Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z błędami.


Important

Rekomendowane odpowiedzi

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

17978 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1570 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

00519 - Shareware Version. To Decode all DTCs

28-00 - Please Register/Activate

Czy ktoś może określić gdzie szukać przyczyny tych błędów?

---------- Post dopisany 02-04-2014 at 17:17 ---------- Poprzedni post napisany 01-04-2014 at 18:12 ----------

Up

00575 Ciśnienie w kolektorze ssącym. Różnica w regulacji.

00519 Czujnik G71 podciśnienia w kolektorze ssącym. Niedopuszczalna wartość sygnału. Zwarcie z potencjałem plus. Przerwa w ciągłości przewodów / zwarcie z masą. Napięcie zasilające

help

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmieniałem turbo i przez jakiś czas było ok, a teraz jak dam mu w podłogę to ciągnie odcina znowu zaczyna ciągnąć i znowu odcina no i w końcu wpada całkiem w tryb awaryjny, i te błędy wywala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim AFN'ie 575 i 519 występowały razem po dużym przeładowaniu po za zakres pomiaru mapsensora. Po logach stwierdziłem ze geometria stoi,wyczysciłem i błedy nie powracają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

17978 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1570 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

00519 - Shareware Version. To Decode all DTCs

28-00 - Please Register/Activate

Czy ktoś może określić gdzie szukać przyczyny tych błędów?

---------- Post dopisany 02-04-2014 at 17:17 ---------- Poprzedni post napisany 01-04-2014 at 18:12 ----------

Up

00575 Ciśnienie w kolektorze ssącym. Różnica w regulacji.

00519 Czujnik G71 podciśnienia w kolektorze ssącym. Niedopuszczalna wartość sygnału. Zwarcie z potencjałem plus. Przerwa w ciągłości przewodów / zwarcie z masą. Napięcie zasilające

help

Sprawdzaleś ten czujnik G71? odkręć zobacz czy nie zabrudzony, sprawdź kabelki jeśli dalej ten sam błąd będzie to wymień czujnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co coś wymieniać bez potrzeby. Najpierw vag i logi i dopiero coś wymieniać.

Wysłane z telefonu stacjonarnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moj samochod jest z 96r i za cholere tego g71 nie moge zlokalizowac. patrzylem na zdjecia w necie ale czegos takiego u mnie pod maską nie ma.

---------- Post dopisany at 12:26 ---------- Poprzedni post napisany at 12:24 ----------

zapewne geometria turbiny stoi. Czy mogę ns własną rękę naprawić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne ze tak trochę zdolności manualnych i zrobisz sam. Najpierw zapodaj logi grupy 011 dynamiczny. A jak wyczyścić suszarkę jest na forum. A czujnik g71 jest przy ścianie grodziowej od spodu na rurze plastikowej nie daleko od N18.

Wysłane z telefonu stacjonarnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaopatrz sie w palnik :P i uważaj żeby odwrotnie pierścienia w turbo nie założyć :)

Wysłane z telefonu stacjonarnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjąłem turbo, sztanga stała.... Znajomi z Bosh serwisu wyczyścili mi w specjalnej myjce dodatkowo rozebrali poczyścili i śmiga jak nowa;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...