem może doprowadzić do usterki mechanicznej jakiegoś elementu. W powyższej wartości nie powinno byc dymienia i nie jest też dużym odstępstwem od "normy" więc długo nic nie powinno sie dziać
cabanmat Opublikowano 26 Marca 2014 Autor Opublikowano 26 Marca 2014 Zrobić to jak najszybciej czy zostawić to do rozrządu ?
uciniak Opublikowano 27 Marca 2014 Opublikowano 27 Marca 2014 Chyba że w tym tygodniu robiłeś rozrząd .
adadur Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 Ustaw co ci wisi... z vagiem e lapkach temat zalatwisz max w godzinkę Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się