piotrpan Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Proszę o poradę. Chciałem skręcić koła bez uruchamiania auta. Zrobiłem pół obrotu i coś strzeliło. Kierownica obraca się wkoło i brak reakcji kół. Pomocy, co mogło się stać
ChilliPalmer Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Prawdę powiedziawszy kolego to w szoku jestem że w tak młodym samochodzie takie rzeczy się dzieją... Po pierwsze sprawdź wieloklin (wypust) na kierownicę ! Chociaż stawiam że sam "wałek" się ukręcił (ew. zmęczenie materiału/wada materiałowa) Druga sprawa to napisz czy kierownica obraca się swobodnie czy przeskakuje, trze o coś ?
piotrpan Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Kierownica obraca się swobodnie, bez jakiegokolwiek tarcia, wałek stoi nieruchomo, przy uruchomieniu auta żadnych błędów na wyświetlaczu. Spróbuję zdjąć kierownicę tylko nie wiem jaki klucz potrzebuję
bobikos Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 skoro kierownica się obraca a wałek stoi to wygląda że wałek lub jakiś krzyżak w kolumnie strzelił i masz ją do wymiany.
pastaldo Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 I nie kręć kierownica za bardzo żebyś nie zerwał sobie taśmy. Zaglądałes pod kolumnę kierowniczą? Może krzyrzak się rozleciał.
piotrpan Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Właśnie okazało się, że wałek wylazł z krzyżaka. Jak to możliwe, że się cofnął do maglownicy, czy tam jest też jakaś kontra mocująca ? Taśmę niestety zerwałem więc moje pytanie jak jest ona mocowana ? Co trzeba kodować po złożeniu wszystkiego do kupy ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się