Important 0 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent 17978 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1570 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 00519 - Shareware Version. To Decode all DTCs 28-00 - Please Register/Activate Czy ktoś może określić gdzie szukać przyczyny tych błędów? ---------- Post dopisany 02-04-2014 at 17:17 ---------- Poprzedni post napisany 01-04-2014 at 18:12 ---------- Up 00575 Ciśnienie w kolektorze ssącym. Różnica w regulacji. 00519 Czujnik G71 podciśnienia w kolektorze ssącym. Niedopuszczalna wartość sygnału. Zwarcie z potencjałem plus. Przerwa w ciągłości przewodów / zwarcie z masą. Napięcie zasilające help Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi 2 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 co nowy nabytek ? czy dopiero to zobaczyles jak pod vaga podlaczyles ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Important 0 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 zmieniałem turbo i przez jakiś czas było ok, a teraz jak dam mu w podłogę to ciągnie odcina znowu zaczyna ciągnąć i znowu odcina no i w końcu wpada całkiem w tryb awaryjny, i te błędy wywala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo 2 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 W moim AFN'ie 575 i 519 występowały razem po dużym przeładowaniu po za zakres pomiaru mapsensora. Po logach stwierdziłem ze geometria stoi,wyczysciłem i błedy nie powracają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DragonGTI 0 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent 17978 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1570 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 00519 - Shareware Version. To Decode all DTCs 28-00 - Please Register/Activate Czy ktoś może określić gdzie szukać przyczyny tych błędów? ---------- Post dopisany 02-04-2014 at 17:17 ---------- Poprzedni post napisany 01-04-2014 at 18:12 ---------- Up 00575 Ciśnienie w kolektorze ssącym. Różnica w regulacji. 00519 Czujnik G71 podciśnienia w kolektorze ssącym. Niedopuszczalna wartość sygnału. Zwarcie z potencjałem plus. Przerwa w ciągłości przewodów / zwarcie z masą. Napięcie zasilające help Sprawdzaleś ten czujnik G71? odkręć zobacz czy nie zabrudzony, sprawdź kabelki jeśli dalej ten sam błąd będzie to wymień czujnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo 2 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Po co coś wymieniać bez potrzeby. Najpierw vag i logi i dopiero coś wymieniać. Wysłane z telefonu stacjonarnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fan_VW 0 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 g71 żadko sie psuje ,raczej olejem mógł najwyżej zajść Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Important 0 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 moj samochod jest z 96r i za cholere tego g71 nie moge zlokalizowac. patrzylem na zdjecia w necie ale czegos takiego u mnie pod maską nie ma. ---------- Post dopisany at 12:26 ---------- Poprzedni post napisany at 12:24 ---------- zapewne geometria turbiny stoi. Czy mogę ns własną rękę naprawić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo 2 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Jasne ze tak trochę zdolności manualnych i zrobisz sam. Najpierw zapodaj logi grupy 011 dynamiczny. A jak wyczyścić suszarkę jest na forum. A czujnik g71 jest przy ścianie grodziowej od spodu na rurze plastikowej nie daleko od N18. Wysłane z telefonu stacjonarnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Important 0 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 turbo już wyjmowałem sam także to nie problem, gorzej z jej rozebraniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo 2 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Zaopatrz sie w palnik i uważaj żeby odwrotnie pierścienia w turbo nie założyć Wysłane z telefonu stacjonarnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Important 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Wyjąłem turbo, sztanga stała.... Znajomi z Bosh serwisu wyczyścili mi w specjalnej myjce dodatkowo rozebrali poczyścili i śmiga jak nowa;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się