Osiollekk Opublikowano 28 Stycznia 2018 Opublikowano 28 Stycznia 2018 W dniu 13.11.2017 o 20:56, wrclaguna napisał: Bajt 8 Bit 3 Zmień 0 na 1 - Włącz zawieszenie (wymaga amortyzowanych elektrozaworami zainstalowanych jako sprzęt, w przeciwnym razie pozostaw 0)Bajt 8 Bit 4 Zmień 0 na 1 - Włącz dynamiczny współczynnik kierowania (wymaga specjalnej szafy sterowniczej ze zmiennym współczynnikiem obrotu instalowanej jako sprzęt, w przeciwnym razie pozostaw jako 0)Bajt 8 Bit 5 Zmień 0 na 1 - Włącz różnicę sportową (wymagany specjalny mechanizm różnicowy zainstalowany jako sprzęt, w przeciwnym razie pozostaw 0) WRC, mam polifta, 2014r w Q, i chce sobie włączyć Drive Select, ale nie jestem pewny tych bajtów... Jakby ktoś mi wytłumaczył jak sprawdzić czy mam te trzy "mechanizmy"? Jakieś kody wyposażenia może? Bo rozumiem, że moge zostawić te bity na 0, ale Drive Select nie będzie wtedy na maxa funkcjonalny, jakby miał coś z tego wyposażenia.
wrclaguna Opublikowano 28 Stycznia 2018 Opublikowano 28 Stycznia 2018 JAK NIC NIE MASZ TO TYLKO TO BYTE 8 bit 0 zmiana 0 na 1 ( skrzynia automatyczna) * jesli nie posiadamy to nie kodujemyBYTE 8 bit 2 zmiana 0 na 1 ( silnik)
Osiollekk Opublikowano 28 Stycznia 2018 Opublikowano 28 Stycznia 2018 9 minut temu, wrclaguna napisał: JAK NIC NIE MASZ TO TYLKO TO BYTE 8 bit 0 zmiana 0 na 1 ( skrzynia automatyczna) * jesli nie posiadamy to nie kodujemyBYTE 8 bit 2 zmiana 0 na 1 ( silnik) Ale właśnie chodzi o to, jak sprawdzić co z tego mam? SpPortowy dyfer quattro? raczej nie mam Magnetyczne zawieszenie? chyba też nie Ale ten dynamic steering? może mam... QZ7 zamiast servotronica jest, więc może akurat ten bit moge włączyć?
Osiollekk Opublikowano 28 Stycznia 2018 Opublikowano 28 Stycznia 2018 Kurde, dlaczego w bajt 8, mam tylko bit 3 dostepny??? Tylko jedna opcja?
wrclaguna Opublikowano 28 Stycznia 2018 Opublikowano 28 Stycznia 2018 jak masz słaby klon VCDS to brak opisów
Osiollekk Opublikowano 28 Stycznia 2018 Opublikowano 28 Stycznia 2018 (edytowane) 29 minut temu, wrclaguna napisał: jak masz słaby klon VCDS to brak opisów ooo no to musze zmienić klona. Jest ktoś na forum, kto mi w tym pomoże? Edytowane 28 Stycznia 2018 przez Osiollekk
cooler100 Opublikowano 4 Lutego 2018 Opublikowano 4 Lutego 2018 jako, że moj poprzedni post wyleciał do kosza to piszę w tym odpowiednim dziale co myślicie o tym ? http://www.audienthusiasts.com/Project_ADS.html Czy będzie działać i wyświetlać opcje wyboru w a4b8 2013 z MMI Basic lub jak kto woli AMI, bez montowania przycisku ? Czy trzeba przycisk montować ? pzdr
cooler100 Opublikowano 4 Lutego 2018 Opublikowano 4 Lutego 2018 (edytowane) problem w tym, że samochód jest z 2013 roku i nie wiem czy to bedzie działać? Co z przyciskiem? Jeśli trzeba montować przycisk to sobie narazie odpuszczę ale gdy jest możliwość że będzie można wybierać tryb w zwykłym AMI na wyświetlaczu to aktywować nie zaszkodzi. PS. jeszcze jedna kwestia jak się ma ADS i czy jest sens aktywowania w momencie gdy samochod jest po tuningu ? jak myślicie ? Edytowane 4 Lutego 2018 przez cooler100
Rox29 Opublikowano 23 Lutego 2018 Opublikowano 23 Lutego 2018 (edytowane) Panowie mam pytanie. Mam A5 2012 po lifcie MMI 3G Plus. Znajomy zakodował mi ADS i oczywiście silnik/skrzynia wyraźnie zmienia charakterystykę między dynamic/comfort, natomiast kierownica pomimo takiej opcji w Set Individual cały czas jest lekko usztywniona niezależnie od zmian ustawień. Wspomaganie elektromechaniczne. Czy znajomy coś poknocił czy różnica jest aż tak subtelna? Czym to może być spowodowane? Czy ktoś może z forum z okolic Warszawy byłby chętny z tym pomóc oczywiście odpłatnie? Edytowane 23 Lutego 2018 przez Rox29
Rox29 Opublikowano 23 Lutego 2018 Opublikowano 23 Lutego 2018 Na tygodniu będę miał dostęp do vaga to sprawdzę.
Rox29 Opublikowano 24 Lutego 2018 Opublikowano 24 Lutego 2018 Sprawdzone. W sterowniku 44 wszystko zakodowane. Reszta kodowan i adaptacji tak samo jak w instrukcji. W green menu charisma ustawiona na 5. A układ kierowniczy wciąż pracuje jednakowo.
R0KTEMU Opublikowano 25 Lutego 2018 Opublikowano 25 Lutego 2018 Mam to samo. Nawet po aktualizacji softu nic się nie zmieniło. Log-WSP KIER-WAUZZZ8K8DA009100.txt
Rox29 Opublikowano 25 Lutego 2018 Opublikowano 25 Lutego 2018 (edytowane) No to ciekawe czy komuś się uda to rozwiązać. U mnie kodowanie identyczne jak u kolegi powyżej. Edytowane 25 Lutego 2018 przez Rox29
Rox29 Opublikowano 25 Lutego 2018 Opublikowano 25 Lutego 2018 Udało mi się. w MCE 09 bajt 11 - bit 7 zmienić z 0 na 1. Teraz kiera chodzi lekko(a w zasadzie tak jak wcześniej) w comforcie, i sporo sztywniej na dynamicu. Liczyłem, że na comforcie będzie lżej ale jak widać tak chyba ma po prostu być.
iwadrian Opublikowano 25 Lutego 2018 Opublikowano 25 Lutego 2018 U mnie, (układ hydrauliczny z servotronic) nie odczuwam różnicy pomiędzy comfort a dynamic.
Rox29 Opublikowano 25 Lutego 2018 Opublikowano 25 Lutego 2018 Tu jakby kogoś interesowało jest opisana różnica między przedliftem i poliftem w kwestii kodowania ADS. http://www.audizine.com/forum/showthread.php/433578-Compiled-Drive-Select-VAG-COM-codes
wrclaguna Opublikowano 25 Lutego 2018 Opublikowano 25 Lutego 2018 30 minut temu, Rox29 napisał: Udało mi się. w MCE 09 bajt 11 - bit 7 zmienić z 0 na 1. Teraz kiera chodzi lekko(a w zasadzie tak jak wcześniej) w comforcie, i sporo sztywniej na dynamicu. Liczyłem, że na comforcie będzie lżej ale jak widać tak chyba ma po prostu być. A to masz RADIO CONCERT ?
Rox29 Opublikowano 25 Lutego 2018 Opublikowano 25 Lutego 2018 (edytowane) MMI 3G+. Zobacz ten link, który wstawiłem. Edytowane 25 Lutego 2018 przez Rox29
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się