Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ABC] Brak ssania ?


radi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam taki problem w mojej A4 2.6 ze gdy odpalam go po nocy lub po kilku godzinnym postoju to obroty utrzymoja sie ok 500 obr/min i strzela w filter powietrza i szarpie calym silnikiem,tak jak by ssanie sie nie wlanczalo,gdy pochodzi 2-3min jest wszystko OK,a i jak z gazu(GAZ PRINS) przelacze go na benzyne to czyje spadek mocy.Podlanczalem pod VAG-bledow jako takich niema tylko po kazdym porannym odpaleniu i strzale w filter pokazuje blad ze zla miesznka paliwa.Z gory dzieki za odp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik cieczy wymienialem i jest to samo!,a moze krokowy jest do wymiany lub sondy lambda-sam juz niewiem,jezeli ktos by cos wiedzial na ten temat to prosze o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak silnik jest rozgrzany problem znika-wystarczy ze pochodzi 2-3 min i juz jest wszystko ok,wlasnie wtedy jak chodzic powinien na ssaniu jest taki problem.Tankuje 95 na orlenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz wezyki podcisnienia, ale przyczyn moze byc sporo, mozliwe ze zawór zwrotny na rurze paliwowej nietrzyma cisnienia, moze odlaczenie aku na chwile cos pomorze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

A moze ktos ma schemat silnika lub samego ukladu paliwowego?

z gory dzieki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nassaniu jak masz niskie obroty zagnij na chwile weza paliwowego wracajacego zaraz za kolektorem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem podobny problem.

i po wielu walkach okazało się że winny jest gaz (i tak pędzam tylko na benzynie )

podobno ustawienia gazu blokowały coś w jednostce sterującej.

u mnie objaw był bardzo podobny, tylko że rano zawsze musiałem go trochę pokręcić żeby zapalił.

teraz nie mam żadnych problemów z odpaleniem i obrotami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam kolego miałem ten sam problem nie załączał ssania wymieniłem czujnik temperatury sinika i po problemie czujnik daje sygnał do komputera i reguluje mieszankę stawiam na czujnik. :hi:[br]Dopisany: 11 Październik 2008, 20:27_________________________________________________a pro po paliwa nie ma znaczenia jakie zlejesz może być 95 albo 98 paliwo takie jest dopuszczalne w naszych autach a za wszystko odpowiadają czujniki i komuter :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki chlopaki za podpowiedzi,problem rozwiazalem wymienilem czujnik challa i teraz trzyma obroty na ssaniu ok 1200 obr/min :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm... mam ten sam problem ostatnio... jak rano odpalam to czasami "ssanie" jest a czasami nie ma.... poza tym jak jade to obroty na poczatku troche faluja ponizej 800 obr/min.. ale po chwili jak pochodzi to jest oki...

Rozumiem ze moge smiało obstawiać czujnik halla?

acha .. i ostatnio kumple kasował mi jakis błąd przepustnicy... i niby wszystko inne oki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam kolego i jak wymieniłeś czujnik???

Halla sory ale który to jest????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm co ma halla do temperatury ? moze zle uslyszales i ktory dolny polozenia kola czy gorny polozenia wału ?? cos poknociłeś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...