Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Chip tuning, hamowania, diagnostyka silnika - TURBOELITA


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To uważaj ;)

Opublikowano

Poszla na ogień.

Mogliśta mówić wczesniej ze grzybek tam robi.

Wysyłane z mojego XT615 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

Grzybek robi w allmotors, a ja dzisiaj siedziałem przy twoim furaku ;)

Opublikowano

Co tam wymodziliscie z mego parcha?

Wysyłane z mojego XT615 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

jeszcze nic, trochę tam trzeba ogarnąć, napewno sonda do wymiany

Opublikowano (edytowane)

Tak myslalem. To jeszcze sonda lepskiego. Jutro przywioze porzadny filtr, ogarnac ta zwezke przy przepustnicy po drodze?

Wysyłane z mojego XT615 za pomocą Tapatalk 2

Ps. "Troche" to malo powiedziane. Micha+wal rzyga olejem, krociec przy bloku wali woda, do ogarniecia po powrocie. Kolektor sie tworzy, plus sprzatanie wiazek, podcisnien i ogarniecie odmy. I tak licze ze po prog. ten slupek na 430k do wyjebania bedzie... wazne zeby wysterowane bylo, pozniej korekta

Wysyłane z mojego XT615 za pomocą Tapatalk 2

Edytowane przez TyBucu
Opublikowano

spróbuj załatwić obudowe 3" od przepływki, można będzie jeszcze mocy ugrać, porządny filtr i ogarnąć przy dv, bo nie wiem czy zwróciłeś uwagę, że na zagiętym przewodzie od powrotu jeździłeś

Opublikowano

Postaram sie. Z czego ta 3" wyciagnac? Wpadne dzisiaj popoludniu, bedziesz?

Wysyłane z mojego XT615 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

Audi S3 1.8T 225KM (BAM) albo VR6

będę dzisiaj po 16

Opublikowano

Nigdzie tej przeplywki nie moge dostac, jakies sugestie?

Wysyłane z mojego XT615 za pomocą Tapatalk 2

Wyszło tak:

1907410_10152382499187746_19550161528653

K04 dmucha jak 03, brak porzadnego filtra, ori maf, i kilka innych niedorobek. Wszystko robione na szybko ale i tak jestem zadowolony, jeszcze pare zmian i korekta pojdzie pod +-250 :grin:

Opublikowano

Myślisz, ze ta hamowania, na ktorej oni wykonują pomiary jest, ze tak powiem, prawdomowna?

Ile miałeś koników przed?

Opublikowano

Dynomet jest hamownią drogową, najbardziej miarodajną

Opublikowano

Przed strojeniem na tych gratach mialem gora 120...

Ogolnie oceniam na 6+ :grin:

Wysyłane z mojego XT615 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

to ladnie, ja sie nie dowiem juz czemu tyle a nie wiecej itp

gratuluje, tylko cieszyc sie jazda teraz

Opublikowano

to ladnie, ja sie nie dowiem juz czemu tyle a nie wiecej itp

gratuluje, tylko cieszyc sie jazda teraz

apropos twojego auta rozmawiałem z Robertem,

to co piszą ludzie, że z tego silnika można samym programem zrobić 235KM to można wsadzić między bajki,

Robert zrobił tobie bezpieczny program, oczywiście mógł zrobić 215-220KM, ale taka moc wiążę się już z krótszym żywotem sprężarki i możliwością, że coś jeszcze w niedługim czasie się zesra,

poza tym przy takiej mocy auto by już puszczało duże czarne bąki

Opublikowano

No tak jak rozmawialismy wczoraj, nie ma sensu go na sile zylowac, i tak moj cel to +-250, wiem juz co trzeba poprawic i nastepnym razem jak przyjade bedziemy bawic sie dalej.

Wysyłane z mojego XT615 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

no to widzisz, a jednak jest ok i bezpiecznie. Dzieki za zainteresowanie. Czarne baki w Niemczech by nie przeszly podejrzewam, a turbinka swiezynka- szkoda by jej bylo

troche sie uspokoilem.

Opublikowano

No raczej nie maja sie czego wstydzić, wiec to raczej nie jest problem, maja ciekawe projekty za sobą i w trakcie, wiec spokojnie mozna im zaufać, lub pewnie tez stac przy nich i patrzeć na rece

Po wklejeniu wykresu na forum, musze jednak stwierdzić, ze mogl sie Pan z turboelita bardziej postarać. Hm... do tej pory byłem zadowolony, dopóki mi koledzy nie napisali, ze nm przy końcu bardzo spadają a koników jeszcze z 20 mogl spokojnie dolozyc, tym bardziej mając zaślepione klapki, nowy kolektor wydech, wywalony dpf, turbina po regeneracji, silnik uszczelniony, olej wymieniony...

A tu ze 177km zrobił 204km choć podobno spokojnie 220 mozna spokojnie podziałać. Hm i mam mieszane uczucia,

Są dwie szkoły "chipowania:.

Pierwszej motto, to wycisnąć ile się da bez względu na konsekwencje,

Druga z kolei podchodzi bardziej "z głową" do przyrostu mocy - czyli min. "Turboelita"

Wklejając swój wykres na forum pierwsze posty dostałem na zasadzie:...." Dlaczego tylko tyle, dlaczego taki słaby moment......"

Fakt, ludzie na forach mają wyniki średnio 175KM i 360Nm, gdzie ja miałem 165KM i 330Nm - czy jakoś tak. Ale po rozmowach z innymi "magikami" doszedłem do wniosku, że lepiej mieć kilka koni mniej i słabszy moment, niż świrować, a później żałować. W końcu to nie są już silniki pierwszej młodości i nie tylko dwumas, sprzęgło, czy turbina jest narażona na uszkodzenie.....

Mam do zrobienia ponowny program i na pewno zajadę do Roberta mimo, że "oszczędza na mocy" :wink:

Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

ja oddałem turbinę do nich od swojej A4 b5 1.9 tdi 110K dzisiaj mam ją odebrać z regeneracji pytałem i podniesienie mocy to powiedzieli że 800zł a że mam skrzynie automat to mam raczej mieszane uczucia mieszkam nie daleko od nich bujnę się jeśli chodzi to mam wrażenie że wiedzą co robią gdyż jak rozmawiałem z gościem (jest ok ok 50 lat chyba szef ) to powiedział że na pałę mocy nie podnosi najpierw sprawdza silnik na hamowni w celu sprawdzenia w jakiej kondycji jest motor i wtedy dogaduje z klientem turbiny PS to tylko on regeneruje turbosprężarki sprzęt to ma wygląda na nowy widziałem i wyważa wirniki (a nie jak niektórzy sprzedawcy Allegro wymienia i nie wyważają) sprawdza otwarcie i zamknięcie turbiny jak to kogoś zainteresuje mogę napisać jak złoże auto i jak będzie się sprawować

Edytowane przez zomolek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...