papacorleone Opublikowano 26 Marca 2014 Opublikowano 26 Marca 2014 Witam, Od jakiegos miesiaca mam niepokojace objawy z okolic tylnego mostu. Generalnie jest to stukanie podobne do uderzania metalowa rurka w pusta metalowa puszke. Dzwiek cykliczny przyspiesza wraz ze wzrostem predkosci jazdy. Nasila sie przy hamowaniu silnikiem. Wstepnie najbardziej byl slyszalny na prawym tyle. Co ciekawe nie wystepuje zawsze i w roznych nasileniach. Poczatkowo wystepowal dopiero po przejechaniu ok 20km i szybko sie nasilal. Ostatnio jest odwrotnie. bije od poczatku a potem cichnie. Mechanik stwierdzil luz na prawym przegubie. Przegub poszedl do wymiany. Pomoglo na 3 dni. Teraz mam wrazenie, ze dzwiek przeniosl sie na lewa strone. Sprawa jest ciezka do zdiagnozowania bo jak na zlosc jak jechalem do mechanika, zeby wrzucic go na podnosnik i troche przygazowac to dzwiek cichl przed warsztatem ( warsztatofobia? ). Dwie opcje wydaja mi sie najbardziej prawdopodobne. Usztywnienie prawego przegubu przenioslo luz na lewy lub walniety jest dyfer. Kolejne ogledziny ujawnily lekki luz na wale ale mechanik nie jest pewien jak duzy jest oryginalny luz. W moscie na oryginalne 1.7litra oleju bylo go 1.4l wiec raczej ubytek nie wielki. Jezeli jestescie w stanie pomoc to interesuja mnie informacje w nastepujacych kwestiach: 1. Czy waszym zdaniem diagnoza jest poprawna? Moze jeszcze jakies inne pomysly? 2. Macie namiar na handlarzy czesciami na Slasku lub sami macie do sprzedania uzywke dyfra? 3. Na Allegro jest kilka ofert dyfrow ale wstepnie zaden nie wydaje sie byc do mojego modelu. Czy dyfer z innego modelu / rocznika tez bedzie pasowal? Na co zwracac uwage przy kupnie? Oznaczenia itp itd Pacjent to Audi A4 Quattro, 1.8T, 150KM, 1995r, Benzyna, Sedan. Z podziekowaniem
Kalama1 Opublikowano 27 Marca 2015 Opublikowano 27 Marca 2015 Witam, Od jakiegos miesiaca mam niepokojace objawy z okolic tylnego mostu. Generalnie jest to stukanie podobne do uderzania metalowa rurka w pusta metalowa puszke. Dzwiek cykliczny przyspiesza wraz ze wzrostem predkosci jazdy. Nasila sie przy hamowaniu silnikiem. Wstepnie najbardziej byl slyszalny na prawym tyle. Co ciekawe nie wystepuje zawsze i w roznych nasileniach. Poczatkowo wystepowal dopiero po przejechaniu ok 20km i szybko sie nasilal. Ostatnio jest odwrotnie. bije od poczatku a potem cichnie. Mechanik stwierdzil luz na prawym przegubie. Przegub poszedl do wymiany. Pomoglo na 3 dni. Teraz mam wrazenie, ze dzwiek przeniosl sie na lewa strone. Sprawa jest ciezka do zdiagnozowania bo jak na zlosc jak jechalem do mechanika, zeby wrzucic go na podnosnik i troche przygazowac to dzwiek cichl przed warsztatem ( warsztatofobia? ). Dwie opcje wydaja mi sie najbardziej prawdopodobne. Usztywnienie prawego przegubu przenioslo luz na lewy lub walniety jest dyfer. Kolejne ogledziny ujawnily lekki luz na wale ale mechanik nie jest pewien jak duzy jest oryginalny luz. W moscie na oryginalne 1.7litra oleju bylo go 1.4l wiec raczej ubytek nie wielki. Jezeli jestescie w stanie pomoc to interesuja mnie informacje w nastepujacych kwestiach: 1. Czy waszym zdaniem diagnoza jest poprawna? Moze jeszcze jakies inne pomysly? 2. Macie namiar na handlarzy czesciami na Slasku lub sami macie do sprzedania uzywke dyfra? 3. Na Allegro jest kilka ofert dyfrow ale wstepnie zaden nie wydaje sie byc do mojego modelu. Czy dyfer z innego modelu / rocznika tez bedzie pasowal? Na co zwracac uwage przy kupnie? Oznaczenia itp itd Pacjent to Audi A4 Quattro, 1.8T, 150KM, 1995r, Benzyna, Sedan. Z podziekowaniem Cześć, Zdiagnozowałeś usterkę? Mam podobne objawy, również zacząłem od wymiany przegubów przednich, uspokoiło się na jakiś tydzień i znów to samo, chciałem wymienić również tylne przeguby, ale mechanik rozebrał i stwierdził, że są ok. Audi A4 b6, 2002r, benzyna 3.0 220 km quattro Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się