Magicbattle Opublikowano 29 Marca 2014 Opublikowano 29 Marca 2014 Witam. Chce wstawić MBC manualna kontrola cisnienia. widze ze sa dwa rodzaje Manual Boost Control-ProPerfekt MBC turbo - tuning (4066141345) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Zawór Manual Boost Controller MBC RED (4017979912) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. który wybrać. rozumiem ze tamten trójnik to nic innego jak trojnik:grin: mam objaw taki ze auto przy okolo 3200 obr puszcza boosta z 0.6 na 0.4 co wczesniej do odcinki bylo caly czas 0.6bara. wszystko sprawdzone oprocz n75. ktos na forum podpowiedzial mi zebym załozył MBC i bede zadowolony. Jakie sa plusy i minusy tego ustrojstwa. nie bedzie szarpał czy na jalowym falowal i takie tam. jak to podłaczyc wogole. miedzy WG a n75 czy jak czy n75 trzeba wywalic wtedy?? proszę o pomoc i podpowiedzi
TyBucu Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 Masz dwie możliwości podlączenia tego ustrojstwa. Instalka z współpracą z n75 (dla zmniejszenia boostu) Instalka dla zwiększenia ---------- Post dopisany at 15:35 ---------- Poprzedni post napisany at 15:28 ---------- No i masz jeszcze trzecią mozliwosć.... zaslepienie wyjscia do dolotu (n75 pakujesz gdzies w suche miejsce ale musi byc podlaczone) i wrzucenie MBC, ale to już masz reakcje na gaz 0-1 ---------- Post dopisany at 15:41 ---------- Poprzedni post napisany at 15:35 ---------- A tak ogolnie to odradzam bawienia sie z MBC na stocku, sprawdz co wywoluje szalone sterowanie i bedzie git.
Magicbattle Opublikowano 30 Marca 2014 Autor Opublikowano 30 Marca 2014 nie mam na podmiane n75 ale musze gdzies skombinowac i podmienic bo to pewnie jego wina
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się