Gość Opublikowano 13 Listopada 2017 Opublikowano 13 Listopada 2017 (edytowane) W 66 defaultowo powinno być 15, ale w wielu autach jest 47 i pokazuje tyle samo opcji. A bajt 11 bit 7... chyba w niego poprostu nie trafiłeś tylko w coś obok i stąd ten ABS. Edytowane 13 Listopada 2017 przez Gość
lunatick Opublikowano 13 Listopada 2017 Opublikowano 13 Listopada 2017 A w bajt 11 czym się różni 1xxxxxxx a x1xxxxxx ?Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
wrclaguna Opublikowano 13 Listopada 2017 Opublikowano 13 Listopada 2017 13 godzin temu, lunatick napisał: A w bajt 11 czym się różni 1xxxxxxx a x1xxxxxx ? Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka tu kodujesz Bajt 11 Bit 7 Zmień 0 na 1
lunatick Opublikowano 13 Listopada 2017 Opublikowano 13 Listopada 2017 19 minut temu, wrclaguna napisał: tu nic nie kodujesz , wroc do ustawienia tego co miałes Sugerowałem się linkiem kodując http://ankk-vagcom.com/a4-b8-facelift-activer-laudi-drive-select-individual/ A w sterowniku 44 bajt 0 Bit 0 i Bit 4 mają jakieś znaczenie na ADS ??
wrclaguna Opublikowano 13 Listopada 2017 Opublikowano 13 Listopada 2017 w 44 tez kodujesz ADS , z tego co pamietam to czasem sterownik odmawia przyjecia kodowania
lunatick Opublikowano 13 Listopada 2017 Opublikowano 13 Listopada 2017 Bo znajomy co pomagał w założeniu mi zaznaczył w 44 Bajt 3 zmiana z 0 na 1 I odznaczył w Bajt 0 bit 0 na 0 i bit 4 na 0 i dla tego jest błąd ABS ale jak zaznaczam kodowanie to jest odmowa Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
wrclaguna Opublikowano 13 Listopada 2017 Opublikowano 13 Listopada 2017 9 minut temu, lunatick napisał: Bo znajomy co pomagał w założeniu mi zaznaczył w 44 Bajt 3 zmiana z 0 na 1 Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka I ok
wrclaguna Opublikowano 13 Listopada 2017 Opublikowano 13 Listopada 2017 10 minut temu, lunatick napisał: I odznaczył w Bajt 0 bit 0 na 0 i bit 4 na 0 i dla tego jest błąd ABS ale jak zaznaczam kodowanie to jest odmowa Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka a w jakim sterowniku to ?
lunatick Opublikowano 13 Listopada 2017 Opublikowano 13 Listopada 2017 44 uklad kierownicy Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka .Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
wrclaguna Opublikowano 13 Listopada 2017 Opublikowano 13 Listopada 2017 W sumie watek jest o modelu 2008-2012 Kodowanie to takie powinno byc dla POLIFTA 2012-2016 **** tlumaczenie z googla adres 09:Bajt 7 bit 5 Zmień 0 na 1 - Aktywuje ADSBajt 8 Bit 0 Zmień 0 na 1 - Włącz różnicę odpowiedzi skrzyni biegów w różnych trybach ADS (tylko dla samochodów z automatyczną skrzynią biegów, w przeciwnym razie zostaw jako 0)Bajt 8 Bit 2 Zmień 0 na 1 - Włącz różnicę odpowiedzi przepustnicy w różnych trybach ADSBajt 8 Bit 3 Zmień 0 na 1 - Włącz zawieszenie (wymaga amortyzowanych elektrozaworami zainstalowanych jako sprzęt, w przeciwnym razie pozostaw 0)Bajt 8 Bit 4 Zmień 0 na 1 - Włącz dynamiczny współczynnik kierowania (wymaga specjalnej szafy sterowniczej ze zmiennym współczynnikiem obrotu instalowanej jako sprzęt, w przeciwnym razie pozostaw jako 0)Bajt 8 Bit 5 Zmień 0 na 1 - Włącz różnicę sportową (wymagany specjalny mechanizm różnicowy zainstalowany jako sprzęt, w przeciwnym razie pozostaw 0)Bajt 11 Bit 7 Zmień 0 na 1 - Włącz różnicę odpowiedzi kierowania w różnych trybach ADSBajt 17 Bit 7 Zmień 0 na 1 - Włącza ADS na wyświetlaczu MMIDostęp bezpieczeństwa MCE 09 SECIRITY CODE 20113, kanał adaptacyjny 66 -> zmień na 47, aby umożliwić efektywnośćadres 44:Bajt 03, Bit 0, Zmień 0 na 1 - Włącz ADS w module sterującymUkryte menu:car -> cardevicelist -> charyzma - Sprawdźcar -> carmenuoperation -> charyzma - Zmień z 0 na 5
lunatick Opublikowano 13 Listopada 2017 Opublikowano 13 Listopada 2017 Czyli w sterowniku 44 Bajt 0 nie trzeba nic zmieniać a nawet nie wolno nic zmieniać, a teraz jak chce znów zaznaczyć bit 4 to jest odmowa kodowania [emoji53][emoji53] Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
wrclaguna Opublikowano 13 Listopada 2017 Opublikowano 13 Listopada 2017 1 minutę temu, lunatick napisał: Czyli w sterowniku 44 Bajt 0 nie trzeba nic zmieniać Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
ELA7V30 Opublikowano 15 Listopada 2017 Opublikowano 15 Listopada 2017 Witam Wszystkich serdecznie . Mam jeden problem z ADS. postanowiłem zrobić sobie tego moda . Przełączniki kupione, siedzę sobie dzisiaj w pracy i przeglądam forum i inne powiązane z tym tematem strony i mam pytanie odnośnie przełącznika drive Select. Mój jest z oznaczeniem 8k1959673m i tutaj jest inna kostka na 8 pinów sam przełącznik jest bez możliwości przechodzenia pomiędzy funkcjami tylko tak jakby ON/OFF a kupiłem taki ponieważ mam MMI 3G i zasugerowałem się tym że mam MMI i tam będę dokonywał zmian poprzez ,,pokrętełko''. jak zacząłem się wczytywać w temat to teraz nie wiem czy to był dobry zakup. Pomoże mi ktoś w temacie?
wrclaguna Opublikowano 15 Listopada 2017 Opublikowano 15 Listopada 2017 Przycisk jest do aut 2012-2015
wrclaguna Opublikowano 15 Listopada 2017 Opublikowano 15 Listopada 2017 Teraz, ELA7V30 napisał: mój po winie wchodzi jako 12 ....mozesz miec 2012 przedlifta
ELA7V30 Opublikowano 15 Listopada 2017 Opublikowano 15 Listopada 2017 (edytowane) Grześ jak możesz to proszę o pomoc!!!! na lewą stronę 8K1 959 673 E a na prawą 8K2 959 674 G dobrze piszę??????????????? Edytowane 15 Listopada 2017 przez ELA7V30
ELA7V30 Opublikowano 15 Listopada 2017 Opublikowano 15 Listopada 2017 4 godziny temu, ELA7V30 napisał: Grześ jak możesz to proszę o pomoc!!!! na lewą stronę 8K1 959 673 E a na prawą 8K2 959 674 G dobrze piszę??????????????? a i czy jeszcze jest aktualna Twoja deklaracja z któregoś z pierwszych postów że kabelek możesz na ori częściach wykonać i za ile ????????? takie coś bo powiem że byłbym zainteresowany
wrclaguna Opublikowano 16 Listopada 2017 Opublikowano 16 Listopada 2017 Pierwszy post z watka 1. ADS przełącznik MODUŁ : 8K1 959 673 E V10 (LHD) ESP tylko: - 8K2 959 674 lub ESP i Parktronic: - 8K2 959 674 A lub G
mariusz36 Opublikowano 16 Listopada 2017 Opublikowano 16 Listopada 2017 To mówisz Grzegorz że ten przełącznik poliftowy nie będzie działał w moim przed lifcie ? .... To ładnie się zrobiłem . Niedawno przeniosłem przełącznik Auto-Stop z pod lewarka na panel nad klimatronikiem . Mając dwa przełączniki ADS (przedliftowy i poliftowy ) zostawiłem ten polift . Oczywiście mój syn sprzedał ten przedliftowy z szybkością światła , ale to jeszcze nic , przed chwilą mówię mu że jednak będę musiał wrucić z przełącznikiem do Auto-Stop koło lewarka , a ten mówi że ten mój stary też sprzedał masakra , a robiłem to w tamtym tygodniu .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się