Skocz do zawartości

peterx122

Pasjonat
  • Postów

    44
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O peterx122

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    2.8 V6 30V
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

376 wyświetleń profilu

Osiągnięcia peterx122

0

Reputacja

  1. Co za bzdury, jak masz nieszczelności to i na 15w40 będziesz miał wycieki jak sie zagrzeje. Co to za legendy to głowa mała. Filtr oleju zależy od jego klasy i składników na których jest mieszany a nie od tego czy jest 5w30 czy 10w40. Przestańcie tworzyć baśnie bo później nieświadomi sieją głupoty.
  2. Witaj Posiadam 2.8 w Tiptroniku + ojciec i kumpel tak samo, też w 2.8 Skrzynie bardzo fajne, nie ma oczywiscie porównania do nowych DSG czy S-Tronic, które są lepsze od manuala ( osiągi ) - tutaj ta tendencja jest odwrotna - ręczna skrzynia będzie sie lepiej "zbierała". Jeśli jednak potrzebujesz auta nie do ścigania ( chociaż i tak nie mam problemów z pojazdem jakiś 1,9tdi czy wyprzedzaniem na trasie ) to polecam w 100%. Rewelacja w mieście przede wszystkim. Na co zwrócić uwage : 1. Czy nie szarpie przy zmienie biegów 2. Czy nie "slizga" się 3. zatrzymaj się na wzniesieniu, wrzuć D i zobacz czy po odpuszczenia hamulca auto się nie stacza 4. sprawdz u mechanika czy olej jest na prawidłowym poziomie + czy nie ma w nim opiłków metalu jeśli jest go mało. 5. Wymiana powinna być co 70-90 tys km, nie słuchaj opinii, ze te skrzynie są bezobsługowe. 6. Jazda automentem jest banalna - załapiesz po pierwszych 5 minutach.. Powodzenia : )
  3. Witam wszystkich, jako że nie za bardzo wiem gdzie prosić o pomoc, to pozwole sobie napisać tutaj. Jest ktoś z Was może posiadaczem b5-tki z xenonami? Bo cholera zrobiłem sobie regeneracje reflektorów, a nie moge sobie poradzić z banalnym zadaniem tzn wymianą żarnika/palnika. Jakoś nie chce sie wcisnąć do końca. Byłby ktoś zainteresowany pomocą za np browarki?
  4. Dzieki Ci wielkie. Przed chwila wrocilem z przejazdzki. Facet ktory mi robil regeneracje powiedzial zebym zalozyl zarnik drucikiem do dolu klosza. Teraz to juz w ogole jest porazka i wszedzie czarne plamy + swieci totalnie pod sama maską. Zrobie tak jak mowisz mam nadzieje ze bedzie dobrze chociaz juz trace nerwy do tego auta... Tak to aktualnie wyglada, spróbuje jeszcze odpiąć samopoziomowanie jutro. może coś sie poprawi...
  5. Mi bardziej chodzilo juz o samo umiejscowienie palnika w lampie. Musze byc zapiete oba te chaczyki? I gdzie ten drucik od palnika na dole? Zarnik/palnik trzyma sie dobrze raczej edit; chyba juz domyślam się o co chodzi. Mianowicie podejrzewam że mam padnięte silniczki regulacji świateł, albo cały moduł i soczewki są opuszczone w dół ;/ Znajomy z innego forum podpowiedział mi tylko :"Moduł samopoziomowania (J431) pod tylnmi siedzeniami... Sprawdź czy jest dobrze umasowiony i czy wtyczki są dobrze podociskane i nie ma nadpaleń czy przerwań... Obstawiam przetarty przewód do sterownika Miernik w łapę i jazda... Spróbuj jak pisze w Service Manualu zamienić miejscami przewody we wtyczce aLWR pin 2 z magistrali H z pinem 3 z magistrali L" Cieżko takie cuś wyrezać?
  6. Procedury nie przeprowadze bo jak wyżej napisałem nie moge połączyć sie z kanałem 55-Xenon Range. Swoją drogą co da mi procedura, to sie tyczy tylko samopoziomowania, a ja mam 2 strumienie światła ( mocny na dole, słaby na górze ) sama linia graniczna jest dobra. Poniżej wstawiam fotke jak to wygląda na żywo. Jest mozliwość zebym źle założył palnik do lampy?
  7. Witajcie Moje lampy strasznie słabo świeciły ( ori Valeo ), wiec wyslalem je do regeneracji wymienione - odbłyśnik - czyszczenie soczewki - lampy w środku i na zewnatrz polerka Założyłem nowiutkie żarniki i jest lipa straszna, bo świeci mocno ale 2-3 metry przed maską, dalej strasznie słabo że nic nie widać prawie Bylem na ustawianiu lamp u diagnosty, pokręcił dziadek regulacją i ustawił tak jak powinno byc na przyrządzie to mu mówie, że nic nie bede widział. Odpowiedział że tak ma być i dawaj 20zł A wiec moje pytanie, jest tam może jakiś silniczek w reflektorze ktory odpowiada za podnoszenie sie soczewek? może to to? Niby jak podjade pod górke to samopoziomowanie coś tam działą bo strumień światła sie obniża, z drugiej strony w VCDS nie moge zrobić adaptacji bo nie wchodzi mi kanał 55-xenon range > "no respond from controller" Jakieś pomysły Panowie/Panie? Pozdrawiam
  8. do zamkniecia
  9. Przyjdzie mròz to zmądrzejesz. A sadzac po tym ze porownujez 10W40 do 10W60 to nie masz w ogole pojecia o olejach silnikowych. Dokładnie, lać taki jaki jest zalewany w fabryce czyli 5w30. Jak cieknie, zmienić uszczelki. I nie mobil castrol i inne syfy tylko coś porządnego ( niepodrabianego ! ) Liczba przed W mówi jaki olej jest gęsty przy niskich temperaturach 5W rzadszy od 10W. Kolejno po W oznacza jak olej jest gęsty przy wysokich temperaturach. Akurat do naszych wcale nie tak ciasno spasowanych V-ek optymalnie będzie W30, no ale jak zalejesz 5W40 też nie powinno się nic stać
  10. Jaki olej? I skąd te szmery dokładnie?
  11. Z ubywającym olejem też miałem problem, 2.8APR. Uszczelki pod deklami zmieniałem 3 razy ( to nie żart ) Aż w końcu podjechałem do mechanika który miał mi zrobić przy aucie zupełnie co innego. Z jego relacji wynikało że auto dalej cieknie. Postanowiłem po jego namowie zmienić jeszcze raz komplet uszczelek pod deklami i z tyłu takie specjalne zaślepki plastikowe ( z nich bardzo dużo leciało ) - wszystko klejone specjalnym klejem - bardzo mocny, nie chce zdradzać patentu specjalisty Dodatkowo auto miałem wcześniej zalewane mobilem 10w40. Przerzuciłem się za namową na Millers'a 5w30 + płukanka też Millers (Polecam poczytać o tych olejach). Odczucia: Po pierwsze, zupełna cisza, lepsze wkręcanie na obroty, spalanie spadło o ok.3L w mieście i 2 na trasie. Wcześniej zaraz po wymienię ( po 500km ) olej robił się czarny, teraz jest w takim samym kolorze - chyba za sprawą płukanki. Po drugie. Zrobiłem od wymiany jakies 3000 km. ZERO jakiejkolwiek dolewki - stan maximum. Aż nie moglem uwierzyć i lukałem 3 razy Wcześniej dolewka 200ml / 1000km to było i tak ok. I ludzie, błagam nie słuchajcie pierdół :" jak zmienisz z 5w30 na 10w40 to będzie Ci mniej łykał olej bo jest gęstszy " - gówno prawda. Jest gęstszy owszem, ale tylko jak jest zimny, przez co silnik dostaje po d*pie przy niskich temperaturach (zima) Drugi mit :" nie zmieniaj z 10w40 na 5w30 bo Ci wywali olej bokami " - gówno prawda vol2. Jak zrobi go specjalista i dobrze pozakłada uszczelki + zatroszczy sie o auto a nie o własną kieszeń to będziesz zadowolony jak ja. A nawet sobie pozwole na reklame : Auto robiłem w V-Gaz Wrocław u Pana Damiana którego serdecznie pozdrawiam!
  12. Sprawdź ustawienie rozrządu.
  13. Proszę o przeanalizowanie logów pacjent : a4 b5 2.8 APR 193 km http://vaglog.pl/log_234677.html http://vaglog.pl/log_234676.html Dzięki z góry!
  14. peterx122

    Czy to koniec sondy?

    Jeśli sonda stoi to znaczy że to jej koniec... wymień i po kłopocie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...