heever Opublikowano 29 Marca 2014 Opublikowano 29 Marca 2014 Witam, Od niedawna mam w swojej audiczce swapa 2.8 APR. Zauważyłem stosunkowo wysokie obroty na biegu jałowym ok 1100-1200 tys. Jest to moje pierwsze v6, więc nie mam porównania czy jest to faktycznie dużo czy nie.. Mam tez problem z niedogrzaniem silnika. Nie wiem czy winny termostat czy czujnik, ktoś wie jak sprawdzić temp na vagu? ps. podpinałem kilkakrotnie vaga, ale niema żadnych błędów. Nie adaptowałem też przepustnicy być może to dlatego? ---------- Post dopisany 29-03-2014 at 21:32 ---------- Poprzedni post napisany 28-03-2014 at 23:12 ---------- Ok sprawdzałem dzisiaj vagiem i w silniku ecu podaje na jałowym 750obr/m natomiast w instruments 1150obr/m i tyle wskazuje licznik temp też sprawdzałem i różnica miedzy silnikiem, a instruments to 5 stopni. w instruments było 68 stopni jednak wskazówka temp ani drgnie ---------- Post dopisany at 22:44 ---------- Poprzedni post napisany at 21:32 ---------- Ok sprawa rozwiązana nie zmieniłem kodowania zegarów z 4 na 6 cylindrów. Po tym zabiegu obroty są prawidłowe.
peterx122 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Korzystając z tematu, u mnie na jałowym jest około 400 Jakieś pomysły gdzie leży problem? Pozdrawiam
jacek70 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Na ssaniau ok.1200,na jałowym 750 + - 10. Sprawdź błędy,wyczyść i zaadoptuj przepustnice, sprawdź sondę. Powodzenia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się