Robotnik Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Witam, Od paru miesięcy mam problemy z autem. Mocne, silnie odczuwalne wibracje nadwozia w kabinie i na zewnątrz(drążek zmiany biegów, pedał sprzęgła). Silnik mocno wibruje. Buczenie przy przyspieszaniu na niskich obrotach(buczenie, jeszcze silniejsze wibracje i dziwny odgłos). Ogólnie komfort jazdy i na postoju jest bardzo niski.. Czasami spod maski(po mocnym rozgrzaniu silnika, stanie w korkach) słychać głośny, metaliczny dźwięk. Byłem dziś u mechanika i stwierdził, że prawdopodobnie zakleszczył się dwumas i w ogóle, że na 90% to koło dwumasowe. Z biegami nie ma problemów, moc jest ale strach używać. Auto seryjne, przebieg na blacie 300k(pewny - przeze mnie zrobione 32k/3 lata). Stwierdził, że wymiana 400 zł + części. Co myślicie? Gdzie te 10%? Poduszki? Zmieniać w ciemno dwumasa?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się