arci89 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Zacznę od tego żeby się upewnić, nawiew przedniej szyby jest otrzymywany zimnym powietrzem czy ciepłym bo nie pamiętam. Wczoraj nabiłem klimę, sprężarka chodzi, przewody zimne, zero błędów na sterowniku, ale nie chłodzi na AUTO dopiero jak zejdę poniżej 16stopni to nawiew na maksa chodzi i leci tam jakies zimno. Kiedyś pamiętam jak włączało się np AUTO na 18 stopni to od razu nawiew na maksa sie wlaczal i gonił zimno i stopniowo się zwalniał, a teraz tylko na 4 kreski i nie ma tego zimna, co to może być? jakiś czujnik?
jacek70 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Może sterowanie klapami szwankuje? A vag coś mówi?
arci89 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2014 napisałem, że zero błędów, zrobiłem także nastawy
maramass Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 może sam sterownik albo niewiem czujnik temperatury wewnętrznej
arci89 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2014 też jestem za czujnikiem temp. wewnętrznej, istnieje jakaś możliwość sprawdzenia tego czujnika bez podmiany?
michalsoldat Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 wyciągnąć i sprawdzić czy jest napięcie
arci89 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2014 a nie można po prostu podłączyć się pod szynę CAN i np VCDSem odczytać temperature wewnętrzną? istnieje taki kanał do odczytu?
radko123 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Na to jak dmucha ma wpływ temperatura wew. i zew. Może po prostu teraz w aucie i na zew. jest chłodniej i sterownik nie widzi potrzeby zwiększania obrotów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się