Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż i działanie Audi Drive Select A4 B8 2007-2012


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Mam pytanie do tych co maja skrzynie automatyczna mutitronic. Jesli ustawie sobie na ADS dynamiczny tryb to na FIS wyswietla sie "S z numerem przełozenia" nawet na trybie D dzwigni biegów.

co jesli bym chciał zeby auto jechało tak jak na trybie dzwigni biegów D to co musze ustawic na ADS. Bo jesli zmienie na AUTO lub CONFORT to i tak na FIS wyswietla "S z numerem przełozenia".

A co jesli bym chciał zeby biegi przełączały sie na niskich obrotach jak to sie dzieje na trybie D dzwigni biegów to co mam ustawic na ADS. :mysli:

indywidual :) i w MMI ustawić to co chcesz

No tak ale nie posiadam narazie przycisów do ADS wiazke Grzesiek mi podciagnał ale brak przycisków. To co mam w takim razie ustawic na MMI w opcji ADS

Ok jak ustawie w mmi zeby było comfort to i tak na Fis wyswietla sie "S" tylko jeszcze nie sprawdzałem czy wtedy auto bedzie jechało tak jak na trybie S czy bedzi ebiegi zmieniało przy wolnych obrotach. Ale dzis to sprawdze

Edytowane przez Toczi1
Opublikowano

Panowie mam pytanko czy jak kupię gotową wiązkę i przyciski to wystarczy tylko podlączyć i zakodować czy trzeba nadal coś lutować?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Panowie mam pytanko czy jak kupię gotową wiązkę i przyciski to wystarczy tylko podlączyć i zakodować czy trzeba nadal coś lutować?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Trzeba lutować :) ( masa oraz mostkujesz sygnał w PINIE 4 w 16 PINOWEJ wtyczce )

Opublikowano

No to bede probowal. Skoro jest servotronic to szkoda nie rezac :)

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Moze masa bedzie miała tzw. oczko ktora przykrecasz tylko .

Opublikowano (edytowane)

Witam

Panowie mam pytanko uruchomiłem audi drive select i tu pojawi się problem w ustawieniu dymamic skrzynia w położeniu d przełącza na s jak ustawię Comfort to powinno pojawić się w położeniu d d na wyświetlaczu a niestety jest s. Samochód b8 2012 tiptronic 8 biegowy.Jeszcze dodam że nie mam przełącznika ADS oraz w menu Ads nie pojawia się opcja indywidual.

Edytowane przez Angelo
Opublikowano

Moze masa bedzie miała tzw. oczko ktora przykrecasz tylko .

A mógłbyś potwierdzić czy przy takim układzie:

d32b4453a0765e3664daf04e195b6eb0.jpg

prawidłowe numery przycisków to:

8K 959 673 E V10 i 8K2 959 674A (chce od razu wrzucić parktronic na przód).

Opublikowano

Właśnie, w kwestii przycisków - mam start&stop, więc gdybym chciał założyć przyciski ads to z prawej muszę dać s&s, esp i pdc - bo chcę dołożyć przód. Występuje takie coś?

Opublikowano

Właśnie, w kwestii przycisków - mam start&stop, więc gdybym chciał założyć przyciski ads to z prawej muszę dać s&s, esp i pdc - bo chcę dołożyć przód. Występuje takie coś?

To tak bedziesz miał:

20140504_144754.jpg

Opublikowano

Właśnie, w kwestii przycisków - mam start&stop, więc gdybym chciał założyć przyciski ads to z prawej muszę dać s&s, esp i pdc - bo chcę dołożyć przód. Występuje takie coś?

To tak bedziesz miał:

20140504_144754.jpg

W POLIFCIE jest inaczej :wink:

Opublikowano

Nie zauwazylem ze o polifta chodzi - sorrki. :kwasny:

Opublikowano

Ale przy okazji pokazales jak to bedzie wygladac u mnie :) Potwierdzilbys tylko czy numery ktore podalem w poscie to wlasnie do tych przyciskow?

Opublikowano

Potwierdzilbys tylko czy numery ktore podalem w poscie to wlasnie do tych przyciskow?

Ja mnie pytasz to tak :)

czyli z lewej ADS i prawa PDC ESP

Opublikowano

Dzięki bardzo :)

Panowie help :)

Z ukrytym menu poszko ok, Charisma odblokowana. Ale zaczely sie schody:

e859df41139da166464eae2ca1df9603.jpg

Pojawił się taki komunikat. Zarówno tu jak i przy próbie kodowania doświetlania zakrętów. To samo jest przy autoscanie - 3 adresy jest ok, potem sie wysypuje. Moge sprawdzic kazdy sterownik osobno, ale cos jest nie tak.

Jakies sugestie?

Opublikowano

Dzięki bardzo :)

Panowie help :)

Z ukrytym menu poszko ok, Charisma odblokowana. Ale zaczely sie schody:

e859df41139da166464eae2ca1df9603.jpg

Pojawił się taki komunikat. Zarówno tu jak i przy próbie kodowania doświetlania zakrętów. To samo jest przy autoscanie - 3 adresy jest ok, potem sie wysypuje. Moge sprawdzic kazdy sterownik osobno, ale cos jest nie tak.

Jakies sugestie?

Slaby kabel

Opublikowano

tylko nie uwal sterownika nim :)

Opublikowano

tylko nie uwal sterownika nim :)

To jest VAG 12.12.0. Jaki powinien byc?

Opublikowano

tylko nie uwal sterownika nim :)

To jest VAG 12.12.0. Jaki powinien byc?

Słabego klona masz jak ci tak sypie błedami .

Opublikowano

Ja mam 11.11 i takich numerów mi nie odwala :wink:

Opublikowano

tylko nie uwal sterownika nim :)

To jest VAG 12.12.0. Jaki powinien byc?

Słabego klona masz jak ci tak sypie błedami .

Kabel już mam ok, zrobiłem wszystko zgodnie z instrukcją, w MMI mogę zmieniać (przycisków jeszcze nie zakupiłem).

Ale pojawiły się następujące błędy:

Address 09: Cent. Elect. (J519) Labels: 8K0-907-063.clb
Part No SW: 8K0 907 063 C HW: 8K0 907 063 C
Component: BCM1 1.0 H22 0253
Revision: 04022001 Serial number: 00000000170632
Coding: 2600D0914134AF319F01000000001D0D0FDC470800010141000000
Shop #: WSC 06335 123 12345
VCID: 2F6DF53E7EBD41663D9-807A
Subsystem 1 - Part No SW: 8K1 955 119 HW: 8T1 955 119 Labels: 1KX-955-119.CLB
Component: WWS 230608 H06 0060
Coding: 00FD11
Subsystem 2 - Part No SW: 8K0 955 559 HW: 8K0 955 559 Labels: 8K0-955-559.CLB
Component: RLS H04 0003
Coding: 025028
Subsystem 3 - Part No SW: 8K0 941 531 G HW: 8K0 941 531 G
Component: E1 - LDS H07 0070
3 Faults Found:
03110 - Active Steering Control Module (J792)
004 - No Signal/Communication
Freeze Frame:
Fault Status: 01100100
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 1
Reset counter: 119
Mileage: 132806 km
Time Indication: 0
Date: 2015.02.22
Time: 13:06:00
00471 - Control Module for Elect. Regulated Dampers (J250)
004 - No Signal/Communication
Freeze Frame:
Fault Status: 01100100
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 1
Reset counter: 119
Mileage: 132806 km
Time Indication: 0
Date: 2015.02.22
Time: 13:06:00
03207 - Charisma Switch Module
004 - No Signal/Communication
Freeze Frame:
Fault Status: 01100100
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 119
Mileage: 132806 km
Time Indication: 0
Date: 2015.02.22
Time: 13:06:00
Ten ostatni dotyczy przycisków i jest ok, a co z dwoma wcześniejszymi ?
I jeszcze tu;
Address 07: Control Head Labels: 8T0-035-7xx-07-H.clb
Part No SW: 8T0 035 729 N HW: 4E0 035 729
Component: Interfacebox H43 5170
Revision: 00000000 Serial number: 329F1087581599
Coding: 0041003
Shop #: WSC 00000 000 00000
VCID: 4487AA92073BD23EF0B-8011
Subsystem 1 - Part No: 8T0 919 609
Component: E0380 BedienteilH08 0100
Subsystem 2 - Serial number: 00000000105554
Subsystem 3 - Serial number: 0126.06.080000000100010194˙
Subsystem 4 - Serial number: 010194˙
1 Fault Found:
03157 - Functionality limited due to Communications Disruption
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 1
Reset counter: 159
Time Indication: 0
Date: 2015.02.14
Time: 18:57:28
Freeze Frame:
Bin. Bits: 00000000 00000000
Bin. Bits: 00000000 10000000
Bin. Bits: 00000000 00000000
Bin. Bits: 00000000 00000000
Sugestie mile widziane ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...