bejot Opublikowano 26 Marca 2014 Opublikowano 26 Marca 2014 Cześć wszystkim czytającym Sprawa wygląda tak, że po trzech latach(ponad rok w Niemczech, od 1,5roku w Polsce) używania kompletu opon w rozmiarze 245/40r18 zauważyłem: mocne wytarcie zewnętrznej części bieżnika w jednej parze opon(bridgestone potenza): mocne wytarcie boku opon w drugiej parze(pirelli cinturato p7): Niestety nie jestem w stanie powiedzieć które były na jakiej osi używane. Pomimo głębokości bieżnika 2.5-4mm opony nadają się na śmietnik. Zostały kupione nowe i dzisiaj zrobiona została geometria kół. Można przypuszczać, że ostatnio zbieżnośc mogła być kontrolowana w okolicach kwietnia 2012roku. Wygląda to tak: Najgorzej wypadła zbieżność tylnego prawego koła, bo norma przekroczona dwa razy. Czy mógłby ktoś proszę doradzić czy tak mocne zużycie się opon mogło być spowodowane taką odchyłką od prawidłowej zbieżności? Fakt dochodzi długi okres czasu i dużo kilometrów(po Niemczech 100kkm, po Polsce 30kkm) ale z drugiej strony odchyłka chyba tragicznie duża nie była? Mógłby ktoś przy okazji wyjaśnić czym jest Wyprz.Sw.Zwr oraz Poch.Sw.Zwr gdyż jest ono przekroczone aż pięciokrotnie?
piotrekrkk Opublikowano 26 Marca 2014 Opublikowano 26 Marca 2014 A ten samochód przez te lata ty użytkowałeś? Ogólnie dlaczego po korekcji zbieżności masz odchyłkę po regulacji lewo przód gorszą niż przed ? u mnie takie coś ścinało opony
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się