Skocz do zawartości
IGNOROWANY

kopci na czarno


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

początkowo tracił moc jak by się turbo wieszało i i jak miał ubytek mocy kopcił na czarno po 5km i postoju odpalał ale nie wchodził na obroty powyżej 2tys i gasł po chwili, oliwa cala płynu chłodniczego nie ubywa i jest czysty. Co może być przyczyną ?

Opublikowano

Wtryski lub turbawa silnik wchodzi w tryb awryjny i z tad te obroty

Opublikowano

podepnij kompa to sie dowiesz...

Opublikowano

Ja bym postawił na zapchany zawór EGR. Miałem tak kiedyś w B6. Wyciągnąłem go przeczyściłem i wszystko wróciło do normy.

Opublikowano
Ja bym postawił na zapchany zawór EGR. Miałem tak kiedyś w B6. Wyciągnąłem go przeczyściłem i wszystko wróciło do normy.

dlatego vag prawde powie i nie ma co wróżyć z fusów :wink:

Opublikowano

a jak odrecisz korek od oleju to nie slychac jakby babelkow powietrza? moze odma zaje...

Opublikowano

nie zanm sie na mechanice ale tez nie wierze do konca mechanikom i sprawdzam czytam pytam. auto poszło do warsztatu padło na turbo po ogledzinach lecz ono okazało sie ok i mechanik znalazł przyczyne w przepływomierzu wymienił go na nowy odbierajac auto zapialiłem a on te same objawy no to tam cos poruszał i stwierdził ze wina cos z czyms tam była i juz jest dobrze no to jak narazie zrobiłem ze 30 km jest ok ciut wzrosło spalanie ale i delikatnie moc. ale jakos nie do konca jestem pewien ze to ten przepływomierz skoro na nowym to samo przez chwile mial. co o tym sadzicie mogła to byc jakas nie wpieta kostka??

Opublikowano

Sprawdz dolot pod katem nieszczelnosci.

Opublikowano

To Ty byłeś przy odbiorze auta i powinieneś widzieć czy mechanik wpinał kostkę do nowego przepływomierza czy do czegoś innego.

Przepływomierz w diagnostyce VAG to jedna z podstawowych i najprostszych diagnoz.

Ja takie rzeczy pokazuję klientom palcem na ekranie i tłumaczę co i dlaczego jest źle, a po wymianie pokazuję że jest już ok.

Granie w otwarte karty według mnie jest ok i klient ma świadomość dobrze wydanych pieniędzy.

Opublikowano

odświeżam temat, po wymianie przepływomierza . Komp wywala błąd klapy gaszącej.Po rozkręceniu przepustnicy okazało się ze jest zalana olejem. Problem jest taki ze jak wypnę kostkę z przepustnicy ,auto czasem zakopci, przy gwałtownym przyśpieszaniu. Jak ja wepnę to po zrobieniu kilku km auto kopci nom stop i po czasie zaczyna gasnąć. Założyłem używaną przepustnice ale na niej te same objawy. W czym może być problem ?

Opublikowano

Olej bedzie zawsze w kanale przelotowym,tez olej gromadzi sie we wnetrzu modulu przepustnicy jak rowniez tryby ulegaja uszkodzeniu.

A przy kolektorze ssacym jest taka mala plastikowa gruszka" regulator podciśnieniowy"klap kolektora ssącego- one takze ulegaja uszkodzeniu moga byc klapy przez to zamkniete i jest zbyt male dostarczenie powietrza doladowanego do cylindra przez co mieszanka jest zbyt bogata i moze kopcic.

Opublikowano

Kolego SotoM jak to sprawdzić. dodam ze dzis wyczyściłem przepustnice olej był, ale sama klapa czysta tryby sa ok. po wpięciu kostki nierówno wchodzi na obroty i cały czas kopci jak lokomotywa po wypięciu jest ok zakopci czasem jak dodam gwakltownie gazu ale niemoże tak byc ze będę latał z wypiętą kostka predzej czy pózniej jakie mogą być tego objawy/skutki? dodam ze o większym spalaniu ,świecącym check, i innym odgłosie przy gaszeniu już wiem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...