2.8v6 - problem z odpalaniem na cieplym
0

    8 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    :hi:

    1.Od jakiegoś czasu borykam się z problemem nie odpalania na ciepłym silniku, mniemam, że odpowiada za to czujnik antystukowy (1 strona to pasażer czy kierowca?)

    2. czujnik temperatury silnika, to ten na wężu przy chłodnicy?

    3. sonda lambda całkiem martwa?

    4. lampka kontrolna eleketronicznej przepusnticy, błąd powraca, jaka diagnoza?

    16502 Czujnik temperatury silnika wysokie napięcie

    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

    18084 Lampka kontrolna elektronicznej przepustnicy - nieprawidłowy prąd

    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

    16711 Czujnik antystukowy 1 strona 1 - niskie napięcie

    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

    16514 Sonda lambda obwód (strona 1 czujnik 1)

    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

    dodam jeszcze, że czasem przefalują obroty - sporadycznie:decayed:

    ---------- Post dopisany 04-04-2014 at 10:02 ---------- Poprzedni post napisany 03-04-2014 at 16:09 ----------

    ktoś cos?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Czujnik spalania stukopwego do odpalania? Raczej mało prawdpodobne...Miałem tak w a3 to padł czujnik położenia wału. Koszt wymiany żaden a wszystkie dolegliwości ustąpiły więć Czorny spróbować możesz :wink:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    wymien czujnik temperatury na pierwszy strzał , potem zrob logi dynamiczne 2 +33 , 3+20.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    który to czujnik? ten na węzu przy chłodnicy? czy też może ten z tył pod przepustnicą(na liczniku wskazuje ok)?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    pod przepustnicą od strony pasazera czteropinowy

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    ja bym tez odpalil czujnik temp.wpierw ten co daje sygnal do ECU

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    pod przepustnicą od strony pasazera czteropinowy

    pokazuje dobrze, na liczniku, więc jest sprawny

    ---------- Post dopisany at 18:40 ---------- Poprzedni post napisany at 18:40 ----------

    ja bym tez odpalil czujnik temp.wpierw ten co daje sygnal do ECU

    sprawdziłem kostke, wsio, musze skitrać inny czujnik i zobaczyc jak będzie chodzić

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    u mnie czujnik temperatury jak był walnięty ( 70zł czujnik nowy w ASO kupiłem w Skodzie bo to ten sam numer , a jest taniej) to sprawiał problemy z odpalaniem na zimnym silniku , ale wywalało błędy na Vagu że ma za niskie napięcie ponadto mimo że pokazywał 90 C to na Vagu miał temp 140 , sprawdź to jeszcze , ale ja myślę że u Ciebie to może być przyczyna czujnika położenia wału , choć może przepływka jeszcze mówić dowidzenia sprawdź ją jakie ma wartości .

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy