radi 2 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Witam Mam taki problem w mojej A4 2.6 ze gdy odpalam go po nocy lub po kilku godzinnym postoju to obroty utrzymoja sie ok 500 obr/min i strzela w filter powietrza i szarpie calym silnikiem,tak jak by ssanie sie nie wlanczalo,gdy pochodzi 2-3min jest wszystko OK,a i jak z gazu(GAZ PRINS) przelacze go na benzyne to czyje spadek mocy.Podlanczalem pod VAG-bledow jako takich niema tylko po kazdym porannym odpaleniu i strzale w filter pokazuje blad ze zla miesznka paliwa.Z gory dzieki za odp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radi 2 Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 czujnik cieczy wymienialem i jest to samo!,a moze krokowy jest do wymiany lub sondy lambda-sam juz niewiem,jezeli ktos by cos wiedzial na ten temat to prosze o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejek 1 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Ewidentne problemy z systemem paliwowym. Albo masz problem z padającą pompą paliwową albo z regulatorem ciśnienia na listwie wtryskowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radi 2 Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Jak silnik jest rozgrzany problem znika-wystarczy ze pochodzi 2-3 min i juz jest wszystko ok,wlasnie wtedy jak chodzic powinien na ssaniu jest taki problem.Tankuje 95 na orlenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaki22 8 Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 sprawdz wezyki podcisnienia, ale przyczyn moze byc sporo, mozliwe ze zawór zwrotny na rurze paliwowej nietrzyma cisnienia, moze odlaczenie aku na chwile cos pomorze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radi 2 Opublikowano 4 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 Witam A moze ktos ma schemat silnika lub samego ukladu paliwowego? z gory dzieki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaki22 8 Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 nassaniu jak masz niskie obroty zagnij na chwile weza paliwowego wracajacego zaraz za kolektorem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danii1987- 0 Opublikowano 11 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2008 miałem podobny problem. i po wielu walkach okazało się że winny jest gaz (i tak pędzam tylko na benzynie ) podobno ustawienia gazu blokowały coś w jednostce sterującej. u mnie objaw był bardzo podobny, tylko że rano zawsze musiałem go trochę pokręcić żeby zapalił. teraz nie mam żadnych problemów z odpaleniem i obrotami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbi2 0 Opublikowano 11 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2008 witam kolego miałem ten sam problem nie załączał ssania wymieniłem czujnik temperatury sinika i po problemie czujnik daje sygnał do komputera i reguluje mieszankę stawiam na czujnik. [br]Dopisany: 11 Październik 2008, 20:27_________________________________________________a pro po paliwa nie ma znaczenia jakie zlejesz może być 95 albo 98 paliwo takie jest dopuszczalne w naszych autach a za wszystko odpowiadają czujniki i komuter Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radi 2 Opublikowano 2 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Dzieki chlopaki za podpowiedzi,problem rozwiazalem wymienilem czujnik challa i teraz trzyma obroty na ssaniu ok 1200 obr/min Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Newman 0 Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 hmmm... mam ten sam problem ostatnio... jak rano odpalam to czasami "ssanie" jest a czasami nie ma.... poza tym jak jade to obroty na poczatku troche faluja ponizej 800 obr/min.. ale po chwili jak pochodzi to jest oki... Rozumiem ze moge smiało obstawiać czujnik halla? acha .. i ostatnio kumple kasował mi jakis błąd przepustnicy... i niby wszystko inne oki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colak 0 Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 witam kolego i jak wymieniłeś czujnik??? Halla sory ale który to jest???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaki22 8 Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 hmm co ma halla do temperatury ? moze zle uslyszales i ktory dolny polozenia kola czy gorny polozenia wału ?? cos poknociłeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się