jarku21 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 początkowo tracił moc jak by się turbo wieszało i i jak miał ubytek mocy kopcił na czarno po 5km i postoju odpalał ale nie wchodził na obroty powyżej 2tys i gasł po chwili, oliwa cala płynu chłodniczego nie ubywa i jest czysty. Co może być przyczyną ?
michail55 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Wtryski lub turbawa silnik wchodzi w tryb awryjny i z tad te obroty
wujek496 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Ja bym postawił na zapchany zawór EGR. Miałem tak kiedyś w B6. Wyciągnąłem go przeczyściłem i wszystko wróciło do normy.
Wihajster Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Ja bym postawił na zapchany zawór EGR. Miałem tak kiedyś w B6. Wyciągnąłem go przeczyściłem i wszystko wróciło do normy. dlatego vag prawde powie i nie ma co wróżyć z fusów
HeresR32 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 a jak odrecisz korek od oleju to nie slychac jakby babelkow powietrza? moze odma zaje...
jarku21 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2014 nie zanm sie na mechanice ale tez nie wierze do konca mechanikom i sprawdzam czytam pytam. auto poszło do warsztatu padło na turbo po ogledzinach lecz ono okazało sie ok i mechanik znalazł przyczyne w przepływomierzu wymienił go na nowy odbierajac auto zapialiłem a on te same objawy no to tam cos poruszał i stwierdził ze wina cos z czyms tam była i juz jest dobrze no to jak narazie zrobiłem ze 30 km jest ok ciut wzrosło spalanie ale i delikatnie moc. ale jakos nie do konca jestem pewien ze to ten przepływomierz skoro na nowym to samo przez chwile mial. co o tym sadzicie mogła to byc jakas nie wpieta kostka??
letallec Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Sprawdz dolot pod katem nieszczelnosci.
Pawelkiwi Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 To Ty byłeś przy odbiorze auta i powinieneś widzieć czy mechanik wpinał kostkę do nowego przepływomierza czy do czegoś innego. Przepływomierz w diagnostyce VAG to jedna z podstawowych i najprostszych diagnoz. Ja takie rzeczy pokazuję klientom palcem na ekranie i tłumaczę co i dlaczego jest źle, a po wymianie pokazuję że jest już ok. Granie w otwarte karty według mnie jest ok i klient ma świadomość dobrze wydanych pieniędzy.
jarku21 Opublikowano 27 Maja 2014 Autor Opublikowano 27 Maja 2014 odświeżam temat, po wymianie przepływomierza . Komp wywala błąd klapy gaszącej.Po rozkręceniu przepustnicy okazało się ze jest zalana olejem. Problem jest taki ze jak wypnę kostkę z przepustnicy ,auto czasem zakopci, przy gwałtownym przyśpieszaniu. Jak ja wepnę to po zrobieniu kilku km auto kopci nom stop i po czasie zaczyna gasnąć. Założyłem używaną przepustnice ale na niej te same objawy. W czym może być problem ?
SotoM Opublikowano 27 Maja 2014 Opublikowano 27 Maja 2014 Olej bedzie zawsze w kanale przelotowym,tez olej gromadzi sie we wnetrzu modulu przepustnicy jak rowniez tryby ulegaja uszkodzeniu. A przy kolektorze ssacym jest taka mala plastikowa gruszka" regulator podciśnieniowy"klap kolektora ssącego- one takze ulegaja uszkodzeniu moga byc klapy przez to zamkniete i jest zbyt male dostarczenie powietrza doladowanego do cylindra przez co mieszanka jest zbyt bogata i moze kopcic.
jarku21 Opublikowano 28 Maja 2014 Autor Opublikowano 28 Maja 2014 Kolego SotoM jak to sprawdzić. dodam ze dzis wyczyściłem przepustnice olej był, ale sama klapa czysta tryby sa ok. po wpięciu kostki nierówno wchodzi na obroty i cały czas kopci jak lokomotywa po wypięciu jest ok zakopci czasem jak dodam gwakltownie gazu ale niemoże tak byc ze będę latał z wypiętą kostka predzej czy pózniej jakie mogą być tego objawy/skutki? dodam ze o większym spalaniu ,świecącym check, i innym odgłosie przy gaszeniu już wiem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się