jaro4444 Opublikowano 25 Marca 2014 Opublikowano 25 Marca 2014 Pacjent - Superb CFGB, manual, 85 kkm przebiegu. Silnik CFGB to nowsza wersja CR z prostokątnymi oknami wylotowymi w głowicy. Turbo GTC1549VZ. Żeby nie było wątpliwości co do wartości serii - przede mną mierzone było BMW E90 320d 163KM pokazało 164 KM, po mnie Superb CFGB w DSG - pokazał na rolkach 174 KM. Więc moja seria była wyjątkowo mocna Wykres i robota by Rogal (R-Performance) jak zwykle najwyższa jakość usługi i wiedzy
peter22 Opublikowano 25 Marca 2014 Opublikowano 25 Marca 2014 nareszcie wykres . Mocna seria i program też ładnie wyszedł i to w dodatku z DPF-em . Widać że te silniki mają potencjał
rafalekx Opublikowano 27 Marca 2014 Opublikowano 27 Marca 2014 O wynik porownywalny z moim u mnie płaskie 214 KM i 426 Nm i też z dpfem. Ogranicznik prędkości na ile Rogal ustawił? U mnie było na 220... a po zdjęciu kaganca śmiga pod 250 Mój aktualny wykres:
peter22 Opublikowano 27 Marca 2014 Opublikowano 27 Marca 2014 O wynik porownywalny z moim u mnie płaskie 214 KM i 426 Nm i też z dpfem. Ogranicznik prędkości na ile Rogal ustawił? U mnie było na 220... a po zdjęciu kaganca śmiga pod 250Mój aktualny wykres: http://s24.postimg.org/4jpipxx5t/wykresikcckorekta.jpg Tylko twoje b8 ma słabsze sprzęgło niż jaro4444, dlatego masz ograniczone Nm
juby_p Opublikowano 27 Marca 2014 Opublikowano 27 Marca 2014 nie przesadzajmy 20Nm to niema aż takiego wielkiego znaczenia myślę ze po prostu tak wyszło
amaradaar Opublikowano 27 Marca 2014 Opublikowano 27 Marca 2014 nie przesadzajmy 20Nm to niema aż takiego wielkiego znaczenia myślę ze po prostu tak wyszło powiem tak jak już będziesz dźwigał na barkach 200kg stali... dołożę Ci te tylko 20kg.... a generalnie w 2.0 ze sprzęgłem jest duży problem po sofcie... oby nie u kolegi
juby_p Opublikowano 27 Marca 2014 Opublikowano 27 Marca 2014 Użyj kalkulatora i popraw swoja wypowiedz. Wiem ze sa problemy ale jakbys niewiedzial to na slizganie sprzegla nie tylko moment obrotowy ma wplyw. nie przesadzajmy 20Nm to niema aż takiego wielkiego znaczenia myślę ze po prostu tak wyszło powiem tak jak już będziesz dźwigał na barkach 200kg stali... dołożę Ci te tylko 20kg.... a generalnie w 2.0 ze sprzęgłem jest duży problem po sofcie... oby nie u kolegi
rafalekx Opublikowano 27 Marca 2014 Opublikowano 27 Marca 2014 Tylko twoje b8 ma słabsze sprzęgło niż jaro4444, dlatego masz ograniczone Nm ??? He? Zacznijmy od tego że to nie B8 A B6, ale VW CC... Ograniczenie momentu? Z tego co mi wiadomo silniki 143 KM i 170 KM mają to samo sprzęgło... Wg mnie różnica wynika z trochę nowszego silnika CR, albo z samego softu... U niego jest większy moment o 20 nm... (w przypadku momentu w okolicach 420-440 nm to znikoma różnica...) ale ma kilka koników mniej też niewielka różnica, więc wyniki porównywalne. powiem tak jak już będziesz dźwigał na barkach 200kg stali... dołożę Ci te tylko 20kg.... a generalnie w 2.0 ze sprzęgłem jest duży problem po sofcie... oby nie u kolegi 200 kg stali i dołożyć tylko 20 kg? hmmm bez kitu z liczeniem trochę problemów... 20 kg do 200 to 1/10 a 20 nm do 420 to 1/21 tyci tyci równica... Sprzęgła w 2,0 mają problemy po sofcie? Ale jakie? Co masz na myśli? Bo ja przez 1,5 roku jazdy i ok. 40 tys. km na sofcie z nm ponad 420 nie zauważyłem różnicy klei, nie telepie, brak trakcji na 19'' 235 szer. opony i sprzęgło daje radę... Zaciekawiłeś mnie
peter22 Opublikowano 27 Marca 2014 Opublikowano 27 Marca 2014 Ale z tego co rozmawiałem z jaro4444 to w tych nowszych CR tez poprawili sprzęgło ile w tym prawdy to się okaże jak będzie więcej tych silników jeździło podobnie podłubanych.
amaradaar Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Tylko twoje b8 ma słabsze sprzęgło niż jaro4444, dlatego masz ograniczone Nm ??? He? Zacznijmy od tego że to nie B8 A B6, ale VW CC... Ograniczenie momentu? Z tego co mi wiadomo silniki 143 KM i 170 KM mają to samo sprzęgło... Wg mnie różnica wynika z trochę nowszego silnika CR, albo z samego softu... U niego jest większy moment o 20 nm... (w przypadku momentu w okolicach 420-440 nm to znikoma różnica...) ale ma kilka koników mniej też niewielka różnica, więc wyniki porównywalne. powiem tak jak już będziesz dźwigał na barkach 200kg stali... dołożę Ci te tylko 20kg.... a generalnie w 2.0 ze sprzęgłem jest duży problem po sofcie... oby nie u kolegi 200 kg stali i dołożyć tylko 20 kg? hmmm bez kitu z liczeniem trochę problemów... 20 kg do 200 to 1/10 a 20 nm do 420 to 1/21 tyci tyci równica... Sprzęgła w 2,0 mają problemy po sofcie? Ale jakie? Co masz na myśli? Bo ja przez 1,5 roku jazdy i ok. 40 tys. km na sofcie z nm ponad 420 nie zauważyłem różnicy klei, nie telepie, brak trakcji na 19'' 235 szer. opony i sprzęgło daje radę... Zaciekawiłeś mnie a mówi ci coś słowo metafora... o żesz no też nie miałem co robić tylko kalkulator wziąć żeby wam liczby pasowały... zatem tłumaczę dla tych lepiej myślących i mądrzejszych.. jak twoje siły są na granicy to i 5 gram będzie robiło ogromną różnicę.. tak też i tylko 20 Nm... pewnie teraz 5 gram nie będzie pasiło bo to 1: czterysta milionów.. ps. a jak już tak wytykamy to tyci tyci równice to TY zostaw w spokoju
kudalty66 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 super wynik, Jaro jak zawsze kolejne auto z ładnymi kreskami, pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się